reklama

Kontynuując, akceptujesz naszą politykę cookie, która ulepszy Twoje doświadczenie na Vinted.pl. Mmm... pyszne ciasteczka!

Kupuj zestawy
Zaoszczędź na dostawie
Sprzedam dłuzszy kolorowy żakiet,jak zapnie sie guziki to paski fajnie sie zgrywaja,nie posiada zadnych wad.rozm 40-44.+koszt wysylki
Dłuzszy kolorowy żakiet
30.00 zł
Inne
INC
Sprzedam skorzaną kurtke,ocieplana w srodku delikatnym kozuszkiem,kozuszek takze przy kołnierzyku i rekawach.+koszt wysyłki
Kurtka z kozuszkiem
55.00 zł
36 / 8 / S
Krótka sukienka na ramiaczkach,z tylu delikatny rozporek,zapinana na zamek,rozm z metki to 40 ale moim zdaniem na 38 tez bedzie ok.nie po...
Krótka sukienka w kwiaty
30.00 zł
40 / 12 / L
Raz załozona sukienka,idealna np na wesele,zapinana na zamek,na wysokosci biustu z tylu gumka,z delikatnym rozporkiem z tylu,rozm z metki...
Beżowa satynowa sukienka
50.00 zł
40 / 12 / L
Świetna jeansowa kamizelka,w idealnym stanie,zalozona max 3razy +koszt wysyłki
Krótka jeansowa kamizelka
35.00 zł
38 / 10 / M
Fajny oryginalny plecaczek cos a-la jeans,z dodatkiem azurku i skóry +koszt wysylki
Fajny plecaczek jeansowy
30.00 zł
Świetna męska bluza z kapturem,fajny rudy kolor,stan oceniam jako idealny,gdyz załozona byla jeden raz-nie posiada zadnych wad ani śladów...
Męska bluza w stanie idealnym
80.00 zł
56-58 / XL
Sprzedam nowe spodnie krój klasyczny prosty,z metkami rozm z metki W34 L32 +koszt wysyłki
Nowe spodnie Levis
140.00 zł
Inne
Męskie skórzane buty,nie posiadaja zadnych wad,z dłuższa cholewka,dł wkładki 30cm,rozm z metki to 42 i 2/3.nie posiadam do nich pudełka.+...
Oryginalne skórzane buty Adidas
100.00 zł
42
Świetne szpileczki na szczupłą noge,załozone jeden raz,posiadaja mala wade-gumka przy pasku jest naderwana,poza tym wszystko ok,obcasy ni...
Szpileczki z koronka
45.00 zł
36
Sprzedam morelowe sandały,posiadają normalne ślady uzytkowania,dł wkladki 25cm.
Morelowe sandały ze złotym dodatkiem
20.00 zł
39
Mini jeansowa spódniczka,z modnym wytarciem.
Mini jeansowa spódniczka
20.00 zł
40 / 12 / L
Lee
Spodenki jeansowe LEE,zapinane na guziki Rozm W28
Oryginalne Spodenki jeansowe LEE
30.00 zł
38 / 10 / M
Elegancki żakiecik w kratkę,kolor brazowy z zielenią morską i srebrną nicią.
Elegancki żakiecik w kratkę
28.00 zł
36 / 8 / S
Żakiecik z podwijanymi rękawami 3/4,kolor soczysta czerwień.
Elegancki Żakiecik z rękawami 3/4
25.00 zł
36 / 8 / S
Nowa sukienka z metką,dekolt serek,material rozciągliwy(dzianina).Rozm z metki 8 wiec mysle ze bedzie dobra na 38.
Nowa sukienka z metką
45.00 zł
38 / 10 / M
Elegancka bluzka ze wzorem zebry,góra satynowa,dół sweterkowy,w talii zakładany pas.Rozm z metki L,ale powinna być tez dobra na M.
Elegancka bluzka ze wzorem zebry
25.00 zł
40 / 12 / L
Seksowna bluzka,może służyc takze jako krótsza tunika,głeboki dekolt w serek i taki sam dekolt na plecach,z ozdobnym wiązanym sznureczkie...
Seksowna bluzka ze złotą nicią
25.00 zł
36 / 8 / S
Elegancki sweterek z krótkim rękawkiem,zapinany przy szyi.
Elegancki sweterek z krótkim rękawkiem
20.00 zł
38 / 10 / M
Koszula w kratę,wiązana przy kołnierzyku na kokardkę,delikatne przeszycia srebrną nicią i wstawki ażurowe.Rozm z metki 10 więc myślę że p...
Koszula w kratę
20.00 zł
38 / 10 / M
Satynowa koszula w grochy,rękaw 3/4,wiązana w talii.Nowa lecz bez metek.
Satynowa koszula w grochy
30.00 zł
38 / 10 / M
Zwiewna sukienka w modne kwiaty i kolory,nowa lecz bez metek.
Nowa sukienka w modne kwiaty i kolory
30.00 zł
38 / 10 / M
Sprzedam nowy krótki płaszczyk na delikatnym kożuszku od spodu,materiał zamsz.Nienoszony ale bez metek.
Krótki płaszczyk na delikatnym kożuszku
45.00 zł
42 / 14 / XL
Sprzedam spodnie w stanie idealnym,z delikatnymi przetarciami(fabryczne),cieniowane. Wym.szer w pasie 2x40cm,biodra 2x45,udo 2x23,szer na...
Spodnie w stanie idealnym
15.00 zł
Inne
stan idealny
bordowa torebka, teczka firmy Estee Lauder
47.00 zł
Torebka Estee lauder. #esteelauder #torba #torebkawpaski #dużatorebka
Torebka
13.00 zł
W zasadzie nie musi być na laptopa, ale jest w formie malutkiej walizki, kolor granatowy ze złotymi dodatkami, wiecej info i zdjec na pri...
Torba na laptopa, Estee Lauder
19.99 zł
#esteelauder torebka krótkie rączki format a4
Torebka estee lauder
40.00 zł
Ciemno zielona torba z -kieszeniami po bokach -metalowymi wstawkami -zapinana na suwak. Wymiary: wysokość- ok.21 cm długość spodu (nie...
Ciemno zielona stylowa Torbka Este Lauder
35.00 zł
Elegancki kuferek/torebka firmy Estee Lauder .W pięknym bordowym kolorze.Idealnie nadaje się na torebkę(mieści A4) .W środku posiada lust...
Kuferek/torebka Estee Lauder
60.00 zł

Vintedzianki szukały również


Różowy Torby do ręki, Estée Lauder, Niebieski Torby do ręki, Torby do ręki, Niebieski Estée Lauder Torby do ręki, Estée Lauder Torby do ręki, Różowy Estée Lauder Torby do ręki

 
reklama