krajjewska
krajjewska
4
Potwierdzone informacje:
E-mail
Ząbki, mazowieckie
Ostatnie logowanie:
2 Obserwujących
Kupuj zestawy
Zaoszczędź na dostawie
Założona tylko raz, przez co nie jest zniszczona. Bardzo ładnie układa się na ciele, bardzo dobre wykonanie i śliczny kolor. Cena do ne...
LOU różowa koronkowa sukienka
200.00 zł
XS / 34 / 6
Bardzo wygodny, nie obciąża pleców dzieki gabeczce z tylu :) bardzo duzo przegródek w tym nawet na telefon czy laptopa, idealny do szkoły...
Plecak z JanSportu
159.00 zł
Rozmiar 38.5
Roshe
70.00 zł
38
Na zdjeciu wyglada bezkształtnie, ale w rzeczywistości bardzo ładnie sie układa :)
Bluzka z ZARY
10.00 zł
M / 38 / 10
Koszula na ramiaczka, idealna na lato, przewiewna :)
Koszula z new looka
20.00 zł
M / 38 / 10
Miły w dotyku sweter, nie jest bardzo ciepły wiec mozna go nosic nawet wieczorami w lato :)
Sweterek z New Looka
10.00 zł
M / 38 / 10
H&M
Bardzo ciepła bluza z H&M, nienoszona ani razu ale niestety bez metek bo juz je oderwałam
Ciepła bluza z H&M
100.00 zł
M / 38 / 10
Ciepła, rozpinana bluza z kapturem :) Rozmiar niby 40 ale jest to Topshop Petite wiec bluza jest dobra na 36,38
Bluza z Topshopu
109.00 zł
L / 40 / 12
Ma piękny kolor, ktorego zdjecia niestety nie odzwierciedlają :( Koszula jest w rozmiarze XS, ale jest oversizeowa wiec myśle, że bedzie ...
Różowa koszula z ZARY
50.00 zł
XS / 34 / 6
Letnia sukienka z ZARY kolor biały, lekko przechodzący w beżowy
Sukienka z ZARY
14.00 zł
S / 36 / 8
H&M
Idealnie na siłownie
Sportowe leginsy z H&M
10.00 zł
L / 40 / 12
Prosta, czarna sukienka. Materiał trochę grubszy wiec będzie dobra i na zimę :) Nie jest zniszczona, ale tez nie wyglada na całkowicie n...
Klasyczna sukienka z ZARY
17.00 zł
S / 36 / 8
Dżinsowa spódniczka z ZARY, zdjecia niestety nie odzwierciedlają jej wyglądu. Krótka, nie noszona ani razu, z metką
Krótka spódniczka ZARA
40.00 zł
XS / 34 / 6
Całkowicie nowa, z metkami
Bluzka Adidas
49.00 zł
M
H&M
Idealny na obecną pogodę❄️, lekkoróżowy kolor
Cieplutki kardigan z H&M
40.00 zł
XS / 34 / 6
H&M
#koszula biało czarna,
Koszula w kratę z H&M
19.00 zł
XS / 34 / 6