Kontynuując, akceptujesz naszą politykę cookie, która ulepszy Twoje doświadczenie na Vinted.pl. Mmm... pyszne ciasteczka!
reklama

POSZUKIWANE: ubrania i nie tylko

To sekcja dla Vintedzianek, które szukają konkretnych przedmiotów. W tej sekcji NIE zamieszczamy reklam czy postów reklamowych. W temacie wątku wpisujemy czego konkretnie szukamy, dzięki czemu ogłoszenia będą bardziej czytelne i łatwiejsze do wyszukania.

 
ZASADY UMIESZCZANIA OGŁOSZEŃ W FORUM “Poszukiwane”:
 
1. Aby dodać nowy wątek (ogłoszenie) klikamy przycisk “Nowy temat” znajdujący się powyżej listy wszystkich wątków.
 
2. W tym forum zamieszczamy ogłoszenia informujące o poszukiwanych (wymarzonych!) przez nas przedmiotach. Jeśli szukamy czegoś konkretnego, najlepiej jeśli opiszemy to jak najdokładniej podając m. in. rozmiar ubrania/ buta oraz np. producenta.
 
3. !! UWAGA !! W tytule nowego wątku OBOWIĄZKOWO wpisujemy czego KONKRETNIE szukamy np. “poszukuję butów na koturnach”. W przypadku kiedy szukamy większej ilości przedmiotów również umieszczamy o tym informację w temacie np. “szukam różowej sukienki, czółenek, ogrodniczek i wiele innych”. Dopuszczalne są wątki zatytułowane “Moja Wishlista” jednak również muszą w sobie zawierać dokładniejszą informację o poszukiwanych ubraniach np. “moja wishlista: t-shirty, szorty, klapki, mgiełki”. Wszelkie tematy nie spełniające tego podpunktu nie będą akceptowane.
 
4. Dział ten służy jedynie umieszczaniu ogłoszeń o poszukiwanych przedmiotach lub usługach (fryzjerka makijażystka itp.), wątki stanowiące reklamę będą przenoszone do odpowiedniego działu (“Miejsce na reklamę”).
 
 
Tematy starsze niż 60 dni będą automatycznie usuwane.
Twoja wiadomość
Autor
Licznik wiadomości
Ostatni autor

  Szukam kogoś, kto mi kupi [wątek zbiorczy] Dodaj do ulubionych

Dziewczyny, czasami szukacie pomocy przy robieniu zakupów. Wpadł Wam w oczy super ciuch z sieciów...

551

  Wasze Wishlisty ! Dodaj do ulubionych

Cześć dziewczyny :) Pomyślałam, że fajnie będzie zorganizować taki temat. Wydaje mi się, że jeszc...

1793

  Na co polujesz ? Czego szukasz ? Dodaj do ulubionych

Hej dziewczyny :):) Założyłam taki temat, abyśmy mogły wstawiać tu zdjęcia rzeczy na które poluj...

6075

  Modowe zachcianki Vintedzianki Dodaj do ulubionych

Zauważyłam tematy w których piszecie czego poszukujecie. A gdyby tak założyć wątek zbiorowy? Mał...

770

  Szukam książki! (tylko dla szukających, nie sprzedających!) Dodaj do ulubionych

Widzę, że na forum pojawia się coraz więcej tematów dotyczących sprzedaży książek, podręczników i...

891

  Na co jest popyt? Co byście kupiły? Dodaj do ulubionych

Czego nie ma na Vinted, a chętnie byście kupiły? Chodzi mi np. o ogrodniczki czy inne ciuchy,...

622

    Zasady umieszczania ogłoszeń. Dodaj do ulubionych

ZASADY UMIESZCZANIA OGŁOSZEŃ W FORUM “Poszukiwane”: ____________________________________________...

1

KUPIE koszule w krate xs, s !! do 37 zł z wysyłka Dodaj do ulubionych

Jak w temacie kupie koszule w krate rozmiar xs, s do 37 zł z wysyłka :)

116

paczka do 130 szukam Dodaj do ulubionych

Hej poszukuje paczki do 130zl.Minimum 10 rzeczy rozmiar s/m butow 38/39.Prosze o gotowe paczkiBez...

73

Poszukuje sztybletow i ramoneski Dodaj do ulubionych

Hej, poszukuje sztybletow - r.38/39 zależy jak wychodzi rozmiarowka, krótkie,czarne bez klamr, za...

7

Szukam.. Dodaj do ulubionych

Ubrań z metkami lub nowych wszystkie modne ładne i imprezowe ;) W rozmiarze xs, s lub m.. po...

104

Podróby czy oryginalne? Nike roshe run Dodaj do ulubionych

Dziewczyny chce kupic buty, ale zastanawiam sie nad ich oryginalnością, dlatego zwracam sie do Wa...

18

Pilnie poszukuje parki/płaszczyka Dodaj do ulubionych

Poszukuję parki lub płaszczyka na wiosnę. Rozmiar XS/S. Płaszczyk w odcieniach beżu/szarości, par...

7

Kupię pakę ubrań :) Dodaj do ulubionych

Kupię większą pakę ubrań - cena do 130 zł , czekam na propozycje :) proszę o konkretne zdjęcia ...

90

KUPIĘ Scrabble Original ! Dodaj do ulubionych

Cześć dziewczyny, kupię w przystępnej cenie Scrabble Original. Zależy mi aby w zestawie znalazły ...

6

Naklejki wodne, masz? Dodaj do ulubionych

Dziewczyny macie moze jakies naklejki wodne na paznokcie (hybrydy)? Na sprzedaż? Jezeli tak to wr...

3

Szukam starych karteczek Disneya Dodaj do ulubionych

Nie szukam witch, winx i zwierzakow, kto ma, pisac tylko Disney!

4

Szukam ciuchów Dodaj do ulubionych

Szukam: * sukienki lub spódnicy jak na zdjęciu * jeansów, które wyglądają jak z lat 70 * obcisły...

33

Adidas Dodaj do ulubionych

Cześć, szukam adidas zx flux :) MOGĘ WYMIENIĆ ZA NIKE AIR MAX , stan świetny ! :))))

2

Szukam !! Luźnych bluz i swetrów Dodaj do ulubionych

Tak jak w temacie poszukuje luźnych bluz zakładanych przez głowę i swetrów (jednokolorowych najle...

159

Tematy na forum starsze niż 60 dni są automatycznie usuwane.

na stronie: 20 50 100