Gotowa na pozbycie się niepotrzebnych ubrań?

Po prostu zrób fotkę, opisz, sprzedaj i zarabiaj.

Zacznij Sprzedawać Zobacz jak to działa
reklama

Kontynuując, akceptujesz naszą politykę cookie, która ulepszy Twoje doświadczenie na Vinted.pl. Mmm... pyszne ciasteczka!

WYJĄTKOWE OKAZJE

Urodziny, chrzciny, śluby i wesela! Tutaj dyskutujemy o prezentach, przygotowaniach czy przebraniach.

Twoja wiadomość
Autor
Licznik wiadomości
Ostatni autor

    Wyjątkowe Okazje, czyli: co, gdzie i jak :)

Dziewczyny (hi), Jak wiecie dział "Wyjątkowe Okazje" to dość pojemny tematycznie twór, dlateg...

1

    Prezent - przeczytaj zanim założysz wątek :)

Dziewczyny, Moja ogromna prośba: jeżeli chcecie założyć wątek dotyczący kupowania prezentu, zr...

1

Naklejki na swiezaki! Sprzedam!

Sprzedam cena na priv, zapraszam! 👌

23

Chrzciny- ksiadz

Hej dziewczyny. Mam byc za chrzestna u brata. Byłam ostatnio w kancelarii po zaświadczenie. Ksiąd...

8

Chłopak i obrona!

Cześć Piękne Kobietki! :) Chłopak za miesiąc broni magistra- wydział prawa i administracji. Z t...

10

Nie chce pieniędzy

Mama mojego chłopaka jest krawcowa, przerabiala mi sukienkę i nie chce za to ode mnie kasy. Co dr...

14

Schudnij do sylwestra od 5 do 15 kg

CHCESZ MIEĆ ŚWIETNĄ FIGURĘ❗️❗️❗️👌👙 ❤ ⁉️ Gotowa na zmiany ⁉️ ❤ napisz ✅ TAK ❗️ 🍉 Otrzymasz 4 mies...

29

Co kupić chłopakowi na urodziny?

Jesteśmy razem 3 lata, i nie mam pomysłu co kupić chłopakowi na urodziny. Do wydania mam około 1...

10

Akcja - urodziny przyjaciółki! Pomożesz?

Drogie użytkowniczki, Za miesiąc moja przyjaciółka kończy 21 lat. Oprócz imprezy-niespodzianki ...

1

Co na 20 urodziny?

Sprawa wygląda tak, że za miesiąc 20 urodziny mojej dziewczyny. Jako główny prezent zamierzam kup...

19

Dzień chłopaka!

Prezent w postaci czekoladek- https://chocolissimo.pl/do/item/3210-PLXXXX/ChocoClassic-dla-Chlopa...

10

Prezent na dzień chłopaka

Niedługo dzień chłopaka, chciałąbym kupić mojemu jakiś drobiazg z tej okazji. Znalazłam na groupo...

11

Prezenty dla najbliższych

Macie jakieś fajne sprawdzone prezenty dla mamy, taty, brata, siostry, małych dzieci? Pracuje za ...

6

Przyjęcie ślubne?

czy jest tu ktos to organizowal albo byl na skromnym przyjeciu ślubym, moze bardziej obiedzie/kol...

24

Carlo Rossi Mini

Wie może któraś gdzie można zdobyć Carlo Rossi Mini? Idealnie by się nadało do prezentu który rob...

2

Wesele - iść czy nie iść?

HEJ ;) PISZĘ DO WAS, PONIEWAŻ ZAWSZE JAKOŚ MI POMAGACIE, TYM RAZEM ZNÓW POTRZEBUJĘ WASZEJ RADY....

4

najlepsza mata edukacyjna dla maluszka

Dziewczyny, potrzebuję Waszej pomocy! :) Za miesiąc rodzi moja dobra koleżanka z pracy i chciałab...

1

Słodycze na ślub?

Za tydzień idę na wesele. Młodzi zamiast kwiatów chcą słodycze lub wino. Postawiłam na słodycze,...

6

Gdzie zabrać chłopaka w urodziny? Warszawa

Mój chłopak ma niedługo urodziny i chciałabym go gdzieś zabrać. Mieszkamy obok Warszawy, myślałam...

9
na stronie: 20 50 100