Anulowanie zamówienia

Kupujący i sprzedający mogą anulować swoje zamówienie tylko wtedy, gdy produkt nie został jeszcze wysłany.

Aby anulować zamówienie:

  1. Otwórz wątek konwersacji z drugim użytkownikiem
  2. Wybierz  w prawym górnym rogu
  3. Wybierz Anuluj zamówienie i wybierz powód, albo podaj swój własny powód po wybraniu opcji Inny

Dobrze wiedzieć:

  • Dojście do porozumienia między kupującym a sprzedającym w kwestii anulowania zamówienia pozwala obojgu uniknąć automatycznej negatywnej opinii.
  • Więcej na temat możliwych przyczyn anulowania zamówienia przeczytasz tutaj.
  • Jeśli jesteś stroną sprzedającą i ktoś kupił twój przedmiot, ale transakcja została później anulowana, kliknij Dodaj ponownie w wątku wiadomości. Dzięki temu twój przedmiot będzie ponownie wystawiony w katalogu.
Czy ta odpowiedź była pomocna? lub
Napisz do nas