Weryfikacja numeru telefonu nie działa

Przykro nam, że masz problem z weryfikacją swojego numeru telefonu. 

Poniżej znajdziesz kilka powodów, dla których weryfikacja może się nie powieść, i wskazówki, jak rozwiązać ten problem.

Literówki

Upewnij się, że poprawnie wpisałaś/eś:

  • Numer telefonu z symbolem „+” i kodem kraju (nie zastępuj symbolu „+” cyframi „00” i nie rozdzielaj cyfr spacjami)
  • 4-cyfrowy kod potwierdzający (naciśnij Nowy kod, jeśli przypadkowo wpisałaś/eś kod błędnie)
Nieodpowiedni numer

Zweryfikować można tylko europejski numer komórkowy. Numery stacjonarne nie są akceptowane. 

Numer został przypisany do innego konta

Możesz posiadać wyłącznie jedno konto na Vinted, dlatego dany numer telefonu może być przypisany tylko do jednego konta.

Jeśli masz więcej niż jedno konto na Vinted, wybierz to, które chcesz zachować i usuń pozostałe. 

Jeśli chcesz wykorzystać ten sam numer na nowym koncie, wykonaj poniższe kroki:

  1. Usuń nieużywane konto;
  2. Napisz do nas, w wiadomości podając numer telefonu z kodem kraju.

Zresetujemy weryfikację dla tego numeru, co pozwoli ci zweryfikować go jeszcze raz.

Inny numer został już zweryfikowany

Posiadasz swoje konto na Vinted od jakiegoś czasu? Możliwe, że na twoim koncie został już zweryfikowany inny numer telefonu. Jeśli tak się stało, możesz zmienić swój numer telefonu na nowy.

Problemy z łącznością/techniczne
  • Sprawdź, czy telefon ma silny sygnał i stabilne połączenie internetowe
  • Wyjmij i włóż kartę SIM i ponownie uruchom telefon
Żadne z powyższych

Jeśli twój problem nie został opisany powyżej, chętnie pomożemy w poszukiwaniu rozwiązania. Napisz do nas, do wiadomości dołączając:

  • Zrzut ekranu ukazujący otrzymywany komunikat błędu
  • Twój numer telefonu z kodem kraju

Dokładnie przyjrzymy się sprawie i wrócimy do ciebie.

Uwaga
Przetwarzamy twoje dane z najwyższą ostrożnością – nie przekażemy twojego numeru nikomu i nie wykorzystamy go w żadnym innym celu prócz weryfikacji.
Czy ta odpowiedź była pomocna? lub
Napisz do nas