Dlaczego nie mogę się zalogować?

Masz problem z dostępem do konta?

  • Spróbuj zalogować się przy użyciu adresu e-mail zamiast nazwy użytkownika (użyj adresu e-mail, który podawałaś/eś podczas rejestracji na Vinted) lub zaloguj się za pomocą Facebooka, jeśli używałaś/eś go do założenia konta na Vinted (hasło do konta na Facebooku, możesz zresetować)
  • Vinted działa też w innych krajach. Upewnij się, że używasz www.vinted.pl, jeśli jesteś w Polsce, albo aplikacji mobilnej przeznaczonej dla twojego kraju w Google Play Store / App Store
  • Nie pamiętasz hasła?
    1. Wybierz "Zaloguj się", a następnie "Nie pamiętasz hasła?"
    2. Wprowadź adres e-mail podany przy rejestracji i kliknij "Wyślij"(jeśli konto zostało zarejestrowane za pomocą Facebooka, użyj adresu e-mail powiązanego z twoim kontem na Facebooku)
    3. Kliknij guzik "Zmień hasło", który znajdziesz w mailu od nas (w przypadku problemów z odszukaniem, sprawdź folder SPAM)
    4. Wprowadź nowe hasło, aby odzyskać dostęp do konta (jeśli nie możesz zresetować hasła z poziomu aplikacji, użyj przeglądarki www i vice versa)

Nadal nie możesz się zalogować? Twoje konto może być zawieszone:

  • Prawdopodobnie będziesz poproszony o potwierdzenie tożsamości
  • Być może konieczna będzie weryfikacja telefoniczna przy użyciu sms
  • Twoje konto mogło zostać zablokowane. W takim wypadku, skontaktuj się z Zespołem Vinted
Czy ta odpowiedź była pomocna? lub
Napisz do nas