Reklamy
Przedmioty użytkownika (88)
Kupuj zestawy
Zaoszczędź na dostawie
strój kąpielowy w rozmiarze M góra usztywniana kolor seledynowo granatowy stan bardzo dobry polecam
strój kąpielowy usztywniany M
26.20 zł
M / 38 / 10
fajny strój kąpielowy w rozmiarze M góra pasuje na B stan idealny polecam
strój kąpielowy M
32.80 zł
M / 38 / 10
sweterek czarny firmy atmosphere rozmiar z metki L dobry tez na M guziki od dołu bufka na rekawie polecam
sweterek atmosphere M/L
13.20 zł
M / 38 / 10
fajna koszulka rozmiar z metki M ale dobra tez na L stan idealny ciekawe przetarcia super sie nosi polecam
jeansowa koszula rozmiar m/l
41.00 zł
M / 38 / 10
sweterek złoty zip i blaszki M beżowy sweterek metka odcieta ale pasuje na s oraz m zdobiony przód na tyle złoty Zip na rekawie poszł...
sweterek złoty zip i blaszki M
20.50 zł
M / 38 / 10
sweter kokardki M/L sliczny turkusowy sweterek z kokardkami na tyle rozmiar z metki to l/xl ale raczej pasuje na s/m/l stan idealny
sweter kokardki M/L
22.70 zł
M / 38 / 10
skórzane spodnie legginsy S legginsy ze skórzanym przodem na tyle tylko kieszonki skórzane pasuja na S badz małe M stan idealny polecam
skórzane spodnie legginsy S
29.30 zł
S / 36 / 8
rurki house M niebieskie spodnie rurki firmy house rzadko noszone rozmiar m pasuja tez na wieksze s stan bardzo dobry kolor niebiesk...
rurki house M niebieskie
32.80 zł
M / 38 / 10
bluzka tunika zara M #ZARA ładna bluzka firmy Zara w rozmiarze M dobra tez na L badz na S jak ktos lubi oversize ciekawe centki troch...
bluzka tunika zara M #ZARA
22.40 zł
M / 38 / 10
botki jazzówki nude 40 botki jazzówki w kolorze nude w rozmiarze 40 jak kazda jazzówka charakteryzuje sie lekkoscią stan bardzo dobry ...
botki jazzówki nude 40
21.30 zł
40
strój kąpielowy M strój kąpielowy usztywniany w rozmiarze M kolor czarno pomaranczowy stan bardzo dobry polecam
strój kąpielowy usztywniany M
27.80 zł
M / 38 / 10
strój kąpielowy usztywniany < strój kąpielowy w rozmiarze M góra usztywniana kolor seledynowo granatowy stan bardzo dobry polecam
strój kąpielowy usztywniany M
27.90 zł
M / 38 / 10
fajne bezowe spodenki firmy denim co w rozmiarze M stan idealny zachecam do zakupu badz wymiany
spodenki Denim CO  M
22.60 zł
M / 38 / 10
fajna mini spódniczka firmy house w rozmiarze M stan idealny ciekawe zameczki, przetarcia oraz ćwieki serdecznie polecam
spódniczka house M
26.30 zł
M / 38 / 10
H&M
śliczna spodniczka w serduszka firmy h&M rozmiar z metki M pasuje na s i małe m stan idealny polecam
spódniczka h&M w serduszka s/m
27.10 zł
S / 36 / 8
szara spodnica firmy clockhouse w rozmiarze S zamek przez cała długość ciekawe cwieki stan bardzo dobry
spódnica clockhouse S
17.00 zł
S / 36 / 8
czarna jeansowa spódniczka zapinana na zamek i trzy guziki brakuje kilku blaszek rozmiar M
czarna spódniczka rozm M
12.20 zł
M / 38 / 10
fajny ciepły sweterek firmy house załozony zaledwie dwa razy gdyz okazał sie za duży z metki rozmiar S ale polecam raczej na M stan ide...
sweter House skórzane wstawki
35.90 zł
S / 36 / 8
fajna obcisła granatowa sukienka firmy Cropp zapinana od góry na zamek w rozmiarze S polecam
sukienka Cropp S
14.00 zł
S / 36 / 8
fajne spodnie niebieskie rurki z żólta nitką rozmiar M polecam
jeansy rurki rozm. M
19.90 zł
M / 38 / 10
niebieska torebka z ćwiekami na przodzie zapinana na zamek z regulowanym paskiem polecam
niebieska torebka z ćwiekami
18.80 zł
elegancka torebka czarna lakierowana na ramię badz do ręki zapinana na ładny bigiel polecam stan idealny
elegancka torebka czarna lakierowana
26.80 zł
sliczna bluza Mango w rozmiarze M kolor brązowy stan idealny polecam
brązowa bluza Mango M
33.00 zł
M / 38 / 10
sliczna szara bokserka w rozmiarze l/xl z tyłu hafcik z przodu natomiast troche tiulu oraz koraliki sliczna polecam
bokserka haft koraliki l/xl
11.10 zł
L / 40 / 12
Podobne rzeczy
Sprzedam zegarek, kolczyki oraz okulary. Wszystkie akcesoria są w stanie idealnym :)
Biżuteria
25.00 zł
Sprzedam zakupiony 21,11 charms Pandora. Oryginał. Stan idealny. Nie noszony. Nie pasuje do koncepcji. Cena katalogowa 149zl posiadam fak...
Charms Pandora srebrny brokat pandora orginal
110.00 zł
Sztuczna biżuteria ale nie wyglądająca tandetnie:
Klipsy wiszące
10.00 zł
zlota zawieszka 585 0.41gr Wysylka listem poleconym ekonomicznym 6PLN/ priorytet 7.50PLN Nie wysylam za granice/za pobraniem
Zlota zawieszka 585
50.00 zł
Kolczyki do pępka stan nowy
Kolczyki do pępka
20.00 zł
Stojak na biżuterię. Stan idealny.
Stojak na biżuterię
10.00 zł
Rozpychacz 1 mm za 1 zł, 2 mm 1 zł i 3 mm 2 zł przypinka 5 zł kolczyki 3 zł
Sprzedam co na zdjęciu
5.00 zł
zlota zawieszka 585 0.99gr Wysylka listem poleconym ekonomicznym 6PLN/ priorytet 7.50PLN Nie wysylam za granice/za pobraniem
Zlota zawieszka pr 585
125.00 zł
Nowe, nieużywane. Cena nowego w salonie sukien to 70 zł. Kolor różowe złoto.
Grzebyk do włosów, ozdobna spinka
35.00 zł
ZDJECIA MOJEGO AUTORSTWA! Najbardziej prosty pasek jaki moze istniec ;) Mocny, nigdy sie nie rozepnie, pasuje na kazdego. Sam takiego uzy...
Minimalistyczny pasek z lancucha trad goth crust punk rock industrial edgy
30.00 zł
Witam, mam do sprzedania czarny choker z kryształkami. + koszty wysyłki
Choker
5.00 zł
Witam, mam do sprzedania choker. Nowy, nienoszony. + koszty wysyłki
Choker
10.00 zł
Nie ubrany ani razu, do ceny należy doliczyć koszt przesyłki.
Naszyjnik
15.00 zł
Obraz namalowany ręcznie na płótnie :) imitacja metalu ze starym złotem ! Najmodniejszy efekt :)
Obraz
300.00 zł
Metalowy stojak na biżuterię.
stojak na biżuterię
15.00 zł
Ręcznie robioną ozdobę do włosów użytą raz do ślubu. w stanie idealnym. Ozdoba do włosów posiada zapięcie przedstawione na jednym ze zdj...
Spinka do włosów
50.00 zł
Zawieszka w kształcie serca z cekinkami, błyszcząca, idealnie komponuje się na dłuższym łańcuszku
Zawieszka
12.00 zł
założone raz, w stanie idealnym więcej informacji priv💕
Ramiączka diamencikowe
20.00 zł
Metalowy potrójny łańcuch do kluczy o dlugosci 33 cm dwa zapiecia bez wad
Łańcuch do kluczy 33cm potrójny
25.00 zł
kołnierzyk z kokardą i broszką
kołnierzyk z kokardą
20.00 zł
Bigle angielskie , zamknięte, z oczkiem. Posrebrzane. Cena za parę.
Bigle Angielskie Posrebrzane
2.50 zł
Nowy, nie używany wysyłka +6zł
plug 10mm
10.00 zł
Piekny nowy komplet biżuterii :)
Komplet biżuterii NOWY kolczyki plus naszyjnik
39.00 zł
stan nowy, założony tylko do sesji zdjęciowej. regulowany.
Choker na szyje
10.00 zł

Vintedzianki szukały również


Czerwony Inne biżuteria, Inne biżuteria