Kupowanie krok po kroku

Tylko 5 prostych kroków dzieli znalezienie świetnej okazji na Vinted od powitania jej w swojej szafie:

1. Znajdź coś fajnego
  • Przejrzyj katalog lub stronę z nowościami i znajdź coś, co masz ochotę kupić. Sprawdź nasze wskazówki dotyczące wyszukiwania przedmiotów.
2. Skontaktuj się ze sprzedającym
  • Kliknij Zapytaj o przedmiot, jeśli masz jakiekolwiek pytania, lub Zaproponuj cenę, żeby trochę ponegocjować.
  • Kontaktuj się ze sprzedającym przez nasze zabezpieczone okno konwersacji, nie przenoś rozmowy poza Vinted.
  • Przejrzyj oceny sprzedającego i sprawdź, co inni użytkownicy mają do powiedzenia o ich wspólnych transakcjach.
3. Zapłać za przedmiot

Kliknij Kup teraz na stronie ogłoszenia lub w oknie rozmowy.

Uwaga
Kontaktuj się ze sprzedającym i dokonaj zakupu za pośrednictwem Vinted. Tylko w ten sposób będziemy mogli zaoferować ci wsparcie w sytuacji, w której coś pójdzie nie tak.

Podczas zapłaty:

  • Wybierz najdogodniejszą metodę płatności
  • Wybierz miejsce dostawy.
  • Wpisz swój adres i numer telefonu (jeśli zostaniesz o niego poproszona/y). Upewnij się, że wpisane dane są poprawne.
  • Kliknij Zapłać, żeby potwierdzić złożenie zamówienia.

Pamiętaj, że do ceny przedmiotu zostanie doliczona opłata za ochronę kupujących. Dzięki niej możesz liczyć na zwrot pieniędzy w przypadku ewentualnych problemów.

4. Poczekaj na przedmiot
  • Sprzedający będzie miał 5 dni roboczych na wysłanie przedmiotu.
  • Dostawa zajmuje zwykle 5-7 dni. Ale nie martw się, jeśli potrwa trochę dłużej. Po prostu sprawdzaj status zamówienia na Vinted oraz status wysyłki i pozostań w kontakcie ze sprzedającym.
  • W większości przypadków będziesz mieć możliwość śledzenia przesyłki w oknie rozmowy ze sprzedającym.
5. Daj nam znać, czy wszystko OK

Kiedy status zamówienia na Vinted zmieni się na „doręczone”, zobaczysz 2 opcje:

  • Wszystko OK – klikając ten przycisk, przekazujesz płatność sprzedającemu.
  • Mam problem – kliknij ten przycisk, jeśli coś jest nie tak. Zrób to w ciągu:
    • 2 dni od dotarcia przesyłki. Jeśli paczka została uszkodzona w transporcie lub zamówiony przedmiot znacząco odbiega od opisu w ogłoszeniu.
    • 2 dni od oznaczenia zamówienia jako doręczonego, jeśli w rzeczywistości do ciebie nie dotarł.

Po wybraniu tej opcji spróbuj uzgodnić rozwiązanie ze sprzedającym. Skontaktuj się z nami, jeśli potrzebujesz naszego wsparcia. Przyjrzymy się sprawie i w uzasadnionym przypadku zwrócimy ci pieniądze

Warto wiedzieć
  • Jeśli inny użytkownik zachowuje się nieodpowiednio, prześladuje cię lub wysyła spam, zgłoś to, żebyśmy mogli jak najszybciej zareagować.
  • Sprawdź nasze wskazówki dotyczące unikania oszustw.
  • Przed założeniem kupionych ubrań zalecamy ich upranie lub dezynfekcję w odpowiedni dla nich sposób. Najpierw jednak upewnij się, że akceptujesz przedmiot, ponieważ po jego upraniu lub założeniu zamówienie nie będzie podlegało zwrotowi pieniędzy.
Czy ta odpowiedź była pomocna? lub
Napisz do nas