Przedmioty użytkownika (28)
Kupuj zestawy
Zdobądź nawet 25% zniżki
Materiał: metal, tworzywo sztuczne Kolor: złoty, neonowy żółty Długość naszyjnika: ok. 51 cm Długość zawieszki: 2,3 cm Kształt: zawieszki...
naszyjnik z krzyżykami
6.50 zł
Witajcie, mam do sprzedania ręcznie malowaną przeze mnie koszulkę. Koszulkę kupiłam na szafie, stan bardzo dobry rozmiar xs/s. Namalowała...
ręcznie malowana flaming
9.90 zł
S / 36 / 8
Mam do sprzedania koszulke na lato ;) Koszuka nie ma ramiaczek, rozmiar S - ja mam M i tez leżala dobrze. Pod biustem jest ściagach, wiec...
koszulka bez ramiaczek
4.95 zł
S / 36 / 8
Mam do sprzedania szary w różowe paseczki sweterek. Rękawki ma 3/4. Rozmiar L, ale ja mam M i fajnie leżał mruga Stan bardzo dobry. +kw
sweterek w paski
8.10 zł
S/M / 38 / 10
Witam, mam na sprzedaż wyćwiekowany biustonosz. Nowy, kolor grafitowy, z odcieniem fioletu(zdjęcia dobrze pokazują kolor!), rozmiar 36/80...
wyćwiekowany biustonosz 80B
9.00 zł
80B
Mam do sprzedania biale spodnie firmy reserved. Rozmiar to 36 czyli S/M Stan bardzo dobry, byly ubrane kilka razy, swietnie sie prezentuj...
białe spodnie reserved
11.00 zł
S/M / 38 / 10
Sprzedam jeansowe szorty River Island. Stan bardzo dobry. Sprzedaż bez paska. Rozmiar S - 36 Używane
szorty river island
10.00 zł
S / 36 / 8
H&M
Witam, mam do sprzedania koszulkę na silownie. Kolor zielony z pomarańczowymi wstawkami. Rozmiar S, ale na M też bedzie ok. Ciuszek jest ...
koszulka, bokserka fitness
36.00 zł
S / 36 / 8
Witam, mam do sprzedania sukienkę koloru brudnego różu/pomarańczy. marka river island. rozmiar 34, ale jak dla mnie jest to S, M ;) O dok...
river island
21.60 zł
S / 36 / 8
H&M
Mam na sprzedaż nową koszulkę firmy h&m, rozmiar 38 czyli typowe M. Koszulka była dzisiaj przerabiana przeze mnie. Namalowałam białą farb...
ręcznie malowana h&m
9.00 zł
S/M / 38 / 10
Witajcie ;0 Mam dla Was zielona spódnicę. Dodałam ja do nowych z metką, ponieważ ubrana była tylko raz ;) stan idealny ! 100 % bawełny ro...
zielona
11.00 zł
S / 36 / 8
Sprzedam koszulkę w niebieskie paseczki, po lewej stronie ma wyszytego jelonka ;) Stan koszulki bardzo dobry + Ubrana kilka razy. Rozmiar...
paseczki
5.00 zł
S / 36 / 8
Sprzedam fioletowa sukienkę. stan bardzo dobry. Rozmiar uniwersalny - na zdjęciu jest na dziewczynie, ktora ma S. Rekawki moga byc długi...
fioletowa sukienka
11.00 zł
Uniwersalny
C&A
Mam do sprzedania oliwkowy szalik, przeplatany srebrnymi niteczkami. Wszystko bardzo efektownie wygląda. Kupiłam go bodajże w H&M, ale ni...
oliwkowy szalik
9.90 zł
Uniwersalny
Na sprzedaż posiadam czarne botki, nie są poklejone czy zniszczone. Rozmiar to 37. O dokładniejsze wymiary proszę pytać ;) Minimalne sta...
czarne botki
26.10 zł
37
Są nowe, nie chodzone. Dałam za nie 85 zł. Rozmiar 37, ale 38 tez sa dobre-nie spadną z nogi, dobrze sie trzymają (o dokladna dł. wkładki...
nowe czerwone szpilki
36.00 zł
37
Materiał: metal, tworzywo sztuczne Kolor: różowy, żółty Długość naszyjnika: ok. 69,5 cm Średnica zawieszki: ok.3 cm Regu...
pacyfka naszyjnik
4.05 zł
Materiał: metal, tworzywo sztuczne Kolor: żółty/różowy Długość naszyjnika: ok. 35 cm Wymiary zawieszki: ok. 4,8 cm x 4,5 cm...
żółty diament
4.05 zł
Materiał: metal, tworzywo sztuczne Kolor: złoty, neonowy żółty Długość naszyjnika: ok. 51 cm Długość zawieszki: 2,3 cm Ks...
łańcuszek z krzyżykami
6.50 zł
Materiał: metal, emalia, cyrkonie Kolor: czerwone Wymiary kolczyków: średnica ok. 0,4cm - dżet, 0,6cm x 1cm - arbuz, 0,8cm x 1,2c...
4 pary kolczyków
4.50 zł
Materiał: eko- skóra, metal Kolor: czarny, srebrny Wymiary: długość bransolety ok. 22 cm, średnica ok. 5,5 cm Szerokość ok...
ćwieki czarna
4.50 zł
Materiał: eko-skóra, metal, cyrkonie Kolor: czerwony, srebrny, białe cyrkonie Wymiary bransolety: długość ok. 21,5 cm, szerokoś...
skórzana czerwona
5.00 zł
Materiał: metal, emalia Kolor: złoto, niebieski, jasny róż, bordowy Wymiary naszyjnika: długość ok 38 cm Zawieszka w kształcie trójkąta...
Naszyjnik trójkąt
4.50 zł
Witam, mam do sprzedania badź wymiany czarna koszulkę z afro styl. Rozmiar metkowy L, ja mam M i jest luźna ale fajnie leży ;) Stan bardz...
afro styl czaszka
7.00 zł
M / 40 / 12
Podobne rzeczy
Piękne botki, raz ubrane. Zero śladów użytkowania. Idealne na wiosne, lato, jesień.. Na stabilnej platformie, dzięki której spacer w tych...
Brązowo beżowe botki
25.90 zł
38
raz zalozone botki w idealnym stanie, wysokie. rozmiar 38, dlugosc wkladki 24,5, wysokosc szpilki 13 cm zamsz.
botki czarne szpilki
45.00 zł
38
założone 2-3 razy,stan idealny,bardzo wygodne
czarne koturny na platformie
30.00 zł
38
Sprzedam botki na szpilce piękne są wygodnie bardzo ! polecam serdecznie Sprzedam 45 zł
Botki beżowe z panterko
45.00 zł
38
Zalozone parę razy. Wygodne mimo ze na obcasie. Modne wiązania
Botki na obcasie brazowe  kożuszek 38
39.00 zł
38
Kolor jak na zdjęciu z fleszem, mają małe czarne kreseczki ale myślę że to zejdzie podczas mycia. są jedynie brudne. Przed wysyłką oczywi...
Czerwone lakierkowe buty a'la martensy/workery
30.00 zł
38
80.00 zł
38
#botkinajesień #czarnebotki #botki38 #rock_style #rock #botkiwiosenne #botkiwiosna #wiosna2015
czarne botki / rock
29.00 zł
38
buty na koturnie w rozmiarze 38, nienoszone. Polecam ; )
buty na koturnie
90.00 zł
38
Botki założone tylko 2 razy :) dł.wkładki 24,7 cm
Czarne buty/ botki/ koturny
48.00 zł
38
Na sprzedaż mam szare koturny z czarnym akcentem na czubku oraz kokardzie Buty zostały założone z 3 razy są w stanie bardzo dobrym. rozmi...
Szaro czarne koturny
16.00 zł
38
stan idealny , botki granatowe, sznurowane rozmiar 38 . wygodne ... polecam . Możliwa wymiana
granatowe sznurowane botki
36.00 zł
38
Botki na szpilce z platforma nowe.Szpilka 12cm kolor brązowy rozmiar 38 nowe.
Botki szpilki brązowe
69.00 zł
38
Botki w groszki czarne nac7 cm obcasie
Botki czarne w groszki
30.00 zł
38
Dł. wkładki 24 cm Zapraszam :)
Czarne botki złoty zamek
30.00 zł
38
Botki River Island z ćwiekami, w świetnym stanie. W stylu Isabel Marant, pięknie układają się na nodze.
River Island botki
50.00 zł
38
Sznurowane botki na koturnie. Stan bardzo dobry.
Botki na koturnie
20.00 zł
38
Zamszowe botki r.38, wysokie ale wygodne, delikatnie uszkodzone, czego nie widać przy chodzeniu, bo zamsz jest zdrapany od wewnętrznej st...
Brązowe Botki Na Słupku i Platformie Must Have 2015 r38 Zamszowe
54.00 zł
38
botki słupek słupki swag wedges kopytka obcas wysyłka do negocjacji
szpilki botki słupek słupki swag wedges kopytka obcas
35.00 zł
38
Botki ocieplane. Wadą to zadarte obcasy jak na zdjęciu.
Botki beżowe koturn
12.00 zł
38
piekne czarny buty. bardzo dobry jakość. nie pamietam firma, kupilam w finlandi wysylka 13zl
rozmiar 38 ciepłe buty
35.00 zł
38
Kozaki w bardzo dobrym stanie ,jak nowe ,założone tylko raz . Więcej informacji na priv.
Wysokie ,kozaki ,lakierki
65.00 zł
38
Witam.Mam do sprzedania używane botki na obcasie są małe ślady użytkowania zapraszam:)
botki na platformie
40.00 zł
38
Nowe botki, ocieplane, na platformie, sznurowane. Stabilne i wygodne :) +cena wysyłki 10zł
Nowe botki sznurowane na platformie
35.00 zł
38

Vintedzianki szukały również


Czarny Sztyblety, Sztyblety