Reklamy
Przedmioty użytkownika (30)
Kupuj zestawy
Zdobądź nawet 20% zniżki
Ciemnoszara spodnica.
Szara spódnica
40.00 zł
XS / 34 / 6
Szara rozciagliwa spodnica. Z metki 36 ale na 38 tez bedzie ok. Material jest ciut grubszy. Jakby z pianki. Ciekawe szycie
Spodnica
40.00 zł
S / 36 / 8
Czarna skórzana kurtka. Ramoneska. Narzutka.
Kurtka.
60.00 zł
S / 36 / 8
Czerwona sukienka, delikatny materiał. Dekolt. Bordowa.
Czerwona sukienka
20.00 zł
S / 36 / 8
Bluzka dopasowana w szare kwiaty. Rekawy 3/4
Bluzka z kwiatami. Rekawy 3/4. Dekold łódka.
10.00 zł
XS / 34 / 6
H&M
Rekawy 3/4. Na metce pisze , ze jest na 158cm ale ja mosze xs/s i mieszcze sie.
Sweterek, kardigan, narzutka szara.
10.00 zł
XS / 34 / 6
Bluzka ma z tylu na dole przetarcie.
Szara bluzka w kwiaty
10.00 zł
S / 36 / 8
Na s tez powinna byc ok.
Czarna dopasowana bluzka w kwiaty.
15.00 zł
XS / 34 / 6
Na s tez bedzie ok.
Czarna obcisla/ dopasowana spodnica z baskinka. Z tylu zamek.
11.00 zł
XS / 34 / 6
Ubrane kilka razy. Na s-36 tez wejda.
Jasne rurki. Jeansy z dziurami.34/36
30.00 zł
XS / 34 / 6
Czarna bluzka. Z przodu koronka. Nie przeswituje bo ma czarna podszewke. Z tylu rowniez czarny material. Rekawy korakowe- falbanki.
Koronkowa czarna bluzeczka, rekawki falbanki
11.00 zł
XS / 34 / 6
Sweterek granatowy w biale groszki. Kieszonki. Rekawy 3/4.
Sweterek granatowy w biale groszki.
10.00 zł
S / 36 / 8
Kremowa kurtka ubrana moze 2 razy. Na S rowniez bedzie jak najbardziej. Na metce xs.Stylowy kożuch. Ozdobne sznureczki. Pikowana. Dluzsza...
Kremowa/bezowa dluzsza kurtka carry
40.00 zł
S / 36 / 8
Na jednym zdjeciu wyglada jakby byla wyblakla ale to wina swiatla. Ma ladny intensywny granatowy kolor. Koronka na dole i na rekawach. Je...
Granatowa bluzka z koronka
12.00 zł
XS / 34 / 6
Czarno biala spodnica w ciekawe wzory. Na lato. Zamek z tylu. Mini.
Spodnica we wzory.
10.00 zł
S / 36 / 8
Jasny sweterek. Dwie kieszonki. Dopasowany. Z tylu wiazany. Sciagane rekawy. Idealne na zime. Narzutka. Zapinany na guziczki.
Jasny sweterek. Kieszonki. Z tylu sznureczek - kokardka.
15.00 zł
S / 36 / 8
Marynarka. Narzutka. Miedziane ozdibne guziki. Naszywka. Na ramionach naszyte zloto-czarne nitki. Dopasowana.
Bezowa marynarka z naszywkami
15.00 zł
XS / 34 / 6
Czarna krotka spodniczka z srebnymi cwiekami. Rozmiar s na xs tez bedzie ok. Obcisla. Dopasowana. Na lato.
Czarna spodniczka mini z cwiekami
6.00 zł
S / 36 / 8
Crglana bluzeczka w paski. Rekawy 3/4. Bardziej to jest typowe xs niz s.
Ceglana bluzeczka w paski. Rekawy 3/4.
17.00 zł
XS / 34 / 6
Szara sukienka w kwiaty. Na lato. Plecy odkryte.
Szara sukienka w kwiatki
25.00 zł
S / 36 / 8
Spodnie jeansowe. Wysoki stan. Kokarda z tylu. Jednolity kolor.Guziczki.Zamek nie ma jednego ognowka przy koncu ale nie przeszkadza to w ...
Wysoki stan. Z tylu kokardka. Spodnie jansowe.
25.00 zł
S / 36 / 8
Na metce rozmiar S. Dwia zameczki emitujace kieszonki. Wytlaczane wzory/pikowane.
Szara narzutka/ elegancka bluza
12.00 zł
S / 36 / 8
Bluza czarno biala -reserved. Na metce xs. Na S tez bedzie dobra. Ciepla. Na zime.
Czarno biala bluza z napisem
17.00 zł
XS / 34 / 6
Rozowy sweterek/bluzka w czarne roze. Na metce rozmiar M ale na S tez bedzie ok ;)
Rozowy sweterek/ bluzka w kwiaty.
13.50 zł
M / 38 / 10
Czarna bluzka. Xs/s. Rekawy z bialej koronki zakonczone czarnym obszyciem. Idealna do jeansow.
Czarna bluzka ala bluza z bialymi koronkowymi rekawami.
14.00 zł
S / 36 / 8
Podobne rzeczy
Buty założone max 3 razy, stan idealny! Rozmiar 38
Buty adidas superstar
100.00 zł
38
Buty będą jeszcze wyprane przed wysyłką. Po wiecej zdjęć zapraszam na priv bo nie mogę juz dodac ich wiecej do ogłoszenia;) Rozmiar to 38...
Adidas stan Smith oryginal
50.00 zł
38
Stan dobry, mało używane. Rozmiar 38, wkładka 23,5cm. Koszt wysyłki: 15zł
Adidas Gazelle 38
35.00 zł
38
Gazelle J , ładnie prezentują się na nodze , rozmiar 38 na mnie okazały się za małe ale nie mogę ich zwrócić bo odezwałam metke :( wkładk...
Adidas gazelle
135.00 zł
38
Czarne adidas neo z pudełkiem. Jedynymi wadami tych butow sa lekkie zgięcia pokazane na zdjęciach, spowodowane są one założeniem tych but...
Adidas neo
110.00 zł
38
Są w idealnym stanie
Adidas lite racer k
75.00 zł
38
Bardzo wygodne buciki marki Adidas w stanie idealnym,założone kilka razy,bez wad. Gorąco polecam! #adidas38 #shoes
Adidas ZX Flux adv j
130.00 zł
38
buty Adidas Superstar czarne rozmiar 38 (23,5 cm). Do ceny nalezy doliczyć koszt wysyłki (11 zł) / mozliwy odbiór osobisty na terenie Łod...
Buty Adidas Superstar czarne
45.00 zł
38
Są jak nowe, założyłam pare razy ( w ostatnim zdjęciu mam potwierdzenie zakupu, kupione były za 400zl)
Adidas EQT support
210.00 zł
38
Sprzedam gazelle⬆️ Stan bardzo dobry jak widać na zdjęciach Rozmiar na metce 36.5 ale ja osobiście noszę 38 i są dobre Mozliwa negocja...
Adidas Gazelle
130.00 zł
38
cena z wysylka posiadam oryginalny karton od butow
Buty adidas
50.00 zł
38
Nieużywane
Adidas buty
60.00 zł
38
buty są nowe, ubrane raz na probe 😋 jednak okazal sie za maly rozmiar
Buty Adidas Stan Smith Bold
200.00 zł
38
fajne, ponadczasowe adidaski stan smith. stan jak na zdjeciu, trzymaja sie swietnie, nie byly duzo uzywane, jedyne co to wymagaja wyczysz...
Adidas stan smith 38
80.00 zł
38
Stan bdb. Kupione za 550zł na stronie adidasa. Rozmiar 38 z metki, czyli takie bardziej 37 (adidas ma niestandardową rozmiarówkę) Wysył...
Adidas Forum
49.00 zł
38
w genialnych kolorach, jedne z najwygodniejszych butow jakie nosilam, swietny stan, idealne na jesien,modne, sportowe, casual, cena przes...
Adidas zx flux
55.00 zł
38
Mam na sprzedaz buciki skorzane z adidasa w bardzo dobrym stanie
Buty adidas na koturnie sneakersy
99.00 zł
38
Sprzedam prawie nie używane oryginalne superstary
Buty adidas
170.00 zł
38
Rozmiar 38 2/3 Lekkie, wygodne.
Tenisówki Adidas
60.00 zł
38
Oryginalne buty sportowe adidas, w stanie idealnym :)
Adidas zx flux
100.00 zł
38
Praktycznie nie noszone, w stanie idealnym, oryginalne.
Adidas zx flux
100.00 zł
38
W super stanie, rozmiar 38 :)
Adidas Gazelle klasyczne classic kwiatowe
65.00 zł
38
polecam! nowe, założone raz do przymierzenia
różowe buty adidas superstar modne zamsz
120.00 zł
38
noszone kilka razy ale w swietnym stanie , jedyna wada to zloty napis sie zdarl
Adidas superstatuetką
50.00 zł
38

Vintedzianki szukały również


Czarny Tenisówki, Turkus Adidas Tenisówki, Czarny Adidas Tenisówki, Turkus Tenisówki, Adidas Tenisówki, Adidas, Tenisówki