Czemu moje konto zostało zablokowane?

Zawsze staramy się znaleźć przyjazne rozwiązanie i wysyłamy ostrzeżenia przed zablokowaniem konta, jednak jeśli użytkownicy notorycznie nie przestrzegają Regulaminu , Regulaminu Forum oraz Zasad Katalogu , jesteśmy zmuszeni do czasowego bądź stałego zablokowania konta . W większości przypadków istnieje możliwość otrzymywania i odpowiadania na wiadomości pomimo zablokowanego konta.

Czasowa blokada konta może być nałożona za:

  • Zamieszczanie obraźliwych komentarzy bądź spamu pod przedmiotami, w prywatnych wiadomościach i na forum 
  • Dodawanie ofert mających charakter komercyjny bądź dodawanie replik zastrzeżonych marek

Stała blokada konta może być nałożona za:

  • Nieprawidłowości w transakcjach
  • Posiadanie kilku kont
  • Powtarzające się zachowania niezgodne z zasadami panującymi na Vinted.

Jeśli uważasz, że twoje konto zostało zablokowane przez pomyłkę, napisz do nas!

Pomimo zablokowanego konta masz możliwość dokończenia rozpoczętych transakcji. Skrzynka odbiorcza jest dostępna za pomocą przeglądarki (nie: aplikacji mobilnej), więc możesz odpowiedzieć na wiadomości i skontaktować się ze swoimi kontrahent(k)ami. 

Warto wiedzieć: Zawsze odradzamy zawieranie transakcji z zablokowanymi użytkownitkami, ponieważ Zespół Pomocy ma ograniczone możliwości interwencji w przypadku problemów z transakcjami. Jeśli masz wątpliwości, dlaczego konto danego użytkownika jest zablokowane, skontaktuj się z nami.

Czy ta odpowiedź była pomocna? lub
Napisz do nas