Reklamy
Przedmioty użytkownika (38)
Kupuj zestawy!
Otrzymaj nawet 50% zniżki
Bluza jeans z dres z kapturem fajna minus zamek się zacina,lepiej wymienić
Bluza z kapturem roz m
M / 38 / 10
Koszulka wiązana z przodu Roz M Wygodna
Koszulka wiązana z przodu
M / 38 / 10
C&A
Sweterek granatowy miękki,w prążki roz M
Sweterek granatowy roz M
M / 38 / 10
C&A
Sexy spódnica tuba roz M Wygodna i modna
Czarna spódnica tuba
25,00 zł
M / 38 / 10
Elegancka bluzka do pracy,na imprezę,bardzo kobieca
Elegancka bluzka w kratkę
25,00 zł
M / 38 / 10
Koszulka vintage z trojkatami,super do wielu stylizacj
Koszulka z trójkątami
20,00 zł
M / 38 / 10
Fajna raz ubrana koszulka z napisem Roz.M Jak nowa
Jak nowa koszulka
25,00 zł
M / 38 / 10
Bluzka roz M,fajna,luzna Spodenki roz M Można razem lub osobno
Bluzka i spodenki
20,00 zł
M / 38 / 10
Fajna sukienka, podkreślająca wdzięki sukienka, Roz.m Wygodna super do trampek
Sukienka w ciekawe wzory obcisła wygodna
30,00 zł
M / 38 / 10
Fajna sukienka ubrana 3 razy,rozM Firma cropp
Śliczna sukienka cropp
30,00 zł
M / 38 / 10
Bardzo fajna sukienka na lato,wiosnę w kwiaty
Fajna sukienka roz S
35,00 zł
S / 36 / 8
Fajne spodenki z delikatna ozdobą,kremowe,roz.38
Krótkie spodenki kremowe
19,00 zł
M / 38 / 10
Ciekawy fason i styl jak chcesz się wyróżnić,śliska,dużo kieszonek.
Fajna stylowa torba
39,00 zł
Fajna bluzka oversize,tył lekko dłuższy,must have :-)
Bluzka oversize firmowa
29,00 zł
L / 40 / 12
Do sprzedania lub wymiany apaszki,7 szt w tym 3 nowe,kosztowały od 15 do 23 zl/szt.
Zestawy apaszek ,7szt
35,00 zł
M / 38 / 10
Ocieplacz z kapturem firmy Next,z kieszeniami
Bezrękawnik ocieplacz Next
30,00 zł
L / 40 / 12
Fajny elegancki sweterek z latami,dekold w serek,ubrany max 4 razy
Elegancki sweterek z latami
29,00 zł
M / 38 / 10
Sweterek w paski,modny i stylowy.
Fajny sweterek w paski
30,00 zł
M / 38 / 10
Fajny sweterek w modnym stylu khaki
Modny,stylowy sweterek khaki
29,00 zł
M / 38 / 10
Tunika bardzo elegancka,stylowa w pięknym odcieniu brązu
Tunika,elegancka i stylowa
25,00 zł
M / 38 / 10
Długi,rozpinany sweterek z kieszeniami Vero Moda
Długi,czarny sweterek ,kardigan
30,00 zł
M / 38 / 10
Czarna,dłuższa,klasyczna i elegancka koszulka w stanie idealnym.
Klasyczna koszulka czarna
19,00 zł
M / 38 / 10
GAP
Szary bezrękawnik firmy Gap ,fajny styl,w idealnym stanie.
Bezrękawnik Gap roz.s
40,00 zł
S / 36 / 8
Tommy hilfiger w serek,fajnie wygląda na białą koszulę,zero plam,dziur,stan idealny.
Sweterek w serek Tommy hilfiger
45,00 zł
M / 38 / 10
Podobne rzeczy
Nie sprzedaje przez opcje kup teraz wysyłka poczta 13 zł rozmiar 8/10
Prązkowana koszulka
12,00 zł
M / 38 / 10
Nowy z metką, bardzo dobry gatunkowo. Rozmiar z metki L ale na M bardziej pasuje a nawet na luzniejsze S. Szorty również są na sprzedaż w...
Tshirt New Look
25,00 zł
M / 38 / 10
rozmiar M
New Look
15,00 zł
M / 38 / 10
kurier 16 zł paczkomat 11 zł możliwy odbiór w Krk
Pomarańczowa bluzka z koronką boho krótki rękaw tshirt
15,00 zł
M / 38 / 10
Bardzo ładna nowa vintage mgiełka w kwiaty metki z rozmiarem nie ma ale będzie na M #vintage #vintagestyle #vintagestyl #retro #mgielka
Bardzo ładna nowa vintage mgiełka w kwiaty
18,00 zł
M / 38 / 10
Polecam. Długość 59 Biust 94. Zapraszam do moich pozostałych ogłoszeń
New look  koszulka
14,00 zł
M / 38 / 10
Na sprzedaz koszulka widoczna na zdjeciu .
Koszulka bez ramiaczek rozmiar M/L
7,00 zł
M / 38 / 10
Czarny napis troche wyblakl w praniu.
Koszulka w paski
10,00 zł
M / 38 / 10
założone kilka razy, stan bdb
żółta koszulka
10,00 zł
M / 38 / 10
Biały t-shirt z dziurami. Stan bardzo dobry. Tył jest krótszy od przodu.
T-shirt New Look M
6,00 zł
M / 38 / 10
Kremowa koszulka z kolorowymi dodatkami, New Look. Rozcięcia na ramionach, zapinana na guzik z tyłu. Rozmiar L/M. Założona kilka razy, w...
Koszulka z krótkim rękawem, Old School
12,00 zł
M / 38 / 10
Wymiary Długość 61 cm Szerokość 47 cm
Koszulka M
5,00 zł
M / 38 / 10
Wysyłam za pośrednictwem paczkomatu.
Koszula
15,00 zł
M / 38 / 10
idealny stan fittuje na M/L #tshirt #koszulka #newlook #zara #bershka #reserved #stradivarius #mohito #hit #zarawoman #zarastyle #tumblr...
Tshirt musztardowy New Look
10,00 zł
M / 38 / 10
z czerwonym napisem welurowy
Biały t-shirt
15,00 zł
M / 38 / 10
Hej❣ miło Cię tu widzieć Jak nowy Dobry też na S Poniżej kilka zasad: ⭐ akceptuję opcję "KUP TERAZ" ⭐ wysyłka inpostem 11-14zł ⭐ nie prz...
Obcisły t-shirt
5,00 zł
M / 38 / 10
Założona kilka razy.
Super koszulka z efektownym dekoltem
15,00 zł
M / 38 / 10
T-shirt nie był noszony. Na przodzie ma srebrne gwiazdki. Polecam serdecznie:)
Czarny t-shirt
5,00 zł
M / 38 / 10
Koszulka z koronkowym prześwitującym przodem, tył z bawełny New look M 38 Od pachy do pachy ok 50 cm Dł od pachy ok 28 cm Całkowita d...
New look koszulka M 38 koronka kwiatowy wzór
22,00 zł
M / 38 / 10
zapraszam :)
Miętowa bluzka new look
10,00 zł
M / 38 / 10
Pudrowa koszulka marki new look jest rozmiaru M jest w stanie bardzo dobrym . Długość koszulki to 66 cm a szerokość pod pachami 50 cm
Pudrowa koszulka
15,00 zł
M / 38 / 10
sprzedam ubranie ze zdjęcia stan idealny
Koszulka
20,00 zł
M / 38 / 10
Stan idealny
Czarny t-shirt new look
5,00 zł
M / 38 / 10
letnia
koszulka na ramiączkach
5,00 zł
M / 38 / 10

Inni użytkownicy szukali również


Brązowy T-shirty, Brązowy New Look T-shirty, T-shirty, New Look, Czarny T-shirty, New Look T-shirty, Czarny New Look T-shirty