Reklamy
Przedmioty użytkownika (473)
Kupuj zestawy
Zaoszczędź na dostawie
stan idealny nadaje sie do pracy jak i na codzien z metki L ale ladnie wyglada tez na s czy m bo jest lejaca:) piekny wzor kwiatowy pol...
Bluzka koszulka kwiat s m l xl blog insta tumblr
19.00 zł
M / 38 / 10
rozmiar ok M byly zwezane w talii wiec bardzo dobrze sie ukladaja oddaje za grosze bo sa za male juz na mnie:( polecam! #mom #jeans #cz...
Mom jeans czarne vintage spodnie jeansy s m l
25.00 zł
M / 38 / 10
w super stanie, nie mylam ich jeszcze niestety wiec gdzieniegdzie widac delikatne slady uzytkowania, noszone jeden sezon na zmiane z inny...
Botki typu emu saszki kozaki ocieplane zima jesień szare 38
19.00 zł
38
rozm ok L ale jak dla mnie to oversize, jest bardzo lejacy wiec dobrze sie uklada:) ładny kolorek polecam!;) Tylko 3 rzeczy - wysyłka...
Sweter ciepły kardigan River Island m l xl oversize
19.00 zł
L / 40 / 12
na sprzedaz szaliczek marki Nike w bordowym kolorze logo haftowane bez wad, polecam! Tylko 3 rzeczy - wysyłka GRATIS! ***ZAPRASZAM do ...
Szalik szaliczek Nike polar bordowy różowy
15.00 zł
na sprzedaz kurteczka z odpinanym futerkiem przy kolnierzu jest cieplutka nadaje sie rowniez na zime rozm S Tylko 3 rzeczy - wysyłka G...
Kurtka ramoneska z futrem xs s m blogerska Instagram
89.00 zł
S / 36 / 8
idealny stan rozm M ale bedzie dobrze lezala na innych rozmiarach rowniez Tylko 3 rzeczy - wysyłka GRATIS! ***ZAPRASZAM do obserwowani...
Bluzka sznurowana wiązana dekolt xs s m oryginalna oversize szara
28.00 zł
M / 38 / 10
bez wad elastyczne bardzo! rozm S Tylko 3 rzeczy - wysyłka GRATIS! ***ZAPRASZAM do obserwowania profilu, mam jeszcze sporo rzeczy nik...
Welurowe body różowe pink bluzka biała bieliźniana top xs s m
25.00 zł
S / 36 / 8
na sprzedaz pomaranczowa koszulka marki Nike, oryginalna, na mnie ciut przymala dlatego sprzedaje Tylko 3 rzeczy - wysyłka GRATIS! ***Z...
Koszulka Nike  xs s m l  oversize blog insta tumblr
28.00 zł
M / 38 / 10
brak wad fajne unikatowe futerko suoer na imprezki jak i na codzien:) sylwesterr:) nie wymieniam sieee:) Tylko 3 rzeczy - wysyłka GR...
Futro blogerskie futerko długi włos unikatowe XS S
84.00 zł
S / 36 / 8
logo haftowane oryginalna bez wad kolor jak na drugim zdj nie wymieniam sie wym miary ok szer 54 dl ok 70 rekaw od pachy43 ale jak dla...
Kurtka bluza lekka Nike logowana oversize xs s m l xl
35.00 zł
L / 40 / 12
Cudenko Welniany plaszcz obszyty futerkiem rozm M ale jest szlafrokowy wiec dobry i na S i na male L tez polecam!! Tylko 3 rzeczy - wys...
Płaszcz płaszczyk futro z kołnierzem wiązany xs s m l blog jesień zima
89.00 zł
M / 38 / 10
zadnych wad oryginalna tylko sprzedaz, nie wymieniam sie Tylko 3 rzeczy - wysyłka GRATIS! ***ZAPRASZAM do obserwowania profilu, mam je...
Koszulka bluzka Adidas s m l blogerska tumblr insta
19.00 zł
M / 38 / 10
na sprzedaz piekne spodnie w kwiaty w rozm S komplet 4 par rurek 50 zl - Jeansy niebieskie skinny, ciemnoniebieskie jeansy River Island...
Spodnie kwiaty rurki blogerskie kwieciste xs s m
18.00 zł
S / 36 / 8
na sprzedaz jak nowa sukienka w rozmiarze 40 bardzo elegancka, taliowana zadnych wad m, jedynie do przeprasowania nie robie zdjec na o...
Sukienka szmizjerka bezowa elegancka m l xl
48.00 zł
L / 40 / 12
Piekny sweterek w grafitowym kolorze z ogromnym kolnierzem ktory mozna wywijac na rozne sposoby. wiazany rowniez na dole, bardzo unikatow...
Ciepły sweter oversize z wełną xxs xs s m Blog insta golf
28.00 zł
XS / 34 / 6
plaszczyk przeciwdeszczowy Hello Kitty na 7-8 lat drugi rowniez na sprzedaz i topik Nike Tylko 3 rzeczy - wysyłka GRATIS! ***ZAPRASZA...
Kurtka przeciwdeszczowa Hello Kitty różowa xxs 7-8 lat
29.00 zł
116-122 cm / 7 lat
bez wad uzywana czapeczka w ladnym szarym kolorze szer ok 22 dl ok 20 druga obok GRATIS! polecam Tylko 3 rzeczy - wysyłka GRATIS! *...
Czapka szara melanż pompony ciepła
9.00 zł
Praktycznie nieuzywany plaszczyk na jesien/zime, za duzy na mnie niestety 40 %welna z owieczek 20%kaszmir bardzo przyjemny w dotyku gra...
Płaszcz trencz kurtka wełniany kaszmirowy L XL XXL 42
32.00 zł
XL / 42 / 14
lekka bluza z napisem WHATEVER rozm M bez wad na mnie troche przymala dlatego sprzedaje polecam! Tylko 3 rzeczy - wysyłka GRATIS! ***...
Bluzka bluzka whatever s m l blogerska oversize insta
15.00 zł
M / 38 / 10
bez wad rozmiar ok xl wymiary ok dl od ramieni 58 szer paszki 56 Tylko 3 rzeczy - wysyłka GRATIS! ***ZAPRASZAM do obserwowania profil...
Jeansowa katana kamizelka futerko l xl xxl blog insta tumblr
33.00 zł
XL / 42 / 14
H&M
Oddam za symboliczna złotóweczkę Buty wymagają wyprania bo są przybrudzone i podklejeniu z przodu, pozatym nie maja wad Rozmiar 39 - 25...
Trampki tenisówki espadryle 38 39 neonowe blog insta
2.00 zł
39
z metki M ale bedzie dobry rowniez juz na xske:) Tylko 3 rzeczy - wysyłka GRATIS! ***ZAPRASZAM do obserwowania profilu, mam jeszcze spor...
bluzka Golf crop top sweter xs s m blog Instagram
23.00 zł
S / 36 / 8
Nowe! Żadnych wad Rozmiar 36 -23,5cm Marka ALDO Tylko 3 rzeczy - wysyłka GRATIS! ***ZAPRASZAM do obserwowania profilu, mam jeszcze sp...
Espadryle tenisówki botki Aldo 36 blogerskie insta tumblr
59.00 zł
36
Markowa blogerska bluza Everlast Wymiary na drugim zdjeciu Tylko 3 rzeczy - wysyłka GRATIS! ***ZAPRASZAM do obserwowania profilu, mam j...
Bluza kangurka Everlast xxs XS s  blogerska sportowa fitness
28.00 zł
XS / 34 / 6
Podobne rzeczy
Witam sprzedam piękne nowe kępki rzęs, po więcej informacji proszę pisać na priv
Kępki rzęs sztuczne rzęsy
42.00 zł
Witam sprzedam rzęsy widoczne na zdjęciu
Kępki rzęs sztuczne rzęsy
42.00 zł
Świetna peruka w jasnym blondzie, która wygląda bardzo naturalnie. Włosy matowe, nie świecą się, bardzo dobrej jakości. Założyłam kilka ...
Peurka długie włosy jasny blond grzywka świetnej jakości
50.00 zł
Sprzedam używany kuferek na kosmetyki, bardzo dobry stan W środku jest jakby zamszowy i lekko przetarty materiał z jednej strony - tak b...
czarny duży kuferek kosmetyczny walizka XL
85.00 zł
Sprzedam mały zestaw kosmetyków nowych i używanych ale naprawde sporadycznie. Łącznie 11 produktów W skład wchodzą: Maseczka odżywcza- ...
Zestaw kosmetyków
50.00 zł
Nowa kosmetyczka na pędzle itp.Idealna na prezent.Koszt wysyłki 11 zł list polecony.Polecam.
Nowa kosmetyczka na pędzle itp.
15.00 zł
Kupiony za 45 zł. Ne używany...
Szuflady organizer materiałowy
30.00 zł
Kosmetyczka Bardzo fajna pomaranczwa kosmetyczka swietna super sie prezetuje i wygląda wade ma drobna na 3 zdjeciu widac przybrudzenie z ...
Kosmetyczka
8.00 zł
zestaw gąbki , pędzel, pędzelki do cieni to co na zdjęciach
zestaw gąbki , pędzel, pędzelki do cieni
10.00 zł
Nowy zestaw pędzli z kosmetyczką "skórzana", która ma w środku mały zameczek. Bardzo ładny zestaw i miękkie pędzle - 12 sztuk. Wysyłka 10...
Zestaw pędzli z kosmetyczką inspirowane zoevą rose golden insta puchate
40.00 zł
Sprzedam widoczną na zdjęciu blaszkę do stempelków. Na innych moich aukcjach inne wzory. Wysyłka 6 zł.
Płytka Blaszka do stempelków wzorków na paznokcie
10.00 zł
Sprzedam widoczną na zdjęciu blaszkę do stempelków. Na innych moich aukcjach inne wzory. Wysyłka 6 zł.
Płytka Blaszka do stempelków wzorków na paznokcie
10.00 zł
Sprzedam widoczną na zdjęciu blaszkę do stempelków. Na innych moich aukcjach inne wzory. Wysyłka 6 zł.
Płytka Blaszka do stempelków wzorków na paznokcie
10.00 zł
Sprzedam widoczną na zdjęciu blaszkę do stempelków. Na innych moich aukcjach inne wzory. Wysyłka 6 zł.
Płytka Blaszka do stempelków wzorków na paznokcie
15.00 zł
Sprzedam widoczną na zdjęciu blaszkę do stempelków. Na innych moich aukcjach inne wzory. Wysyłka 6 zł.
Płytka Blaszka do stempelków wzorków na paznokcie
15.00 zł
Kupiłam w rossmanie na wzrost rzęs 4Long Lashes użyłam dosłownie 2 dni.. i skończyłam. Może jest ktos kto używa to regularnie :)
Long Lashes
15.00 zł
Sprzedam rzesy kępki ( 12 mm, 2 × 8 mm , 6 mm). Do zestawu dodaje rzesy na pasku, dlugie i efektowne. Opakowania sa nowe. Polecam;-) Ko...
Rzęsy kępki i na pasku zestaw
20.00 zł
Witam sprzedam sztuczne rzęsy, o cenę danego modelu proszę pytać na priv
Sztuczne rzęsy
9.00 zł
Nowe pędzle typu szczotka do makijażu. 10 zł/szt. Możliwość odbioru osobistego na terenie Warszawy.
Pędzel do makijażu
10.00 zł
Zakupione w sklepie natura. Kompel czterech sprayów: 20 zł Cena od sztuki: 6 zł
Koloryzujący spray do włosów venita
6.00 zł
Nowe pędzelki, na sztuki, 5zł za sztukę, 3zł za przesyłkę. Całkowita cena za pędzelek z kw to 8zł W wiadomości proszę podawać nr pędzelka...
Nowe pędzelki do oczu no name podobne do zoeva rose golden
5.00 zł
Nowa nyx
Pomadka nowa
23.00 zł
Witam, sprzedam nowe piękne rzęsy
Sztuczne rzęsy
9.00 zł
Witam sprzedam piękne sztuczne rzęsy
Sztuczne rzęsy
12.00 zł

Vintedzianki szukały również


Inne kosmetyki i akcesoria, Inna Inne kosmetyki i akcesoria, Inna