Etykieta przewozowa nie dotarła

Po naciśnięciu przycisku Pobierz etykietę wysyłkową etykieta powinna w większości przypadków zostać wygenerowana w ciągu kilku chwil. Kiedy tak się stanie, będziesz mieć do niej dostęp w swojej skrzynce i możliwość pobrania jej bezpośrednio na swoje urządzenie z okna wiadomości na Vinted.

Jeśli nie możesz pobrać etykiety:

  • Spróbuj ją pobrać zarówno ze skrzynki e-mail, jak i z okna rozmowy.
  • Sprawdź, czy wpisany w ustawieniach profilu adres e-mail jest poprawny. Jeśli nie, możesz w każdej chwili go zmienić.
  • Sprawdź folder Spam lub spróbuj znaleźć wiadomość od no-reply@vinted.pl, używając opcji wyszukiwania.
  • Spróbuj pobrać etykietę za pomocą innego urządzenia (np. laptopa lub smartfona).
  • Poczekaj kilka godzin i spróbuj ponownie.

Uwaga: wysłanie przedmiotu bez użycia etykiety wysyłkowej wygenerowanej na Vinted może poskutkować anulowaniem zamówienia i otrzymaniem przez ciebie automatycznego negatywnego komentarza.

Czy ta odpowiedź była pomocna? lub
Napisz do nas