Gotowa na pozbycie się niepotrzebnych ubrań?

Po prostu zrób fotkę, opisz, sprzedaj i zarabiaj.

Zobacz jak to działa

RODZINA

Forum poświęcone familii: ciąże, dzieci, teściowe czy rodzinne afery - wszystko znajdziesz tutaj!

Twoja wiadomość
Autor
Licznik wiadomości
Ostatni autor

  Ciężarne XII

Zapraszam Was do XII wątku dla ciężarnych. Zasady bez zmian. Proszę o kontakt na PRIV jeśli c...

15070

  Nowe "ciężarne mamusie" ll

ZAPRASZAMY NA GRUPĘ NA FB: https://www.facebook.com/groups/1912854032350997 Znowu usuneli Nam...

476

  Staraczki II

Witam serdecznie, zakładam drugi wątek. Zasady- nie piszemy nazwy leków, po drugie nie udzielamy ...

1490

  Jak poznali się Twoi rodzice?

Jak w temacie. Znacie może historie jak poznali się Wasi rodzice? Może w sposób śmieszny, romant...

232

  Rodzinne wpadki

Dziewczyny! Zainspirowana tematem o rosole u teściów postanowiłam założyć osobny wątek o takich r...

113

jak wrócić do normalności?

w zeszłego sylwestra pochowałam mame. juz zaraz minie rok. teraz beda pierwsze swieta bez niej. 1...

25

Choroba dwubiegunowa pomoc p. Przemkowi

Dziewczyny, internet ma wielką moc, więc próbuje pomóc. Pana Przemysława poznałam przez wpis na...

44

Grzaniec?

Wpadłam na fajny pomysł na prezent, a przynajmniej tak mi sie wydaje haha A mianowicie ładnie zap...

31

Wasza ciąża

Przede mną jedna z najważniejszych decyzji w życiu - zajście w ciążę. Pod względem materialnym je...

27

Naturalne metody planowania

Cześć Wam :) Temat może kontrowersyjny A co tam ;) Na wstępie prosiłabym o wypowiedzi osoby, kt...

23

Prezent dla dziecka

Hej dziewczyny :) z racji zbliżających się świąt szukam ciekawego pomysłu na prezent dla 4-latka ...

1

Prezenty dla ojca i brata

Mamie wiem co kupić, a jesli chodzi o facetow to mam mega problem :( Moze coś podpowiecie? Co w...

18

rozstępy w ciąży

Cześć dziewczyny :) Jestem w ciąży i powinnam już zacząć stosować preparaty na rozstępy dla kob...

37

Pokój dla dziewczynki

Witam , Dzidziuś już niebawem będzie z nami , i chciałam pomalować pokój a raczej dwie ściany na ...

3

Niemowlak pomóż

Hej dziewczyny! Moja prawie czteromiesięczna córka jest płaczliwym i wiecznie niezadowolonym dzie...

98

prezent dla rodziców na święta

Co kupujecie swoim rodzicom w prezencie? Ja z moim rodzeństwem kombinujemy ale nie mamy żadnych f...

36

dziewczyny jak z Waszą prolaktyną?

Kochane , ile miałyście prolaktyny i tsh jak zaszłyście w ciąże? Aktualnie moje wyniki to: prola...

2

Rak u małego Michałka. Pomagajmy

Moi drodzy bardzo proszę o wsparcie akcji chorego Michałka. Nie bądźmy obojętni. Nasza przysłow...

1

Walka z roztoczami - czy warto i w jaki sposób?

Dziewczyny, jestem bardzo ciekawa, czy robicie coś z roztoczami w domu? Moja siostra ostatnio uro...

11
na stronie: 20 50 100