Czemu moje konto zostało zablokowane?

Zawsze staramy się znajdować przyjacielskie rozwiązania i ostrzegać użytkowników z wyprzedzeniem, ale w niektórych sytuacjach jesteśmy zmuszeni zablokować konto danego użytkownika, tymczasowo lub na stałe. Powodem jest zawsze naruszenie naszego regulaminu, reguł katalogu lub regulaminu Forum.

Twoje konto może zostać tymczasowo zablokowane za:

  • Obraźliwe zachowanie wobec innych użytkowników, naszych pracowników lub publikowanie spamu na naszym Forum
  • Sprzedaż nieautentycznych przedmiotów, t.j. podróbek i/lub nieautoryzowanych replik oryginalnych produktów
  • Promowanie sprzedaży poza systemem płatności Vinted
  • Sprzedaż przedmiotów przeznaczonych do sprzedaży komercyjnej

Twoje konto zostanie automatycznie odblokowane po upływie 7-14 dni. Nie możemy odblokować go wcześniej z wyjątkiem sytuacji, w której udowodnisz, że doszło do pomyłki. Data odblokowania konta będzie widoczna na ekranie po zalogowaniu na Vinted.

Permanentnie blokujemy użytkowników, którzy:

  • Dopuszczają się oszustwa lub innych nieuczciwych działań wobec innych użytkowników
  • Mają więcej niż jedno konto
  • Wielokrotnie dopuszczają się czynności, za które w innym przypadku otrzymaliby tymczasową blokadę
  • Wielokrotnie dopuszczają się sprzedaży nieautentycznych przedmiotów, t.j. podróbek i/lub nieautoryzowanych replik oryginalnych produktów
  • Nie reagują na próby kontaktu ze strony naszego zespołu w celu rozwiązania problemów związanych z zamówieniem
  • Sprzedają przedmioty przeznaczone do sprzedaży komercyjnej

Jeśli twoje konto zostanie zablokowane na stałe, a w twoim Portfelu Vinted znajdują się środki, będziesz mieć możliwość ich wypłacenia na konto bankowe.

W tym celu:

  1. Zaloguj się na swoje konto Vinted; zostaniesz przekierowana/y do swoich wiadomości
  2. Przejdź do Portfela Vinted na swoim profilu i dokonaj wypłaty
Uwaga

W niektórych przypadkach możesz nie mieć możliwości zalogowania się na swoje konto Vinted podczas blokady. Jeśli tak się stanie, skontaktuj się z nami – kliknij przycisk Napisz do nas na dole tej strony i wyślij nam wiadomość.

Warto wiedzieć

Nawet podczas blokady masz możliwość informowania kupujących o ich przesyłkach i potwierdzenia sprzedającym, że zamówienie dotarło. Możesz też skontaktować się z nami, żeby dowiedzieć się kiedy/czy twoje konto zostanie odblokowane – wszystkie te opcje będą dostępne po zalogowaniu się na Vinted.

Czy ta odpowiedź była pomocna? lub
Napisz do nas