mindselation
mindselation
115
Tożsamość potwierdzona
Potwierdzone informacje:
E-mail
Ostatnie logowanie:
4 Obserwowani, 90 Obserwujących
Kupuj zestawy
Zaoszczędź na dostawie
Witam. Sprzedaje bardzo fajny, ciepły sweter. 100% kaszmir. Kolor miętowy.
Sweter kaszmir golf miętowy 36 S
89.00 zł
S / 36 / 8
Witam. Sprzedaje bardzo fajną, elegancką koszule marki Zara w rozmiarze M.
Koszula zara granatowa M
49.00 zł
M / 38 / 10
Witam. Sprzedaje bardzo fajną kamizelkę marki New Look. Nie posiada wad. Rozmiar z metki to L. Bedzie dobra również na S i M.
Kamizelka futro bezrękawnik
89.00 zł
L / 40 / 12
Witam. Sprzedaje bardzo fajną torebkę. Bez wad. Nie mieści a4.
Czarna torebka skóra klamra
120.00 zł
Witam. Sprzedaje bardzo fajną sukienkę marki Mango w rozmiarze S. Bez wad. Zapinana na guziczki, posiada pasek w talii. Dodatkowo posiada...
Sukienka koszulowa mango S
59.00 zł
S / 36 / 8
Witam. Sprzedaje bardzo fajne buty marki Reebok w rozmiarze 38,5. Długość wkładki 24,5.
Reebok classic leather 38,5
69.00 zł
38.5
Witam! Sprzedaję buty marki Adidas w rozmiarze 40. Model EQT RACING ADV V. Stan oceniam na idealny, bez wad. Długość wkładki 25cm.
Adidas eqt racing adv v 40
179.00 zł
40
Witam. Sprzedaje buty marki Adidas
Adidas zx flux 38
79.00 zł
38
Witam. Sprzedaje bardzo fajny, czerwony sweter w rozmiarze M.
Nowy sweter marks&spencer czerwony zapinany guziki M
59.00 zł
M / 38 / 10
Nowa z metką
Koszulka krata Zara S
59.00 zł
S / 36 / 8
Witam. Sprzedaje bardzo fajną, zimową kurtkę marki Mohito w rozmiarze XS. Stan idealny, bez wad. Taką samą nosiła Małgorzata Rozenek. Kur...
Kurtka zimowa puchowa Mohito 34 XS
140.00 zł
XS / 34 / 6
Witam, sprzedaje bardzo fajna koszule marki Stradivarius w rozmiarze S. Zdjęcie na modelce w wiadomości prywatnej. Stan idealny, bez wad...
Koszula w kwiaty S stradivarius
40.00 zł
S / 36 / 8
Witam. Sprzedaje bluzkę marki Adidas w rozmiarze XS. Bedzie pasować takze na S.
Bluzka Adidas 34 xs
35.00 zł
XS / 34 / 6
Witam. Sprzedaje bardzo fajna sukienkę w rozmiarze M. Szerokość pod pachami 50 Długość 82
Brązowa beżowa sukienka M
40.00 zł
M / 38 / 10
Witam. Sprzedaje bardzo ciepły sweter w rozmiarze 42. Będzie dobry również na rozmiar 40. Nie posiada wad ani zmechacen. Na dole po bokac...
Sweter czarny angora wełna
30.00 zł
XL / 42 / 14
Witam. Sprzedaje nową ramoneske marki Zara w rozmiarze S. Srebrna nitka.
Ramoneska beżowa z frędzlami S Zara
250.00 zł
S / 36 / 8
Witam. Sprzedaje bardzo fajna sukienkę zakupioną w butiku internetowym. Kosztowała mnie ok. 180zł. Założona kilka razy, bez wad. Kupiłam ...
Szara ciepła sukienka
40.00 zł
M / 38 / 10
Witam. Sprzedaje bardzo fajna bluzę marki Cropp w rozmiarze XS. Długość całkowita 74cm
Bluza looney tunes cropp XS
59.00 zł
XS / 34 / 6
Witam. Sprzedaje bardzo fajny biustonosz sportowy marki Bershka w rozmiarze M.
Biustonosz sportowy bershka M
40.00 zł
Inne
Witam. Sprzedaje bardzo fajny stanik marki Nike w rozmiarze XS.
Czarny sportowy biustonosz Nike XS
45.00 zł
Inne