Reklamy
Przedmioty użytkownika (86)
Kupuj zestawy!
Otrzymaj nawet 20% zniżki
Bardzo ciepła ,na misiu.Wykonana z dobrego materiału. Z metki rozmiar M . Kolor jak na 1 foto. dlugosc mierzona 72 cm od kaptura ze scia...
Gruba szara bluza z puszkiem ala japan style
32,00 zł
M / 38 / 10
Sprzedam jak w nazwie. Materiał nie gniecie sie. 2 kieszonki z przodu . Szlufki do paska. Z tylu rozporek.Na całosci podszewka. wymiary ...
Czarna dopasowana spódnica
16,00 zł
M / 38 / 10
Sprzedam jak w nazwie, bardzo dobry stan, w pasie wiazane na troczek. dlug.90cm. od krocza 82 cm , w biodrach 42 x2 lekko uciagaja sie. z...
Spodnie Tregginsy jeans wysoki stan
21,00 zł
S / 36 / 8
Sprzedam jak w nazwie . Nowa. Tył dłuższy ok 2/3 cm. zapraszam +kw 9,80
Malinowa bluzeczka r. M
25,00 zł
M / 38 / 10
Czarny grubszy welur +dodatki . Dla szczupłej Pani dopasowana. Z tyłu dlugi suwak. Szkoda że już nie dla mnie.
Czarna welurowa suknia R 10  Cathy Hardwick
32,00 zł
M / 38 / 10
Sprzedam jak w nazwie. Stan idealny . Rozmiar L. 75% bawelna , 25 % lurekx. Mocno uciągajaca sie wiec bedzie pasowala dla XL. dlug.68 cm...
Bokserka ze złotą nitką   Roz. L
20,50 zł
L / 40 / 12
Tylko sprzedaż jak nowa , taliowana , zapinana na guziczki. Kolory w zależności od swiatla bordo , brąz. W rzeczywistości o wiele ładniej...
Koszula w stylu retro z połyskiem r. M
21,00 zł
M / 38 / 10
Jak w temacie stan b. dobry kolor siwo czarny zapraszam tylko sprzedaż koszt +kw Wymiary mierzone dlugosc 58 cm . rekaw od pachy 51...
Bluzka nike siwo czarna
18,00 zł
M / 38 / 10
Stan idealny , jak nowa. wymiary dlug, 57 cm pas 31 x 2 z tyłu gumka rozciaga sie do 40 w biuście 33x 2 zapraszam tylko sprzedaż.
Sukienka w paski gorsetowa  S
21,00 zł
S / 36 / 8
Sprzedam piekne sztuczne futerko. Z metki na wzrost 140 cm. Według mojej oceny jest wieksze. Takie XXS , XS ...
Czarne sztuczne futerko Next
85,00 zł
XXS / 32 / 4
Jak w temacie / sprzedaż/ stan idealny anilanka rozmiar x/s dlugosc 47 pod pachami 38 x2 zapraszam Cena +przesylka 7,50
Golfik , bez rękawków
19,90 zł
XS / 34 / 6
Jak w temacie Nowy z metka Kolor stalowy rozpinany z przodu marszczenia tyl gladki wymiary dla zainteresowanych tylko sprzedaż.kw 8zl.
Sweterek rozpinany nowy r . M
31,00 zł
M / 38 / 10
Sprzedam same marki Włoskie w b.d stanie .Zapraszam
Krawaty męskie zwisy  marki
10,00 zł
XL
Sprzedam jak w temacie. Rozmiar S . Ciepły , z anilany . Minimalne slady użytkowania . Nie wymieniam sie . KW. 9zl.
Niebieski długi  sweterek
23,90 zł
S / 36 / 8
Sprzedam jak w temacie doskonaly stan Cena +przesylka. dotyczy 1 szt . calosc 50 zl. Zapraszam wiecej info na priv
Krawaty męskie   markowe tanie w pakiecie
15,00 zł
Sprzedam . W bardzo dobrym stanie , fotki obrazuja stan. W realu sa ciemniejsze jasny siwy rozmiar UK 5 US 6 i 1/2 EUR 38. Wkladka mierzo...
Diverse  buty męskie roz,38
18,00 zł
38
Jak w temacie mala lecz bardzo pakowna . Nosi male slady użytkowania. Zainteresowanym podam szczegóły. Dodam fotki.
Mała  urocza torebka retro
22,00 zł
Sprzedam jak w temacie,cena do indywidualnego uzgodnienia.
Paski , paseczki  różne do wszystkiego
10,00 zł
Sprzedam jak w temacie. Wiecej info zainteresowanym.
Dwuczęściowy strój kąpielowy
15,00 zł
M / 38 / 10
Sprzedam , stan idealny, produkt wloski. Nie przeswituje na podszewce. Nie uciaga sie. Z metki 100% viscosa . dlugosc 93 cm w pasie 37 ...
Spódnica maxi z rozporkiem
21,00 zł
M / 38 / 10
Zwiewna BIAŁA SUKIENKA W stylu MARILYN MONROE. Nie prześwituje . Zapewniam ladnie prezentuje sie na osobie. Z metki B.STYLE . rozm. M ...
Biała krótka sukienka Marilyn Monre
40,00 zł
M / 38 / 10
Łańcuszek z wisiorkiem (kamienie swarovski)ze srebra ... Ma juz kilka lat nawet nie wiem czy był używany :) Pytania proszę kierować na...
Lańcuszek z wisiorkiem kamienie
148,00 zł
Sprzedam jak w temacie. Stan bardzo dobry bez wad. Bluza lekko dopasowana, 2 kieszonki na zamek , w rekawach tez zamki. W realu wyglada l...
Bialo siwa bluza  ewerlast  L
15,90 zł
L / 40 / 12
Sprzedam . Stan bardzo dobry. rozmiar z metki s pasuje na m. Zależy mi na szybkiej sprzedaży. Nie wymieniam się nie odpowiadam na ofert...
Bluza jasny róż  Nike
24,00 zł
S / 36 / 8
Podobne rzeczy
czarna kopertówka, przetarta na bokach, wady widoczne na zdjęciach. MOŻLIWOŚĆ ODBIORU OSOBISTEGO NA TERENIE WARSZAWY/LEGIONOWA
kopertówka czarna
8,00 zł
stan bardzo dobry
Torebka Desigual
49,00 zł
Brązowa torba typu worek, ekoskóra, bardzo pakowna, stan bardzo dobry
Torba typu worek
15,00 zł
Sprzedam torebkę firmy Radley
Torebka Radlej
100,00 zł
bardzo pakowna torba typu shopper, zeszła zimowa kolekcja ZARA, stan bardzo dobry
Torba typu shopper ZARA
30,00 zł
Czarno - beżowa torebka David Jones. Używana, ale niezniszczona. Ma trzy przegrody - dwie zamykane na zatrzaski magnetyczne, jedną na zam...
Torebka David Jones
20,00 zł
Sprzedam skórzaną torbę w kolorze ciemniejszym niż na zdjęciach. Torba noszona ale w bardzo dobrym stanie. Miękka skóra, można nosić do r...
Steve Madden
65,00 zł
Nowe bez metki, posiadają dodatkowe złoty lancuszek do przewieszenia przez ramię. Wymiary 32x20. Cena za 2 sztuki.
2 kopertówki
15,00 zł
-torba posiada kilka kieszonka i przegród -zamknięcie na magnes -nie umiem określić czy jest to skóra czy materiał skóropodobny -posiada ...
pojemna torba na ramię
30,00 zł
Witam, na sprzedaż posiadam czarną torebkę Michael Kors - model Ciara. Nowa, z metką. Kupiłam na jednej z fb grup od Pani z outletu, jedn...
Michael Kors Ciara Black czarna
539,00 zł
Czerwona torebka skórzana doda elegancji do niejednej Twojej stylizacji. Nowa Torebka ze skóry włoskiej firmy Venezia. W środku posiada ...
Venezia torebka czerwona skórzana
179,00 zł
Szkoda wyrzuć. Stan ujęty na zdjęciach.
Steve Madden
20,00 zł
gora skórzana proszę do wybór paczkomatu
Torebka &other Stories
110,00 zł
Stan idealny. Pudrowy róż, nie mieszcząca A4. Wysokość 20cm, szerokość 22cm.
Torebka
40,00 zł
Torebka damska kolor ecru pośrodku ozdobiona plecionym lancuszkiem nie używana z metka z dokonanym paskiem rozm30 na 44
Sprzedam torebkę damska
30,00 zł
Sprzedam torebkę O bag tzw”wiaderko” w kolorze białym z czarnym organizerem oraz czarnym uchwytem :)
Obag „wiaderko”
200,00 zł
Nowa Nigdy nie noszona Ma złoty łańcuszek wiec można przełożyć ja przez ramie Kopertówka Mohito
Ciemnia torebka Mohito
30,00 zł
Sprzedam torbę Sisley, używana parę razy, wiec wyglada jak nowa. W kolorach brązu. Może być do podrózy lub na silownie. Z logo marki. Do ...
Torba Sisley
90,00 zł
Prawie jak nowa torba podrozna z Sisley. Do reki i na ramie- brak dluzszego paska ale sa sprzaczki. Zapinana na zamek, w srodku przegrody
Torba podrozna Sisley
85,00 zł
Mała torebka do ręki.
Torebka
5,00 zł
Witam , brązowa torebka marki Tory Burch, vintage, delikatne przetarcia na dole na rogach widoczne na zdjęciach, podszewka z logo , zapi...
Torebka brązowa tory burch
99,00 zł
bordowa torebka, jest zapinana na dwa magnesy, w środku na dwie kieszonki (dużą i małą). Jest troche przetarta, co widać na zdjęciach ale...
Bordowa torebka na długich paskach vintage
50,00 zł
Uzywana torebka w stanie dobrym
Torebka damska w kratkę
10,00 zł
Atrakcyjna torebka nie wiele używana
Torba na ramię Anna Smith
70,00 zł

Inni użytkownicy szukali również


Różowy Torby do ręki, Torby do ręki