martika99
martika99
160
Potwierdzone informacje:
E-mail
Gorzów Wielkopolski, lubuskie
Ostatnie logowanie:
37 Obserwowanych, 58 Obserwujących
Kupuj zestawy
Zdobądź nawet 20% zniżki
na sprzedaz miniatura marki Donna Karan New York A drop of werbena miniatura nowa, w kartoniku pojemnosc to 7ml bardzo ladny zapach, po...
nowa miniatura marki donna karan a drop of werbena unikat 7 ml
30.00 zł
sprzedam sliczna kurteczke ciepla z duzym kapturem rozm M oraz L nowa, tylko mierzona, niestety za mala :( wyglada jak model z zary kur...
bezowa karmelowa ciepla kurtka futerko pikowana jak zara okazja nowa ML
50.00 zł
M / 40 / 12
sprzedam sliczne kozaki do kolan marki Aldo rozm 37, NOWE okazyjna cena :) zamsz, na gorze rowniez dzianinowa gumka , ktora dopasowuje si...
nowe zamszowe buty kozaki ALDO rozm 37 okazja kolor brazowy capuccino beżowy
45.00 zł
37
na sprzedaz torebka kultowej marki Christian Lacroix nie wiem czy jest to oryginal czy replika torebka byla prezentem torebka miesci a...
czarna  torebka a4 christian lacroix okazja
0.01 zł
fajne tunika bluza marki atmosphere rozm s , ale na xs tez bedzie pasowala na rekawach łaty z boku 2 kieszonki , kaptur napis Love haut...
szara tunika kaptur xs s nowa okazja latki kieszonki love
16.00 zł
S / 36 / 8
bardzo fajny komin w kolorze szaro-różowym idealny do zimowych stylizacji, jest cieply nowy, nie byl zakladany mieciutki, nie drapie :) ...
cieply komin szary róż nowy
8.00 zł
piekna dzianinowa kamizelka marki Hollister jest ciepla, zapinana na guziczek na metce M ale na L tez bedzie pasowla z przodu wyszyte log...
dzianinowa ciepla kamizelka hollister nowa okazja
17.00 zł
S/M / 38 / 10
GAP
fajny sweterek w prążki cenionej marki GAP na metce L, ale na M tez jest ok z przodu 2 guziczki zalozony 2 razy, wiec nie ma wad szuka...
sweterek szary prążki GAP rozm M L okazja
19.00 zł
M / 40 / 12
sliczna bluzeczka mgiełka w kolorze koralowym marka ZARA rozm z metki L ,ale na M tez bedzie dobra u gory ozdobny bialy kolnierzyk z t...
koralowa mgiełka zara rozm L nowa okazja na M tez dobra
25.00 zł
M / 40 / 12
nowa koszulka na ramiaczkach marki Mango rozm S top panterkowy z wycieciem na plecach idealny do roznych stylizacji, dla drapieznych kot...
panterkowa koszulka mango rozm S nowa okazja top
14.00 zł
S / 36 / 8
swietny top marki vero moda denim rozm S wzory aztec dluzszy tył pasuje do wielu stylizacji bluzeczka nowa, nie ma wad wysylka 7zl za...
top bluzeczka vero moda rozm S nowa , dluzszy tyl okazja aztec
20.00 zł
S / 36 / 8
zel do kapieli marki Tommy Hilfiger zapach - Endlessly blue poj. 100 ml nowy dodany do zakupow w niemieckiej perfumerii wysylka 10zl ...
zel do kapieli tommy hilfiger 100 ml okazja nowy
25.00 zł
biala swietna koszula marki levi's tylko raz ubrana. jak nowa , bez wad rozm S idealna do wielu stylizacji, jedyna :) wysylka 10zl zapra...
biala koszula levi's jak nowa okazaja rozm S
24.00 zł
S / 36 / 8
balsam do ciala marki Missoni poj 50 ml balsam pochodzi z zestwu prezentowego nowy wysylka 10zl zapraszam
balsam do ciala missoni nowy 50 ml okazja
17.00 zł
piekne niebieskie body w biale wzoryz dodatkiem koronki nowe, nie bylo noszone zapinane w kroku na haftki bedzie dobre na S i M, mise...
body z koronka wzorki wiazanie nowe rozm S M okazja
15.00 zł
S / 36 / 8
pudrowy sweterek marki next zapinany na guziczki dekolt w serek na dole 2 male kieszonki zalozony tylko raz, wiec nie ma wad z metki M al...
pudrowy sweterek SM noszony tylko raz, jak nowy
12.00 zł
S/M / 38 / 10
bardzo fajna bluzeczka w paski z nadrukiem w realu jeszcze ladniejsza niz na zdjeciu z przodu jak mgielka , z tylu pionowe paski rozm un...
pasiasta bluzeczka nadruk SML polecam nowa elle
23.00 zł
S/M / 38 / 10
super cieplutka kamizelka z kapturem kaptur nie odpinany, z puszystym futerkiem w srodku ocieplana barankiem, kaptur takze zapinana na z...
bordowa ciepla kamizelka z kapturek MS okazja
18.00 zł
S/M / 38 / 10
modna marynarka marki Ryłko w kolorze czerwieni idealna na jesien noszona kilka razy, ale w idealnym stanie zapinana na 2 guziczki, rek...
super czerwona marynarka zakiecik ryłko jak nowa okazja 42
52.00 zł
L / 42 / 14
H&M
poszukiwane jeansy H&M kolor jak na 2 zdjeciu z metki 30/32 ubrane 2 razy, wiec nie maja wad ciemny denim pasuja na M i mniejsze L sp...
jeansy H&M jak nowe denim M, male L
23.00 zł
S/M / 38 / 10