Brak komentarzy
Przedmioty użytkownika (32)
Kupuj zestawy
Zdobądź nawet 15% zniżki
TYLKO SPRZEDAŻ NIE INTERESUJE MNIE WYMIANA!!
Czarna sukienka rozkoszowana
58.00 zł
XS / 34 / 6
W rzeczywistości sukienka jest w kolorze żywszej zieleni. Dekolt z przodu jak i z tyłu. TYLKO SPRZEDAŻ NIE INTERESUJE MNIE WYMIANA!!
Zielona sukienka z dekoltem
45.00 zł
XS / 34 / 6
Bordowa krótka sukienka ze zdobieniem przy dekolcie TYLKO SPRZEDAŻ NIE INTERESUJE MNIE WYMIANA!! :-)
Bordowa krótka sukienka
38.00 zł
XS / 34 / 6
H&M
Nowe klapki, założone tylko 2 razy. Idealne na lato, wygodne.
Wygodne czarne klapki
33.00 zł
36
Nowa czarna bluzka z napisem, ani razu nie założona
Nowa czarna bluzka
18.00 zł
XS / 34 / 6
Czarne wygodne spodenki firmy Orsay
Czarne wygodne spodenki
30.00 zł
XS / 34 / 6
Bluzka na krótki rękaw z napisem
Bluzka na krótki rękaw z napisem
15.00 zł
S / 36 / 8
Pomarańczowa bluzka na ramiączka idealna na lato
Pomarańczowa bluzka na ramiączka
11.00 zł
S / 36 / 8
Morska bluzka bez ramiączek idealna na lato
Morska bluzka bez ramiączek
15.00 zł
S / 36 / 8
H&M
Eleganckie spodnie h&m, bardzo wygodne
Eleganckie spodnie h&m
35.00 zł
XS / 34 / 6
Fajna letnia bluzka na ramiączka, wiecej szczegolow - priv
Letnia bluzka na ramiączka
12.50 zł
XS / 34 / 6
Fajne wygodne spodnie letnie idealne na wakacje
Fajne wygodne spodnie letnie
35.00 zł
XS / 34 / 6
Fajna czerwona koszulka na ramiączka @koszulka @ramiączka
Fajna czerwona koszulka
11.00 zł
S / 36 / 8
Wygodne szorty z kieszeniami, w fajnym kolorku :)
Wygodne szorty brzoskwiniowe
27.00 zł
XS / 34 / 6
Witam, proponuję czarną spódniczkę z baskinką, na mnie jest niestety za duża, założona max. 2 razy, brak śladów uzytkowania
Czarna spódniczka z baskinką
28.00 zł
S / 36 / 8
W srodku stan idealny, na obcasie zadarcie widoczne na zdjęciu. Platforma i obcas w kolorze ciemnego brązu, lakierowane. Obcas 12 cm Dl w...
Szpilki zamszowe Bershka
30.00 zł
36
Fajny wygodny sweterek. Możliwa negocjacja cenowa. Po wszelkie pytania zapraszam na priv.
Beżowy sweterek ORSAY
14.50 zł
XS / 34 / 6
Oferuję piękny kostium kąpielowy, ani razu nie używany, z metkami, fajny kolorek sprawił że go kupiłam pod wplywem chwili. Zdjęcia nie od...
Fajny strój kąpielowy
55.00 zł
S/M / 38 / 10
Fajna kurteczka na letnie wieczory :) po wszelkie pytania zapraszam na priv :)
Czarna kurteczka / marynareczka
29.00 zł
XS / 34 / 6
H&M
sweterek w paski, wygodny, fajny w noszeniu ;) po wszelkie pytania zapraszam na priv :)
Sweterek w paski
14.50 zł
XS / 34 / 6
Szary sweterek z napisem
Szary sweterek z napisem
18.00 zł
S / 36 / 8
Świetny wygodny sweterek pasuje zarowno na osoby noszace M jak i S a nawet XS (poniewaz sama nosze XS) :)
Świetny różowy sweterek
18.00 zł
S/M / 38 / 10
Świetne i wygodne szpilki w kolorze jasnego beżu, zamszowe. Wysokosc obcasa: 11cm Po jakiekolwiek szczegoly zapraszam na priv. Mozliwa n...
Beżowe szpilki zamszowe!
33.00 zł
36
Świetne i wygodne szpilki czarne lakierowane. Wys. obcasa: 10cm Po jakiekolwiek szczegoly zapraszam na priv. Mozliwa negocjacja cenowa.
Czarne lakierowane szpilki
33.00 zł
36
H&M
Po wszelkie pytania zapraszam na priv :) TYLKO SPRZEDAŻ NIE INTERESUJE MNIE WYMIANA!!
Malinowa sukienka H&M
35.00 zł
XS / 34 / 6
Podobne rzeczy
Tylko sprzedaż - nie wymieniam się Użyta raz na wesele Wysyłka 10 zł
Złota torebka z cekinami
39.00 zł
Bardzo elegancka torebka, kopertówka, pasując do każdej stylizacji, na wesele, chrzciny, imprezę. Imitacja skóry węża. Polecam. Gratis wy...
Biała kopertówka, torebka elegancka wesele
29.00 zł
Torebka damska w 3 kolorach na łańcuszku. ... Możliwa wysyłka.
Torebka damska
28.00 zł
Niezniszczona, skórzana kopertówka z dodatkowa kieszonka w środku. Bez dodatkowego paska
Skórzana kopertówka
50.00 zł
Na sprzedaż kopertówka o wymiarach: 20/27cm.
Dwukolorowa kopertówka
25.00 zł
Urocza kopertówka obszyta koralikami, pomieści telefon i kilka kosmetycznych drobiazgów. Wymiary: 21,5x13cm.
Wieczorowa kopertówka
25.00 zł
Na sprzedaż kopertówka o wymiarach: 15/25cm.
Czerwona kopertówka
20.00 zł
Urocza kopertówka o wymiarach: ok 21 cm (w najdłuższym miejscu), 16 cm na górze/ wysokość ok 12 cm.
Wieczorowa kopertówka
20.00 zł
Kopertówka w kolorze dojrzałej śliwki, użyta tylko raz. Sprawdzi się na każdą większą okazję. Ma krótki wyciągany paseczek, w środku kies...
Elegancka purpurowa kopertówka lakierowana
49.00 zł
brak śladów użytkowania .
czarna torebka na złotym łańcuszku,
30.00 zł
torebka na złotym pasku (spiralka) możliwość odpięcia paska.
beżowa torebka
20.00 zł
Turkusowa torebka na ramię z naszym kwiatkiem, nowa, założona tylko raz 😊 #torebka #turkusowa
Turkusowa torebka
25.00 zł
Piękna Morakowo listonoszka z łańcuszkiem i frędzlami zapinana na zatrzask świetna nie wymieniam sie wysyłka 10 zł
Piękna listonoszka z łańcuszkiem
12.00 zł
Mniejsza torebka, kopertówka, kolor beż, do ręki lub na ramię, pasek odpinany, w środku 3 małe kiedzonki, jedna na zamek. Torebka zapinan...
Mała kopertówka beż
20.00 zł
Sprzedam dwa razy używana bardzo praktyczna kopertówkę. Odbiór Wawa / koszt wysyłki 10 zl Więcej informacji o produkcie priv Enjoy!...
Kopertówka w kolorze nude
45.00 zł
Torebka jest w idealnym stanie, raz założona :) bardzo elegancka, pasuje do każdej stylizacji :)
Piękna klasyczna kopertówka
35.00 zł
Kopertówka jest w stanie idealnym. Polecam! Kupując u mnie więcej niż jedną rzecz - otrzymujesz zniżkę uśmiech Wysyłka: 7 zł list polecon...
Kopertówka torebka wieczorowa w panterkę
21.00 zł
Posiada delikatnie inicjaly SS
Torebka Zuzia Górska XL kopertowka
58.00 zł
Polecam ;)
Granatowa torebka
5.00 zł
Duza pojemna kopertówka, brak paska. 32cm×19cm #torebkaelegancka #torebkapanterka #torebka #torebkadoreki
Kopertówka
15.00 zł
Założona raz, w idealnym tanie, mozna schować łańcuszek i mieć typową kopertowkę
Pudrowo rożowa kopertowka, z łańcuszkiem
20.00 zł
Elegancka kopertówka vintage. Ma pare zarysowań
Kopertówka vintage
20.00 zł
Torebka na krótkim łańcuszku super stan. Chętnie wymienię na mała torebke z dlugim uchem ew listpnoszke
Torebka
30.00 zł
w środku lekko zużyta, na zewnątrz b.ok
kopertówka z kokardą vintage
10.00 zł

Vintedzianki szukały również


Kopertówki, Srebrny Kopertówki