Jak kupować na Vinted?

Znajdź przedmiot, który ci się podoba

  • Naciskając ikonę serduszka, dodajesz przedmioty do ulubionych. Dzięki temu będziesz mieć wszystkie fajne przedmioty w jednym miejscu. 
  • Obserwuj wybranych użytkowników i marki, aby widzieć ich przedmioty na głównej stronie
  • W opcji Preferencje wybierz swój rozmiar ubrań i butów. 
  • Używaj filtrów, aby znaleźć odpowiednie rozmiary/marki/kolory/ceny

Rozmowa ze sprzedającym

  • Naciśnij przycisk Zapytaj o przedmiot, aby rozpocząć rozmowę
  • Z poziomu rozmowy możesz:
    • Rozmawiać ze sprzedającym
    • Zaproponować nową cenę
    • Kupić przedmiot
    • Dopytać o szczegóły dotyczące przedmiotu

Kupowanie przedmiotu

  • Naciśnij Kup teraz w ogłoszeniu lub ekranie konwersacji.
    • Opłata za Ochronę Kupujących (5% ceny przedmiotu z VAT bez kosztów wysyłki + stała kwota 2.9 PLN) zostanie automatycznie dodana do ceny przedmiotu
  • Podczas pierwszych zakupów poprosimy cię o podanie danych płatności.
  • Wybierz sposób wysyłki. Koszt wysyłki będzie widoczny w końcowym rozliczeniu transakcji i wpływa na niego wielkości i waga paczki. Dokładne ceny możesz sprawdzić w naszym Cenniku

Odbiór przedmiotu

  • Wszystko opłacone? Świetnie! Teraz wystarczy poczekać na przesyłkę.
  • Sprzedający ma 5 dni na wysłanie przesyłki od otwarcia Instrukcji Dostawy.
  • Możesz śledzić status przesyłki w konwersacji ze sprzedającym po tym jak wprowadzi numer przesyłki do systemu
  • Dostawa zajmuje zwykle około 4 dni robocze. Nie przejmuj się jednak, jeśli przesyłka nie dotrze do ciebie trochę później! Co jakiś czas sprawdzaj status przesyłki na Vinted lub stronie przewoźnika. Pozostań też w kontakcie ze sprzedającym oraz naszym Zespołem jeśli będziesz potrzebować pomocy.

Kiedy otrzymasz już przedmiot

Gdy status twojej paczki na Vinted zmieni się na Doręczony, zobaczysz dwa przyciski:

  • Wszystko OK - Naciśnięcie tego przycisku sprawi, że pieniądze zostaną przekazane sprzedającemu.
  • Mam problem - naciśnij ten przycisk jeśli przedmiot nie dotarł, jest uszkodzony lub niezgodny z opisem. Pamiętaj o skorzystaniu tej opcji w wyznaczonym czasie:
    • W ciągu 2 dni od daty doręczenia w przypadku otrzymania przedmiotu niezgodnego z opisem lub uszkodzonego
    • W ciągu 2 dni od oczekiwanej daty doręczenia, jeśli przedmiot nie dotarł

Dowiedz się więcej o naszej Polityce Zwrotów.

Uwaga

Twoja transakcja zostanie zakończona, a pieniądze automatycznie trafią do sprzedającego jeśli:

  1. Przegapisz wyżej wymienione ramy czasowe
  2. Wciśniesz przycisk Wszytko OK w ciągu 2 dni od dnia doręczenia (nawet jeśli w chwili naciśnięcia przycisku 2 dni jeszcze nie minęły) 
Dobrze wiedzieć:
  • Jeśli posiadasz voucher, będzie on automatycznie dodany do rozliczenia transakcji
  • Aby otrzymać fakturę lub informacje na temat zamówienia upewnij się, że podany adres email jest poprawny.
 
Czy ta odpowiedź była pomocna? lub
Napisz do nas