Reklamy
Przedmioty użytkownika (93)
Kupuj zestawy
Zaoszczędź na dostawie
Ciekawa narzuta rozmiar s m l luzna rekaw 3/4 miekka
Narzuta L
15.00 zł
L / 40 / 12
Rurki materialowe miekkie nie sa to biodrowki
Rurki xs zielen
20.00 zł
XS / 34 / 6
fajna bluzka zwiewna luzna ciekawy kroj wada pokazana na zdj poprucie na szwie o naprawienia z zapinaniem z tylu na guziczek
Mgielka  xs
5.00 zł
XS / 34 / 6
fajna bluzka kreski na materiale sa od zmarszczenia bluzki na sznurku do suszenia stan bdb taka mini tunika wyciecia w V
bluzka nietoperz
15.00 zł
S / 36 / 8
Fajna bluzka marki amisu stan dobry fajne rekawki
Bluzka AMISU
10.00 zł
S / 36 / 8
tunika zloto mieniaca sie gryzacy material niema metki
bokserka tunika zloto
10.00 zł
S / 36 / 8
Tunika bordo luzna 40
Tunika Bordo
10.00 zł
L / 40 / 12
fajna koszulka bokserka blue motion M
Bokserka tunika S M biel
10.00 zł
L / 40 / 12
czarna koszulka firmy esse rozmiar xs s napis I LOVE KRAKOW
Podkoszulka S
10.00 zł
S / 36 / 8
bokserka z fajnym motywem zolta luzna m
Bokserka zolta slon
10.00 zł
S / 36 / 8
szara bluzka ptaszki rekaw 3-4
Bluzka szara 3-4
15.00 zł
XS / 34 / 6
Fajna tunika waska szersze rekawki rozmiar na s m 36 38
Tunika
20.00 zł
S / 36 / 8
Czarna tunika rekawy szerokie gora oversize od pasa waska stab dobry omeszona (wymaga wyczyszczenia walkiem ) rozmiar s m
Czarna tunika
20.00 zł
S / 36 / 8
fajny granatowy topik szydelkowy bez wad luzny boki dluzsze
Top Szydełkowy
19.99 zł
S / 36 / 8
bluzka uzywana w dobrym stanie
Bluzka ecru small
20.00 zł
XS / 34 / 6
Mgielka czarna niebieskie kwiaty stan bdb rekawek lekko odpruty przy gumce na szwie (jak dlon) METKA mistify 18
Mgiełka duzy rozmiar floral
19.99 zł
Inne
czarne kozaki stan bdb czarne skorrka
Muszkieterkii Gino Rossi 40
45.00 zł
40
koszulka opinajaca pasiak rozmiar xs s marszczenia rekawki
Bluzka Pasiak
10.00 zł
S / 36 / 8
bluzka noszona slady takie jak omeszenie materialu
bluzka turkus
10.00 zł
S / 36 / 8
H&M
Sukienka w groszki na ramiaczkach z mozliwoscia regulacji czarna stan bdb kupilam z nadzieja ze bedzie mi ladnie w ciazy w niej ale niest...
Groszkowa sukienka luzna HM
20.00 zł
M / 38 / 10
Żakiet / Płaszczyk uszyty z grubej miękkiej tkaniny Rozmiar według mnie około 38, M
Blezer czerwień 36 38 Atmosphere
49.99 zł
M / 38 / 10
fajna sukienka do kolana luzna na jedno ramie wstawiany zamek bo oryginalny sie zepsuł nie widoczna zmiana
Sukienka
20.00 zł
S / 36 / 8
Feature zakiet rozmiar 36 taki luzny elegancki krotki szerokie rekawy stan bdb
Zakiet 36
20.00 zł
S / 36 / 8
fajna sukienka zwiewna na upalne dni super sie sprawdza lekka miekka na sznurkach z falbana na udach
sukienka Vintage S M L
15.00 zł
M / 38 / 10
sukienka sportowa zamek na calej dlugosci kaptur nie duzy xs
Sportowa sukienka krotka
20.00 zł
XS / 34 / 6
Podobne rzeczy
Sprzedam conversy czarne za kostkę w bardzo dobrym stanie .
Conversy all star
80.00 zł
35
Buty noszone, ale nadal można w nich sporo pochodzić. Buty rozmiar 35 wkładka 21,5.Dla zainteresowanych mogę wysłać więcej zdjęć :) #con...
Czerwone buty converse rozmiar 3
25.00 zł
35
Białe, wysokie trampki converse w rozmiarze 35 :) Przesyłka nie jest wliczona w cenę, proszę doliczyć 10 zł :) #converse #biały #trampk...
Białe trampki converse
20.00 zł
35
Mam do sprzedania trampki marki Converse w rozmiarze 35 ( długość wkładki to 22 cm) Są koloru szarego z "dresowego", bardzo miłego w doty...
Converse
80.00 zł
35
Zamszowe buty nike w bardzo dobrym stanie, nie są zniszczone. Rozmiar 35,5, bez pudełka, polecam
Czerwone buty nike
90.00 zł
35
#szare_trampki #converse34 w świetnym stanie, w ciepło-szarym kolorze :) polecam! wymienię na rozm. 35 :)
Converse szare rozm.34
50.00 zł
35
Trampki są w dobrym stanie, jednak trochę zżółkły, widać na zdjęciu
Szare trampki converse za kostkę
25.00 zł
35
Noszone kilka raz, w dobrym stanie. Na zdjęciu buty przed umyciem. Rozmiar 35.
Fioletowe Conversy
50.00 zł
35
używane, roz. 35, wady ukazane na zdjęciu #converse #allstar
converse
25.00 zł
35
Niebieskie buty Nike SB , r.35.5 , 22,5cm Buty bardzo wygodne , W ogóle nie zniszczone ,noszone niecały sezon , sprzedaje ponieważ są ...
Nike SB
99.99 zł
35
Stan widoczny na zdjęciach.Rozmiar 34/35
Buty trampki Converse
55.00 zł
35
Trampki posiadają widoczne na zdjęciach wady. Nie sa idealne, natomiast mogą jeszcze komuś posłużyć. Rozmiar wkładki to 21cm.
Białe klasyczne trampki converse
18.00 zł
35
Sprzedaje buty reebok classic niestety z lekkimi zabrudzeniami i z lekko spranym materialem. Cena adekwatna do stanu moge jeszcze z niej ...
Buty Reebok Classic r 34.5
40.00 zł
35
Nowe buty z Niemiec. ...
Buty sportowe
40.00 zł
35
witam mam do zaoferowania adidasy puma rozm 35,5 granat, z dodatkami bialego i czarnego Kolor: granatowy Materiał: skóra ekologiczna...
puma buty 35,5
109.00 zł
35
Jak widac na zdjeciu, nowiutkie trampki marki converse rozm 35 ja nosze 36 a sa idealne.
Converse granatowe 35
145.00 zł
35
Oliwkowe conversy niby rozmiar 35,5 ,ale ja nosze w conversach 36,5 i sa na mnie dobre. Stan taki jak widać na zdjęciu.
Converse star player
44.00 zł
35
H&M
Adidasy biale za kostke marki Hm w dobrym stanie .Rozmiar 35 a dlugosc wkladki to 22,5 cm.Nie maja przetartych piet lub zadnych innych wad.
Adidasy 35 Hm
23.00 zł
35
NEW BALANCE sneakersy Rozmiar 34,5 dobre na 35 Założone dosłownie dwa razy, stan bardzo dobry Po wiecej informacji prosze wyslac wiadomo...
new balance sneakersy
32.40 zł
35
Buty Nike 35,5, widoczne zniszczenia na zdj :)
Nike 35
20.00 zł
35
Sprzedam buty używane 1,5 miesiąca, ale i tak rzadko. W stanie idealnym. Rozmiar 35,5.
Buty nike
160.00 zł
35
Stan b .dobry polecam roz to 35.5
Białe nike
30.00 zł
35
#reebok #reebok35 #run #dobiegania #adidasy
Reebok sublite training 35.5
75.00 zł
35
Sprzedam białe conversy w rozmiarze 35. Buciki pasują na osoby noszące rozmiar 36. Używane, stan dobry. Nie wymieniam sie !!! Koszt prze...
Białe conversy za kostkę 35
45.00 zł
35

Vintedzianki szukały również


PRIMA MODA Tenisówki, Czarny PRIMA MODA Tenisówki, Czarny Tenisówki, Tenisówki, PRIMA MODA