Reklamy
Przedmioty użytkownika (150)
Kupuj zestawy!
Otrzymaj nawet 50% zniżki
#suknia #ślub #bajka Sprzedam przepiękną suknię ślubną. Suknia szyta na 158cm + 10cm obcas. Kolor śmietankowy ( nie biel ) z racji teg...
Sprzedam przepiękną suknię ślubną
2 500,00 zł
S / 36 / 8
fajne ogrodniczki z czarnymi "paskami" na kieszeniach polecam JAK JAKAŚ RZECZ CI WPADNIE W OKO PROPONUJ SWOJA CENĘ NA PEWNO SIE DOGADAMY ...
sprzedam śliczne ogrodniczki
45,00 zł
S / 36 / 8
H&M
sprzedam śliczna sukienkę marki H&M , sukienka ma rozmiar 42 ale będzie też dobra na osobę o większym rozmiarze , sukienka ma dwa male za...
śliczna sukienka
80,00 zł
L / 40 / 12
H&M
Sprzedam fajne spodenki rozmiar 36 -S wymiary : -pas 2x37cm -długość boku 21,5 cm #spodenki_36 #wycięte
sprzedam fajne spodenki
30,00 zł
S / 36 / 8
sprzedam fajna narzutę na kostium kąpielowy na plażę , ja tak nosiłam ;) kolor neonowy ciemny róż , całość koronkowa , fajny asymetryczn...
fajna narzuta
40,00 zł
M / 38 / 10
Spodenki z wysokim stanem rozmiar L-12 materiał elastyczny czyli dopasowujący się do ciała kolor jasno niebieski zdjęcia na osobie prv
spodenki z wysokim stanem
35,00 zł
L / 40 / 12
sprzedam śliczny kombinezon zapinany na szyj rozmiar 36-S
śliczny kombinezon zapinany na szyj
45,00 zł
S / 36 / 8
sprzedam bardzo fajny sweterek z długim włosem........., rozmiar z metki 12-L ale jak dla mnie będzie też dobry na osobę o rozmiarze S-L,...
sprzedam śliczny sweterek
39,00 zł
L / 40 / 12
sprzedam śliczną długą suknię , rozmiar 12 ale dobra też na osobę o mniejszym rozmiarze ;)śliczne zdobienia na całej sukni oraz przy deko...
sprzedam prześliczną suknię
121,50 zł
L / 40 / 12
sprzedam fajną mini sukienkę IDEALNĄ dla osoby o wzroście 165-160 , ja mam 168 wzrostu i jest za krótka niestety ...sukienka ma suwak z t...
sprzedam fajną sukienke
52,65 zł
S / 36 / 8
Sprzedam bardzo fajną sukienkę , kolor jasna mięta rozmiar 36-S , sprzedaje , ponieważ dla mnie jest z krótka mam 168 cm wzrostu , sukie...
sprzedam miętową mini
54,00 zł
S / 36 / 8
sprzedam bardzo fajny ażurowy sweterek rozmiar z metki L , kolor bardziej ecri niż biały (ja zaznaczyłam biały ) polecam cenę można negoc...
śliczny ażurowy sweterek
40,50 zł
L / 40 / 12
sprzedam śliczny nie zapinany sweterek rozmiar z metki M/L ja zaznaczyłam rozmiar M, kolor szary jasny polecam #cenę można negocjować ;)
sprzedam śliczny sweterek
39,69 zł
M / 38 / 10
sprzedam bardzo fajny duży sweterek , rękaw 3/4 .rozmiar 20 ale pasuje też na osobę o mniejszym rozmiarze ;) ja mam 168 wzrostu i noszę ...
duży cieplutki sweterek
39,69 zł
4XL / 48 / 20
sprzedam bardzo fajny sweterek z długim "włosem" rozmiar z metki 40-L jak dla mnie sweterek bedzie doby na osobę o rozmiarze S-M-L, rękaw...
sprzedam fajny sweterek
39,00 zł
L / 40 / 12
sprzedam śliczny sweterek mruga rozmiar z metki XS ale bedzie dobry na osobę o rozmiarze S a nawet M polecam , sweterek jest dwu kolorowy...
śliczny sweterek ombre
40,50 zł
XS / 34 / 6
sprzedam sweterek dla wysokiej osoby , ja mam 168 wzrostu i nosze rozmiar S , rozmiar z metki UK24,EUR 52 , ja zaznaczyłam rozmiar uniwer...
sprzedam długi sweterek
44,10 zł
Uniwersalny
sprzedam fajne spodenki całe w "cekinach" , spodenki w stanie bardzo dobrym niestety minus za brak gdzie nie gdzie cekinów . ;( spodenki...
spodenki z cekinami
24,30 zł
L / 40 / 12
sprzedam fajną mini z baskinką ,brak rozmiaru z metki nosiła ją osoba o rozmiarze S i taki zaznaczyłam , materiał elastyczny dopasowujący...
sprzedam fajną mini
43,01 zł
S / 36 / 8
sprzedam fajne spodenki rozmiar z metki 164 ja zaznaczyłam 36-S wymiary -pas 2x35 cm -długość boku 26,5 cm #spodenki #
fajne spodenki sprzedam
28,35 zł
S / 36 / 8
sprzedam sukienkę z baskinka , minus za górę ale rzecz gustu
sprzedam fajną sukienke
16,20 zł
S / 36 / 8
sprzedam fajna sukienkę rozmiar z metki 36-S jak dla mnie rozmiar S/M sukienka , pod spodem jest czarna mini , sukienka ma suwak z tyłu n...
sprzedam fajną sukienke
36,45 zł
S / 36 / 8
świetna sukienka na lato rozmiar z metki 34 jak dla mnie rozmiar S , gumka na wysokości piersi sukienka jest rozszerzana od piersi do doł...
sprzedam sukienkę w panterkę
22,97 zł
XS / 34 / 6
sprzedam bardzo fajną bluzkę mgiełkę rozpinaną na guziczki .......rękaw 3/4 polecam do bluzki dorzucam spodnie rurki szare (gratis) może...
sprzedam fajną mgiełkę
22,50 zł
S / 36 / 8
Podobne rzeczy
oversized ciepły
Sweter
40,00 zł
M / 38 / 10
Założona kilka razy
Narzutka
5,00 zł
M / 38 / 10
Założona raz Rozmiar M, do wzrostu 160-170cm
Piżama onesie damska
40,00 zł
M / 38 / 10
bluzka koszulowa kolor szmaragdowa
Bluzka koszulowa atłasowa
15,00 zł
M / 38 / 10
Nowe nienoszone
Bluzka z cekinami
10,00 zł
M / 38 / 10
Nowa bluzka
Bluzka
30,00 zł
M / 38 / 10
Sweter oversize z ciekawym dekoltem.
Różowy sweter
15,00 zł
M / 38 / 10
Stan idealny, wycięte metki. Rozmiar S/M.
Sweter z odkrytymi ramionami
25,00 zł
M / 38 / 10
krótki cienki sweterek w kwiaty
krótki sweterek kwiaty stradivarius
20,00 zł
M / 38 / 10
Bluzeczka w panterkę która lekko odkrywa brzuszek
Bluzka
20,00 zł
M / 38 / 10
H&M
Przed zakupem zapytaj o dostępność produktu! Wysyłka TYLKO Pocztą Polską - proszę o rozważne podawanie danych do wysyłki. Przedmiotem ...
Sweterek 38 M bluzka angora ciepły dopasowany HM H&M
25,00 zł
M / 38 / 10
polecam
sweterkowa bluza z kapturem
39,00 zł
M / 38 / 10
Stan idealny ciemny jeans Rozciecia z boku
Koszula Jeans 38
15,00 zł
M / 38 / 10
Stan bardzo dobry
Marynarka Pull&Bear
20,00 zł
M / 38 / 10
H&M
Cieplutka, mięciutka bluzka. Wymiary długość całkowita ok 62, szerokość pod pachami ok 50, szer w ramionach ok 56. Rozmiar z metki M ale ...
Ciepła miękka bluzka rozm M
35,00 zł
M / 38 / 10
Dopasowany sweterek z kokalrdą i lekkim wycięciem z tyłu.
Pudrowo różowy sweterek
8,00 zł
M / 38 / 10
rozmiar zgodny z metką,
Ponczo z rękawami
45,00 zł
M / 38 / 10
żakiet/ sweter, rozmiar 38, reserved, skórzane rękawy
Żakiet reserved
20,00 zł
M / 38 / 10
ubrana raz.
Świecący sweterek
20,00 zł
M / 38 / 10
biała, elegancka bluzeczka z roszerzanymi rękawami włoskiej firmy fukki ! bardzo wygodna - ale rozmiar s odpowiada rozmiarowi M .
Elegancka bluzka FUKKI
100,00 zł
M / 38 / 10
Sprzedam lub wymienię, stan idealny rozm M.
Marynarka
40,00 zł
M / 38 / 10
Bluzka założona kilka razy w bardzo dobrym stanie, rozmiar zgodny z metką.
Beżowa bluzka z żorżety.
20,00 zł
M / 38 / 10
Golf damski marka deep
Golf damski
10,00 zł
M / 38 / 10
Sweterki damskie
Sweterki
12,00 zł
M / 38 / 10

Inni użytkownicy szukali również


Wielobarwny Peacocks Inne, Peacocks Inne, Wielobarwny Inne, Peacocks, Inne