Próbuję zarejestrować się na Vinted, ale mój e-mail jest zajęty

Jeśli podczas próby rejestracji na Vinted spotykasz się z komunikatem, że twój e-mail jest już w użyciu, spróbuj wykonać poniższe kroki:

1. Sprawdź, czy nie posiadasz innego, starszego konta

Być może jakiś czas temu założyłaś/eś konto i zapomniałeś o tym. Aby sprawdzić, czy to faktyczna przyczyna twoich problemów z rejestracją naciśnij Zapomniałem hasła na ekranie logowania i podaj swój e-mail. Po kilku minutach otrzymasz link do resetu hasła - kliknij na niego, utwórz nowe hasło i zaloguj się na Vinted.

Jeśli nie otrzymałaś/eś linku z resetem hasła, postępuj według poniższej instrukcji.

2. Napisz do nas, aby uzyskać niezbędną pomoc

Zostaw nam wiadomość, klikając w poniższy przycisk Skontaktuj się z nami . Opisz problem, w którym mimo tego, że nie tworzyłeś innego konta na Vinted, otrzymujesz wiadomość, że twój e-mail jest zajęty. Przyjrzymy się sprawie i prześlemy niezbędne wskazówki, jak dalej postępować.

Czy ta odpowiedź była pomocna? lub
Napisz do nas