Reklamy
Przedmioty użytkownika (87)
Kupuj zestawy
Zdobądź nawet 30% zniżki
Idealna na wesela i inne okazje ;) Śliczna sukienka marki Fressia, kupiona w małym butiku, miałam iść w niej na wesele do którego ostatec...
Śliczna sukienka z kokardą.
50.00 zł
M / 38 / 10
Oryginalne, nie mam pudełka, na Zalando za 339zł. Z tyłu i na obcasie okrągłe ćwieki, wysoka platforma, zamszowe. 14cm obcas w tym 4 plat...
Platformy Bruno Banani
35.00 zł
40
Są rewelacyjne, mają luźny krój, po bokach coś jak falbany, jednak zdjęcia nie oddają ich uroku. Pod spodem satynowy materiał, wierzch zw...
Spodenki wysoki stan kwiaty.
15.00 zł
M / 38 / 10
Rozmiar uniwersalny, ponieważ ma w talii gumkę i luźny fason. Jest bardzo krótka, osoba na zdjęciu nosi rozmiar M i ma 177cm. W stanie id...
Sukienka tunika new look
9.00 zł
One size
Z tyłu ma kokardkę, dół szyfonowy, zwiewny. Do sukienki jest czarny szeroki pasek. Rozmiar s/m Nie robię zdjęć na osobie.
Pasiasta sukienka szyfon
20.00 zł
S / 36 / 8
Fajny bralecik z baskinką i zipem przez całą długość. Plażowy wzór, w papugi i palmy. Idealny na lato :)
Bralet z baskinką S
15.00 zł
S / 36 / 8
Fajna bluzka, z przodu koronkowa wstawka, reszta bluzki z jakby "siateczki", kolor coś między różem a pomarańczowym :) będzie ok na M, L ...
Bluzka siatka koronka
15.00 zł
M / 38 / 10
Fajna "dziurawa" bluzka w rozmiarze S, ale to taki oversize, więc na M i L też będzie ok :) nie robię zdjęć na osobie.
Siateczka boho  S
20.00 zł
S / 36 / 8
H&M
Materiał to taki gruby szyfon, nie brakuje żadnych kryształków, bardzo elegancka i klasyczny. Prosty krój, może nawet trochę trapezowy. R...
Elegancka bluzka, koszula z kryształkami
30.00 zł
L / 40 / 12
Spódniczka idealna na sylwestra, studniówkę, dla osób które chcą się wyróżnić! Dopasowany fason, błyszczący materiał. Długie rozcięcie z ...
Długa spódnica maxi primark m
30.00 zł
M / 38 / 10
Marka Next. Sukienka nie ma żadnych dziur, plam, tylko leciutkie (naprawdę, praktycznie niewidoczne) zmechacenia. Materiał elastyczny, ro...
Sukienka maxi aztec M Next
15.00 zł
M / 38 / 10
Spódnica z nadrukiem rozmiar xs/s bardzo obcisła. Nie robię zdjęcia na osobie, bo jest na mnie za mała!
Spódnica xs s wysoki stan
15.00 zł
XS / 34 / 6
One size, połączenie cienkiego sweterka ze skórką. Nie robię zdjęć na osobie.
Narzutka skórka waterfall
27.00 zł
One size
Ołówkowa spódnica z pianki, fajne wstawki z ekoskórki. Nie robię zdjęć na osobie.
Spódnica z pianki
27.00 zł
L / 40 / 12
Czarna sukienka z zamkiem na całej długości. Długość do kolana.
Czarna sukienka zip
25.00 zł
L / 40 / 12
Obcisła, krótka sukienka River Island, podkreśla sylwetkę dzięki czarnym wstawkom. Nie robię zdjęć na osobie. Z tyłu sukienki są plamy...
Sukienka River Island M
15.00 zł
M / 38 / 10
Rozmiar z metki S, na M również powinen być ok. Na dole materiał fajnie "odcięty" i brzegi się wywijają. Rękawy podwinięte. Nie robię zdj...
Czarny crop top Topshop S
22.00 zł
S / 36 / 8
Sukienka z falbaną przy biuście i asymetryczną baskinką. Rozmiar z metki M, ale na L też powinna być ok, bo ma gumkę w pasie i nad biuste...
Sukienka czarna bez ramiączek
35.00 zł
M / 38 / 10
Zwykła, biała koszulka z kopertowym dekoltem, rozmiar z matki M.
Kopertowa biała bluzka M
18.00 zł
M / 38 / 10
Zwykła, granatowa, rozkloszowana sukienka. Na plecach ma trochę większe wycięcie.
Granatowa sukienka M
15.00 zł
M / 38 / 10
Mgiełka z przodu ma wąski dekolt w kształcie V a z tyłu jest przekładana "kopertowo" i zapinana na guzik.
Kopertowa mgiełka M
20.00 zł
M / 38 / 10
Rozmiar z metki 14, w pasie mają gumkę. Osoba na zdjęciu nosi rozmiar M i leżą fajnie. Nowe z metkami.
Szorty asymetryczne krata ML
20.00 zł
L / 40 / 12
Fajna koszula w kratę, nie jest rozpinana do końca. Podwijane rękawy. Zamiast guzików ćwieki.
koszula w kratę z ćwiekami.
20.00 zł
One size
Koszula bez rękawów dżins. Fajnie wykończona, ozdobiona tkaniną w aztecki wzór. Rozmiar z metki L ale myślę że na M też będzie ok. Nie r...
koszula kamizelka aztec
25.00 zł
L / 40 / 12
Podobne rzeczy
Genialne tęczowe trampki CONVERSE rozm.36. W bardzo dobrym stanie :)
Converse tęczowe(36)
50.00 zł
36
Na sprzedaż trampki Converse w kolorze czerwonym z ciekawym wzorem. Trampki w idealnym stanie bez wad.
Trampki converse 36
90.00 zł
36
kupione za 369zl ship 20zl nie wymieniam sie
Converse Chuck 70
100.00 zł
36
Kupowane za 359zl Ship 20zl Nie wymieniam sie
Converse Chuck 70
100.00 zł
36
czarne conversy wyskokie rozmier 36 nie noszone cena w sklepie -170zl
Converse czarne wysokie
150.00 zł
36
zupełnie nowe, jeszcze z pudełkiem. minimalne zabarwienie na jednym z brzegów podeszwy (chyba nawet mało widoczne na zdjęciu)
tenisówki koronkowe
49.00 zł
36
Mam do sprzedania converse niebieskie. Stan oceniam na dobry rozmiar 36.
Converse
30.00 zł
36
wiecej informacji priv
tenisówki  Converse
50.00 zł
36
Tenisowki converse
converse
100.00 zł
36
Stan idealny, nigdy nienoszone
Czarne converse
90.00 zł
36
Stan jak na zdj, normalne ślady uzytkowania:) Do ceny należy doliczyć wysyłkę. #trampki#converse
Czarne krótkie Conversy
30.00 zł
36
Mam do sprzedania tenisówki CONVERSE ROZMIAR 36 - 22,5cm DRIFTWOOD Zakupione w kwietniu tego roku . Ubrane dosłownie 3razy . Sprzedaj...
Tenisówki Converse Driftwood 36 jak nowe
150.00 zł
36
nowe, stan jak na zdjęciu w stylu convers wysyłka 10 zł
białe trampki, białe conversy
32.00 zł
36
Converse założone kilka razy Maja małe zabrudzeniem na czubku lewego buta (możliwe do wyczyszczenia). Rozmiar 36
Converse one star białe niebieskie nowe
220.00 zł
36
Białe w bdb stanie. 235 wkladka
Converse
49.00 zł
36
Plus kw Zapraszam do monalissavintage, znajdziesz tam wiele ciekawych rzeczy 🔥 W razie pytań pisz
Converse liliowe
39.00 zł
36
napis starty z tyłu buta
Białe converse
50.00 zł
36
Witam Sprzedam używane trampki niskie converse all star rozmiar 35,5 długość wkładki 22cm stan bardzo dobry koszt wysyłki 11zl
Trampki converse all star 35,5
50.00 zł
36
Buty w bardzo dobrym stanie. Lekko rozklejony na boku( widać na zdjęciu )
Converse
60.00 zł
36
Nowe buty Converse 5.5 dł. wkładki 22.5 cm
Buty Converse
140.00 zł
36
Sprzedam nowe buty Converse, fason tenisówki skórzane, idealne na tę porę roku. Sprzedaję w oryginalnym kartonie, wysylka 15 zł. Zapraszam
Nowe skórzane Converse 23cm wkładka
269.00 zł
36
Białe converse do odświeżenia. Wkładka znoszona i drobne pęknięcia na bokach. Może komuś jeszcze posłużą.
Białe converse - Cena z wysyłką
50.00 zł
36
Sprzedam czerwone długie conversy w super stanie
Czerwone conversy
65.00 zł
36
Sprzedam czarne conversy rozmiar 36
Czarne conversy
100.00 zł
36

Vintedzianki szukały również


Tenisówki, Converse Tenisówki, Szary Converse Tenisówki, Converse, Szary Tenisówki