renata80
renata80
57
Potwierdzone informacje:
Facebook
E-mail
Bielsko-Biała, śląskie
Ostatnie logowanie:
4 Obserwujących
Kupuj zestawy
Zdobądź nawet 15% zniżki
Sprzedam spodnie firmy zara z przetarciami wysoki stan, normalne slady uzytkowania, na mnie za duze mocno rozciagliwe, + kw 12 zł
Spodnie zara r. 42
25.00 zł
XL / 42 / 14
Sukienka bawelniana, miła w dotyku, przed kolano ,gora ala nietoperz, nowa tylko zmierzona,na mnie za mała niestety, material siw naciaga...
Sukienka, rozm s/m
25.00 zł
M / 38 / 10
kurtka zimowej, super na narty, na mojego syna juz za mała po jednym sezonie. Moze byc tez dla dziewczynki Rozm. 140, żadnych dziur ani ...
Kurtka dziecieca, zimowa, KappAhl
62.00 zł
134-140 cm / 10 lat
Na mnie za duza rozmiar jak dla mnie to 44 na duży biust, ma 3 gumeczki pod biustem, metka pokazuje 46, na podszewce+ kw
Sukienka letnia
18.00 zł
XXL / 44 / 16
Swietna bluzka na mnie mała w biuscie😕 bardziej na L bedzie pasowala stan idealny+kw
Zwiewna bluzka rozm. 42
12.00 zł
XL / 42 / 14
Nie chodzona, leży mi w szafie, nie trafiony zakup, bedzie tez dobra na L
Bluzka r. 42 tally weijl
15.00 zł
XL / 42 / 14
Bluzka rozm.40 jak nowa + kw
Letnia zwiewna bluzeczka
13.00 zł
L / 40 / 12
Luźny fason tył troszkę dłuższy, oversize, +kw
Letnia bluzka vero moda M
12.00 zł
M / 38 / 10
Dzianinowa sukienka, przewiewna materiał rozciagliwy, maxi, +kw
Letnia sukienka L
15.00 zł
L / 40 / 12
Super na lato rozmiar z metki XL jednak dobra bardziej na L , prawdopodobnie byly wycięte szlufki na pasek co widac na zdjeciu, nie widac...
Sukienka mohito
20.00 zł
L / 40 / 12
Bluzka jak nopwa bedzie tez dobra na m + kw
Bluzka rezerwed rozm. s
12.00 zł
S / 36 / 8
Swietny kombinezon ala sukienka, przód jak spodnica, kolor pomaranczowy , stan idealny na mnie za duży wiec go nie nosilam i lezy w szafi...
Krótki pomaranczowy kombinezon r. 42
25.00 zł
XL / 42 / 14
Sukienka łączona, kupiona na vinted okazala sie za duża, zweżałam spódnice jednak pas za szeroki😢 , polecam +kw
Sukienka rozm. 40
20.00 zł
L / 40 / 12
Nowe buty ani razu nie zalozone, leżą mi w szafie, zakupione przez internet i nietrafiony rozmiar😕 bardzo wygodne na ukrytym koturnie, po...
Letnie buty, rozm. 40, wkladka 26 cm
25.00 zł
40
Strój jednoczęściowy koloru pomarańczowego, rozmiar zawyzony bardziej bedzie odpowiedni na L stan idealny+ kw
Strój kąpielowy , firmy Niobe
17.00 zł
XL / 42 / 14
Super strój dwu czesciowy z troczkami po bokach, miseczka B/C usztywniany, moim zdaniem bedzie dobry tez na M, raz nałożony, odpinane ra...
Strój kapielowy L
25.00 zł
XL / 42 / 14
Plaszczyk granatowy, ładnie wytaliowany na podszewce. Wiecej na priv, + kw.
Plaszcz wiosenny, rozm L, firmy only
30.00 zł
L / 40 / 12
Mam do sprzedania super torebkę z kilkoma przegrodami, mimo że jest mała dużo pomieści. Pasek regulowany + kw
Piękna torebka
25.00 zł
Mała torebka na regulowanym pasku, kolor jak na zdjeciu, stan idealny bez wad, + kw
Mała Torebka,
12.00 zł
Bardzo wygodne, mało chodzone buciki, rozmiar 41, ja noszę 40 i są ok. Wady widoczne na zdjeciu powstale podczas użytkowania jednak nie w...
Letnie buty na koturnie z korka, r.41
15.00 zł
41