Reklamy
Kupuj zestawy
Zdobądź nawet 30% zniżki
Czarno biale spodnie w paski z cubusa. Dobre na m. Maja mala brazowa plamke malo widoczna z daleka. Powinna zejsc po potraktowaniu vanish...
Spodnie w paski cubus 164
40.00 zł
S / 36 / 8
H&M
Marmurkowa,klimatyczna bluza z kapturem. Bluza jest asymetryczna. Zamek dziala. Rozmiar z metki s ale bedzie dobra na m. Ma plamy wewnatr...
Gotycka/assasin bluza hm
40.00 zł
S / 36 / 8
H&M
Legginsy w centki z hm. Zrobione z grubego materialu. Odcielam metke ale rozmiar m/s. Lekko zkulkowane gdzieniegdzie ogolnie stan b.d
Legginsy cieple w centki hm
25.00 zł
M / 38 / 10
Kupione na allegro,przelezane w szafie. Imitujace skore/latex ale dosc cienkie. Nie maja metki ale dobre beda na m i male l. Na gumce
Sliskie  czarne legginsy
30.00 zł
M / 38 / 10
Uzywana basebolowka. Guziki niektore nie maja farby, od nowosci nie bylo jednego zapiecia oraz zfilcowala sie podszewka ( wystarczy obrac...
Biala basebolowka bershka
25.00 zł
M / 38 / 10
Rozciagliwe spodnie w pieknym szarym kolorze trudny do uchwycenia na zdjeciu. Nie rozumiem rozmiarowki jak dla mnie to 38
Spodnie szare jeans rozciagliwe
45.00 zł
M / 38 / 10
Sweterem z sinsaya. W stylu grunge. Granatowy z dziurami. Z metki rozmiar s ale dobry bedzie tez na m. #grunge #dziury
Granatowy sweter z dziurami sinsay
20.00 zł
S / 36 / 8
H&M
Spodnie przelezane i uzywane ale dobre do noszenia. Zielone w czarne centki/print. Wyzszy stan.
Zielone spodnie z wyzszym stanem w panterke hm
40.00 zł
M / 38 / 10
Sweter mial byc przerabiany na kamizelke i juz obcielam rekawy ale w koncu tego nie zrobilam. Moze ktos chcialby sobie przerobic. Piekny ...
Sweter camaieu - obciete rekawy
10.00 zł
S / 36 / 8
H&M
Czarna z kokardka,zapinana na zamek. Ciezka do uchwycenia na zdjeciu. Sliczna i elegancka.
Czarna, minimalistyczna sukienka hm
45.00 zł
S / 36 / 8
Bluzka z restyle. Juz nie nosze takich rzeczy dlatego sprzedaje. Ucielam metke ale jest to male M/S. #ditavonteese #vintagestyle #dekol...
Restyle koronkowa bluzka ala Dita
35.00 zł
S / 36 / 8
Kupiona w new yorkerze. Przelezana w szafie. Meska dobra na m / male l
Koszulka czarnobiala super nadruk
35.00 zł
M / 38 / 10
Bluza w super stanie, rozmiar z metki m ale bedzie tez dobra na l. Polecam kupiona w housie #adventuretime #adventure_time #poranaprzygo...
Orginalna bluza adventure time fiona, cake i k.balonowy z house
50.00 zł
M / 38 / 10
Mam dwa takie same pigmenty wiec chetnie zrobie odsypke albo sprzedam. Lub wymienie sie na inny. Piekny zloto rozowy duochrom
Pigment inglot 115
23.00 zł
H&M
Mam na wymiane/sprzedaz spodniczke z h&m. W stylu szkolnym/pastelowym. Z zameczkiem. Zmechacona od lezenia w szafie ( tak jak na zdjeciu...
Spodniczka w krate, uczennica
10.00 zł
XS / 34 / 6
Koszulka,ktorej jednak nie wiem jak nosic. Pastelowa,kobieca i sliczna #kawaii #pastel #pastelgoth #lolitafashion
Pastelowa koszulka z krotkim rekawem
13.00 zł
M / 38 / 10
H&M
Spodenki sa przelezane w szafie, kupione w hm uzywane na wakacjach w grecji. Od prania gumka sie troche poprzekrecala. Stan taki jak na z...
Krociutkie spodenki hm
15.00 zł
S / 36 / 8
Ciezko uchwycic na zdjeciu, sweterek nie ma metki, jest granatowy,welniany
Welniany granatowy sweterek
15.00 zł
S / 36 / 8
H&M
Spodniczka nie noszona bo nie ogarniam motywu tej gumki ktora jest w srodku :D #panterka #retro #hm #piunp
Spodniczka tuba panterka hm
25.00 zł
M / 38 / 10
Bluzka ze sponge bobem, obcielam metke bo byla z tych dluzszych ale widac ze jest z pull&bear #spongebob #kawaii #tumblr
Koszulka sponge bob w paski
25.00 zł
M / 38 / 10
Basic instinct 903 051 086 918 front Raw 899 Lilac sensation Paletka union square 818A Cena za zestaw ale sprzedam tez pojedynczo
zestaw kosmetyków nyc
20.00 zł
Koszulka kupiona na dziale meskim ale noszona przezemnie z motywem tatuazy. Metke obcielam bo mnie gryzla. Rozmiar 36/38 #oldschool #tat...
Koszulka z motywami old shoolowego tatuazu
25.00 zł
M / 38 / 10
Jesienna spodniczka na gumce w kolorach takich jak na zdjeciu
Piekna jesienna spodniczka
15.00 zł
M / 38 / 10
H&M
Koronkowa bluzka na ramiaczkach. Odcielam metke bo mnie gryzla. Idealna na 36/38
Koronkowa boxerka z motywem czaski
10.00 zł
M / 38 / 10
H&M
Sukienka kupiona w hm ale obcielam metke bo mnie gryzla. Sukienka lepsza do nizszej osoby aby pasek byl w talii nie tak jak u mnie. Koron...
Sukienka koronkowa hm
10.00 zł
S / 36 / 8
Mam na sprzdaz/wymiane sukienke z koronkowymi elementami. Sukienka zapinana na zamek. Rozmiar 36/38. Posiada defekt w postaci dziury na ...
Piekna koronkowa sukienka
15.00 zł
M / 38 / 10
Spodniczka ma piekne detale i kolor ( czern ale z delikatna kratka) elegancka idealna na egzaminy i do biora. Jest na mnie za duza.
Piekna, olowkowa spodniczka orsay
30.00 zł
L / 40 / 12
Sukienka jest sliczna i o wiele lepiej prezentuje sie na kims, niestety jestem juz do niej za duza :c Zrobioma z delikatnego,sliskiego ma...
Sukienka retro wiazana
15.00 zł
S / 36 / 8
Buty sa piekne i idealnie pasuja do jeansu jak i sukienki. Nowe nie noszone podeszwa byla taka orginalnie. Fleki nie tkniete. Niestety ni...
Opalizujace buty na obcasie
20.00 zł
39
H&M
Przyciasna dla mnie w rekawach, kupiona na oko i przelezana w szafie. Stan idealny, material lekko przeswitujacy.
Bluzeczka ze "skorzanymi# wstawkami hm
15.00 zł
S / 36 / 8
H&M
Piekny,bialy sweterek kupiony w hm
Bialy, luzny sweterek hm
15.00 zł
L / 40 / 12
Mam na sprzedaz piekna, delikatna,rozowa mgielke. Posiada ona guziczki na plecach
Delikatna rozowa mgielka
20.00 zł
S / 36 / 8
H&M
Delikatna mgielka/bolerko z hm. Z romantycznym motywem roz. Nie noszona.
Mgielka w roze hm
35.00 zł
M / 38 / 10
Mam na sprzedaz/wymiane spodniczke w kwiatowy print. Super dziewczęca. Stan bardzo dobry z powodu zmechaceń, które widać na 2 zdjeciu,
czarna spodniczka w print kwiatowy
12.00 zł
S / 36 / 8
Mam na sprzedaż/wymianę łańcuszek serduszko. Nie wiem czy jest on srebrny czy posrebrzany jako ze sama go nie kupilam. Jest w stanie idea...
Srebrny łańcuszek serduszko
15.00 zł
H&M
Piekna, elegancka marynarka w czarno białe centki. Noszona zaledwie 2 razy w stanie idealnym.
Marynarka, h&m centki.
35.00 zł
M / 38 / 10
H&M
Kamizelka jest bardzo elegancka, nosilam ja glownie na egzaminy do bialej koszuli. Stan bardzo dobry poniewaz jest juz dosc przelezana w ...
Czarna kamizelka hm ze zlotymi guzikami
15.00 zł
M / 38 / 10
H&M
Piekna granatowa marynarka ze złotymi guzikami zakupiona w h&m Elegancka i z klasą, polecam ^^
Granatowa marynarka w militarnym stylu,złote guziki
25.00 zł
M / 38 / 10
Mam na sprzedaz/wymiane marynarke w kolorze jasno czerwonym z promoda :D Super, zapinana na guziki.Posiada 2 kieszenie. Niestety nie wiem...
bawelniana marynarka promod
25.00 zł
M / 38 / 10
Mam do sprzedania nową, zafoliowaną szminke makeup revolution kolor "make me magnificent" z serii Atomic shade. Mam takie dwie jak sie ok...
NOWA zafoliowana szminka Makeuprevolution
Mam na sprzedaz/ choć chętniej wymiane koszulke/tunike. Bawelniana kolory pastelowe róż- mięta. Luzna. Dobra na rozmiar do 42 :D Idealna...
Gradientowa, pastelowa tunika w paski
15.00 zł
M / 38 / 10
Nie lubie błyszczyków a zawsze jakiś musze kupić. 2 lakiery do ust kupilam bo pomylilam opakowania z moimi "tintami" Sprzedam/wymieniam ...
Kolekcja błyszczyków i lakierów do ust, brokat, róż,
Mam do sprzedania/ wymiany spódniczke ze "skórzanym" dołem i elastyczną górą. Moze byc uzyta jako z wysokim stanem.
czarno -"skórzana" spódniczka
10.00 zł
XS / 34 / 6
Mam do sprzedania sukienkę mgiełkę. Sukieka posiada podszewkę, jedynie rękawy są prześwitujące. Sukienka jest bardzo ładna, z kornokową a...
Sukienka czarna mgiełka z koronką
20.00 zł
L / 40 / 12
Sprzedaje cień widoczny na zdjęciu, użyty dwa razy. Mogę dorzucić go do innych zamówień z mojej oferty, to juz zalezy jak się dogadamy :3
cień kobo brąz nr 208
5.00 zł
Sprzedam zestaw lub na sztuki Cena zestawu 20 zł Paletka Manhatan girl with a lily Rimmel paleka, 026 precious crown Essence metal gla...
zestaw cieni Manhatan oraz Rimmel
20.00 zł
Sprzedam pigmenty widoczne na dole zdjęciach Pigmenty otwarte i użyte tylko na swatche, zakupione przez internet, w kolorach Angelic, Gra...
pigmenty makeup revolution
5.00 zł
Mini cienie to są chyba wkłady do paletki, kupione na kosmetykach z ameryki i kolory mi nie podpasowały. Kolory :262,02,250,90. Cena 10 z...
Cienie artdeco, wklady do palety
10.00 zł