Kupowanie krok po kroku

Tylko kilka prostych kroków dzieli znalezienie świetnej okazji na Vinted od powitania jej w swojej szafie:

Znajdź coś fajnego

Przejrzyj katalog lub stronę z nowościami i znajdź coś, co masz ochotę kupić. Sprawdź nasze wskazówki dotyczące wyszukiwania przedmiotów.

Skontaktuj się z osobą sprzedającą
  • Kliknij Zapytaj o przedmiot, jeśli masz jakiekolwiek pytania, lub Zaproponuj cenę, żeby trochę ponegocjować. Przed zakupem przedmiotu zalecamy upewnienie się co do jego dokładnych wymiarów.
  • Kontaktuj się z osobą sprzedającą przez nasze zabezpieczone okno konwersacji, nie przenoś rozmowy poza Vinted.
  • Przejrzyj oceny osoby sprzedającej i sprawdź, co inni użytkownicy mają do powiedzenia o ich wspólnych transakcjach.
Zapłać za przedmiot

Kliknij Kup teraz na stronie ogłoszenia lub w oknie rozmowy.

Ważne
Kontaktuj się ze sprzedającymi i dokonuj zakupów za pośrednictwem Vinted. Tylko w ten sposób będziemy mogli zaoferować ci wsparcie w sytuacji, w której coś pójdzie nie tak.
Podczas zapłaty:
  1. Wpisz swój adres i numer telefonu (jeśli zostaniesz o niego poproszona/y). Upewnij się, że wpisane dane są poprawne.
  2. Wybierz najdogodniejszą metodę płatności
  3. Wybierz opcję dostawy.
  4. Kliknij Zapłać teraz, żeby potwierdzić złożenie zamówienia.

Pamiętaj, że do ceny przedmiotu zostanie doliczona opłata za ochronę kupujących. Dzięki niej możesz liczyć na zwrot pieniędzy w sytuacji, w której zamówienie nie dotrze, przyjdzie uszkodzone lub okaże się znacząco odbiegać od opisu.

Poczekaj na przedmiot
  • Osoba sprzedająca będzie miała 5 dni roboczych na wysłanie przedmiotu.
  • Dostawa zajmuje zwykle 5-7 dni. Ale nie martw się, jeśli potrwa trochę dłużej. Po prostu sprawdzaj status zamówienia na Vinted oraz status wysyłki i pozostań w kontakcie z osobą sprzedającą.
  • W większości przypadków będziesz mieć możliwość śledzenia przesyłki w oknie rozmowy z osobą sprzedającą.
Daj nam znać, czy wszystko OK

Kiedy status zamówienia na Vinted zmieni się na „doręczone”, zobaczysz 2 opcje:

  • Wszystko OK – klikając ten przycisk, przekazujesz płatność osobie sprzedającej.
  • Mam problem – kliknij ten przycisk, jeśli coś jest nie tak. Zrób to w ciągu:
    • 2 dni od dotarcia przesyłki. Jeśli paczka przyszła uszkodzona lub zamówiony przedmiot znacząco odbiega od opisu w ogłoszeniu.
    • 2 dni od oznaczenia zamówienia jako doręczonego, jeśli w rzeczywistości do ciebie nie dotarło.

Po wybraniu opcji Mam problem najpierw spróbuj uzgodnić wspólne rozwiązanie z osobą sprzedającą.

Skontaktuj się z nami, jeśli nasze wsparcie okaże się potrzebne. Przyjrzymy się sprawie i w uzasadnionym przypadku zwrócimy ci pieniądze

Warto wiedzieć

  • Jeśli inny użytkownik zachowuje się nieodpowiednio, prześladuje cię lub wysyła spam, zgłoś to, żebyśmy mogli jak najszybciej zareagować.
  • Sprawdź nasze wskazówki dotyczące unikania oszustw.
  • Przed założeniem kupionych ubrań zalecamy ich upranie lub dezynfekcję w odpowiedni dla nich sposób. Najpierw jednak upewnij się, że akceptujesz przedmiot, ponieważ po jego upraniu lub założeniu zamówienie nie będzie podlegało zwrotowi pieniędzy.
Czy ta odpowiedź była pomocna? lub
Napisz do nas