Jak kupować na Vinted?

Znajdź przedmiot, który Ci się podoba

  • Naciskając przycisk w kształcie serca dodajesz przedmioty do ulubionych. Opcja umożliwia zgromadzenie wszystkich rzeczy, ktore lubisz w jednym miejscu. 
  • Obserwuj wybranych użytkowników i marki, aby widzieć ich przedmioty na głównej stronie
  • W opcji Preferencje wybierz noszony rozmiar ubrań I butów. 
  • Używaj filtrów, aby znaleźć odpowiednie rozmiary/marki/kolory/ceny

Rozmowa ze sprzedającym

  • Naciśnij przycisk "Zapytaj Sprzedającego”, aby rozpocząć konwersację
  • Z poziomu rozmowy możesz:
    • Rozmawiać ze sprzedającym
    • Zaproponować nową cenę
    • Zakupić przedmiot
    • Dopytać o więcej szczegółów dotyczących przedmiotu

Kupowanie przedmiotu

  • Naciśnij „Kup teraz” na liście przedmiotów lub w ekranie konwersacji.
    • Prowizja za ochronę kupujących (5% ceny przedmiotu z VAT, bez kosztów wysyłki + stała kwota 2.9 PLN) będzie automatycznie dodana do ceny przedmiotu
  • Jeśli robisz pierwsze zakupy, poprosimy Cię o podanie danych płatności.
    • Tu znajdziesz metody płatności (możesz dodać/edytować opcje płatności w Ustawieniach) 
  • Wybierz Paczkomat InPost, w którym chcesz odebrać paczkę. 
    • Całkowity koszt wysyłki zobaczysz w końcowym rozliczeniu transakcji. Będzie on zależny od wielkości i wagi paczki. Sprawdź cennik paczek

Odbiór przedmiotu

  • Wszystko opłacone? Świetnie! Teraz tylko czekaj cierpliwie na nadejście paczki.
  • Sprzedający ma 5 dni na wysyłkę 
  •  Możesz śledzić status doręczenia paczki w konwersacji ze sprzedającym po wprowadzeniu numeru przesyłki
  • Dostawa zwykle zajmuje około 4 dni roboczych. Nie przejmuj się jednak jeśli ten czas się nieco przedłuży! Pozostań w kontakcie ze sprzedającym - w tej kwestii możesz też liczyć na nas! 

Kiedy otrzymasz już swój przedmiot

Kiedy status Twojej paczki na Vinted zmieni się na „Doręczony” zobaczysz dwa przyciski:

  • Wszystko OK - Naciskając ten przycisk sprawisz, że pieniądze trafią automatycznie do sprzedającego
  • Mam problem - naciśnij ten przycisk jeśli przedmiot nie dotarł, dotarł uszkodzony, albo jest niezgodny z opisem. Pamiętaj o wybraniu tej opcji w wyznaczonym terminie:
    • W ciągu 2 dni od daty doręczenia w przypadku otrzymania przedmiotu niezgodnego z opisem lub uszkodzonego
    • W ciągu dwóch dni od oczekiwanej daty doręczenia, jeśli przedmiot nie dotarł

Więcej informacji o naszej Polityce Zwrotów

Ważna informacja

Twoja transakcja zostanie zakończona, a pieniądze automatycznie trafią do sprzedającego jeśli:

  1. Przegapisz wcześniej wymienione terminy, lub
  2. Wciśniesz przycisk Wszytko OK w ciągu 2 dni od dnia doręczenia (nawet jeśli w chwili naciśnięcia przycisku 2 dni jeszcze nie minęły) 

Dobrze wiedzieć:

  • Jeśli posiadasz voucher, będzie on automatycznie dodany do końcowego rozliczenia transakcji
  • Aby otrzymać fakturę lub inne informacje, upewnij się, że podany adres email jest poprawny. 
Czy ta odpowiedź była pomocna? lub
Napisz do nas