Reklamy
Brak komentarzy
Przedmioty użytkownika (53)
Kupuj zestawy
Zaoszczędź na dostawie
Super zwiewna spódnica maxi w kolorze ecri z gumą elastyczną koszt przesyłki
Spódnica Maxi Nowa
One size
fajna gruba bluza z kapturem z motywem cętki
bluzo-kurtka
40.00 zł
M / 38 / 10
rybaczki troche za kolano zapinane przy kolanach na zatrzaski
rybaczki
20.00 zł
S / 36 / 8
rybaczki z motywami moro
rybaczki
25.00 zł
S / 36 / 8
spodenki krótkie chabrowe dobre tez na XS/S
spodenki
45.00 zł
S / 36 / 8
fajna sukienka na lato lekka i zwiewna z falbanka na biuście
sukienka
35.00 zł
S / 36 / 8
spódniczka z jeansu
mini jeans
15.00 zł
M / 38 / 10
fajna mini z grubszego materiału
biała mini
17.00 zł
S / 36 / 8
szara bluza bez kaptura
bluza
25.00 zł
S / 36 / 8
Fajna bluzeczka w paseczki z efektownym dekoltem z tyłu firmy Atmosphere z rękawkiem 3/4
Bluzka Atmosphere
25.00 zł
One size
kurtka jesienno-zimowa gruby materiał w kratkę
kurtka butik
50.00 zł
S / 36 / 8
fajny luźny sweterek
sweterek oversize
30.00 zł
One size
fajne spodnie legginsy w kwiatki mega dopasowane
spodnie kwiatki
40.00 zł
S / 36 / 8
tunika z usztywnionym biustem i wiązaniem z tyłu
tunika
15.50 zł
S / 36 / 8
fajne białe szorty na gumce w pasie więc pasują na każdą figure od s do L
szorty białe
M / 38 / 10
fajne szorty w formie bombki
szorty
M / 38 / 10
tunika w kolorze fuksji z ozdobnymi kamyczkami przy dekolcie
tunika z cekinami
30.00 zł
S / 36 / 8
fajna bluzeczka ze ściągaczem po bokach
bluzka pasiak
19.00 zł
S / 36 / 8
fajny wygodny sweterek ze sciagaczem w postaci sznureczka pod biustem podkresla go :)
szary sweterek
25.00 zł
M / 38 / 10
sweter pasiak z łatami na łokciach
sweter
20.00 zł
S / 36 / 8
fajne jeansy rurki cieniowane z kieszeniami na tyłku fajnie dopasowują sie do sylwetki
jeansy rurki
S / 36 / 8
Buty założone kilka razy z klamrą na przodzie
szpilki
25.00 zł
38
fajne baleriny w kwiaty z odkrytym palcem. Nowe kupilam bez mierzenia i okazały sie za małe
baleriny
30.00 zł
36
Fajne lekkie sandały zakupione w daichmann plus koszt wysyłki
sandały na koturnie
20.00 zł
36
Podobne rzeczy
Modne botki timberki w brązowym kolorku,stan bardzo dobry,wygodne rozmiar 36 dłg wkładki 23cm NIE WYMIENIAM SIE wysyłka opcje wyboru pac...
Modne botki timberki 36
49.00 zł
36
NIE WYMIENIAM SIĘ buty są jak nowe, ślady użytkowanie widać jedynie od spodu, sprzedaję ponieważ kupiłam inne wys. obcasa z tyłu 8cm dł. ...
Botki na jesień lekko ocieplane jak nowe 36 37 obcasy czasrne futerko kożuch kożuszek
65.00 zł
36
Sprzedam beżowe botki z frędzlami założone 2razy, rozmiar 36 Bardzo wygodne, wysokość obcasa 9 cm Polecam :)
Beżowe botki na obcasie z frędzlami boho frędzle
40.00 zł
36
Założone kilka razy, w świetnym stanie, ze skóry, roz. 36
Rude/jasny brąz botki
120.00 zł
36
Noszone kilka razy. Mozliwa wymiana na inne botki
Karmelowe Lity
30.00 zł
36
Botki czarne w stanie idealnym, rozniar typowe 36. Polecam :) Wysylka 8 zl
Czarne botki ! Idealna, panterka
30.00 zł
36
Zamszowe buty raz zalozone na 15 min:)w sumie sa nowe i sliczne :)ale ich nie nosze wiec sprzedaje:)
Botki r.36
60.00 zł
36
#botkinaobcasie #futerko
zimowe botki z futerkiem
30.00 zł
36
Buty na platformie
buty na platformie
25.00 zł
36
Czarne botki rozmiar 36 modna gumka bardzo wygodne. W idealnym stanie. Założone kilka razy.
Modne botki na obcasie
49.99 zł
36
Sprzedam botki malo uzywane, stan swietny, nie maja zadnych zarysowan, obdarc, naderwania...wygodne i praktyczne...
Botki damskie
17.00 zł
36
czarne botki z cwiekami nitami
czarne botki z cwiekami nitami
30.00 zł
36
Śliczne czarne botki wykonane z miękkiej skórki. Bardzo modne w tym sezonie .
czarne skórzane botki 👠
160.00 zł
36
Botki #czarne #skóra #węża #zamszowe #na#slupku #pokecam#wiosenna
Botki czarne zamszowe włoskie stan bdb skora węża polecam
52.00 zł
36
Czarne botki z frędzlami. Posiadają srebrny dodatek na korki. Rozmiar 36. Cena 50 zł + 9zł za przesyłkę
Botki z frędzlami
50.00 zł
36
Sprzedam cieplutkie futrzane botki
Cieplutkie botki
35.00 zł
36
Sprzedam czarne wiosenne botki. Rozmair 36. Bardzo wygodne. Polecam!
Botki
60.00 zł
36
Sprzedam zamszowe botki, stan idealny, noszone 1 raz. Rozmiar 36. Zapraszam :)
Botki zamszowe brązowe
50.00 zł
36
Botki na szpilce z zamkiem. Założone kilka razy.
Botki na szpilce
30.00 zł
36
Czarne botki sneakers z futerkiem w srodku , na lekkiej koturnie Rozmiar 36 Nowe , nie noszone, nietrafny zakup :-)
czarne sneakers z futerkiem
70.00 zł
36
Wygodne botki Rozmiar z podeszwy 36 Wychodzi 36-37 Wkładka na 23,5cm Wysyłka 9zl
Botki czarne
62.00 zł
36
Czarne botki. Rozmiar 36, wygodne- nie są wysokie. Na czubku mają jasne przetarcia, po zapastowaniu niewidoczne. ...
Czarne botki
30.00 zł
36
Z Zalando. Rozmiar 36 /37. Dobre na osoby noszące 37. W dobrym stanie.
Botki skórzane rozm.36/37
20.00 zł
36

Vintedzianki szukały również


Sztyblety, Czarny Sztyblety