Twoje zamówienia w czasie COVID-19

W świetle obecnej sytuacji robimy, co w naszej mocy, aby zapewnić ci bezpieczeństwo i maksymalną wygodę podczas korzystania z Vinted.

Jeśli masz jakikolwiek problem z trwającym zamówieniem i jego dostawą, przeczytaj nasze poniższe wskazówki. Dzięki nim wszystkie przesyłki i płatności powinny dotrzeć do adresatów bezpiecznie i najszybciej, jak to możliwe.

Twoje płatności są zabezpieczone

Jeśli kupujesz przedmiot, a twoje zamówienie zostało wstrzymane ze względu na zakłócenia w usługach firmy kurierskiej, twoja zapłata jest bezpiecznie przechowywana przez naszego dostawcę płatności.

Jeśli sprzedajesz, płatność za twój przedmiot będzie przechowana ze statusem „oczekujące środki” w twoim Portfelu Vinted. Po finalizacji zamówienia pieniądze zostaną ci natychmiast przekazane.

Problemy z wysyłką i rozwiązania

Jeśli nie możesz nadać lub odebrać paczki, poszukaj rozwiązania poniżej:







Nie masz pewności, czy chcesz teraz korzystać z Vinted?

Wybór, czy w obecnej sytuacji sprzedawać i/lub kupować naturalnie należy do ciebie. Oto kilka opcji:

Będziemy informować cię na bieżąco

Trzymamy rękę na pulsie i stale poszukujemy sposobów na sprawienie, by korzystanie z Vinted w tym nieprzewidywalnym okresie było jak najbezpieczniejsze i najwygodniejsze. 

Najnowsze informacje znajdziesz tutaj i w naszych Aktualnościach. Zachęcamy do ich regularnego sprawdzania.

Mamy szczerą nadzieję, że obecne zakłócenia w wysyłkach nie potrwają długo i że wszystko szybko wróci do normy. Przede wszystkim zadbaj o swoje zdrowie i bezpieczeństwo!

Czy ta odpowiedź była pomocna? lub
Napisz do nas