reklama

Kontynuując, akceptujesz naszą politykę cookie, która ulepszy Twoje doświadczenie na Vinted.pl. Mmm... pyszne ciasteczka!

Kupuj zestawy
Zaoszczędź na dostawie
zalozone raz ale niestety troche mmnie cisna...
swietne rurki dresowe melanz bershka
36.45 zł
34 / 6 / XS
zalozone raz na andrzejki...... swietnie komponuja sie z bluzka wiazana pod biustem ktora tez mam w ofercie z odkrytym brzuchem.... e...
Cudo poszukiwnae blogerskie spodnie wysoki stan wiazania
80.10 zł
36 / 8 / S
zalozona jeden raz na 11listopada :D
ramoneska zimowa z mega futrem
152.10 zł
36 / 8 / S
jest genialna i napewno sie wyroznia.... ja jednak przytylam troche i jakos sie krepuje :D
swietna bluzeczka wiazana crop top
36.45 zł
36 / 8 / S
w swietnym stanie marzuta typu mop moze sluzyc jako plaszcz na jesien i wiosne! HIT ZARY ktory pokochala Sara Mannei we wszystkich 3 wyda...
zara plaszcz mop cudo Mannei
199.00 zł
36 / 8 / S
Stan idelany zalozone max 3x i to nie jestem pewna bo troche sa za duze ....... sa genialne wymiana tylko na rozmiar mniejsze wkladka 25,6cm
Cudowne blogerskie botki hit sezonu
99.00 zł
40
na mnie niestety za ciasny...bedzie pasowal na 70/75B
bralet cekiny koronka push up cudowny
35.10 zł
36 / 8 / S
przesliczna rozmiar to s ale spokojnie bedzie pasowac na wszystkie rozmiary!!!!
kamizelka mopik zara asos hit jesieni nude
72.17 zł
Uniwersalny
spodniczka jest prze swietna na mnie okazala sie juz jednak za duza... rozmiar bedzie pasowac na s/m ale rozciagnie sie tez na L
Świetna elastyczna spodnica wyciecie na noge sexi czarna
55.00 zł
36 / 8 / S
swietna oversizowa parka z morywem moro :D pasuje na kazdy rozmiar :D zdjecia jednak wykonane sa na ososbie z rozmiarem xs/s
moro military army blogerska hit sezonu parka
86.75 zł
Uniwersalny
widzieliscie taka gdziekolwiek? jest idealna !!!! swietnie skrojona gumka w pasie tak ze bedzie na s/m :D polecam mi ja czesto chwalono :)
przesliczna asymetryczna koronka gipiura black
80.10 zł
36 / 8 / S
sukienka jest przep[iekna ale ja juz bylam w niej 3x wiec ile mozna sie na oczy pokazywac w tym samym hehehe :D rozmiar M bedzie na male ...
piekna ASos aztec cut out wyciecia jedyna taka
149.00 zł
38 / 10 / M
VILA elegancka koronkowa do pracy sukienka koronka warstwy Sukienka ubrana doslwonie 2 razy, rozmiar z metki to S DLUGOSC CLAKOWITA 88cm...
elegancka koronkowa biala piekna
56.70 zł
36 / 8 / S
H&M
cudowny... ja niestety nie mam go gdzie zakladac bo jednak wole czarne rzeczy nosic na sobie cena sklepowa w kwietniu wynosila 199zl. roz...
piekny blogerski oversizowy plaszczyk marynarka
62.10 zł
34 / 6 / XS
bedzie na s/m skorka elastyczna gora luzna wiec bedzie pasowac na xs-m
sukienka skora asymetryczna
56.70 zł
36 / 8 / S
bedzie pasowac na xs/s rozciagliwa na cumce w pasie
spodnica kopertowa asymetryczna
35.10 zł
34 / 6 / XS
wysokosc obcasa 11cm dl wkladki 25cm stabilny obcas bez wad zalozone raz nawet fleki nie naruszone dla mnie za wysokie
swietne szpilki szpic zloto
40.00 zł
39
rozmiar z metki xs ale bedzie apsowac na xs/s jest piekna
cudowna brapezowa tloczony wzor cudowna
50.00 zł
34 / 6 / XS
przesliczna, niestety ja juz sie w nia nie mieszcze, stan superancki!!!! polecam bedzie pasowac na xs/s
trapezowa baskinka boho cudowna elastyczna
33.00 zł
36 / 8 / S
przesliczny rozmiar S zdjecia na ososbie dla zainteresowanych
piekny koronkowy bralet crop top hit
40.50 zł
36 / 8 / S
polecam goraco rozmiar bedzie na S/M dzieki sciagaczowi pieknie modeluje talie :D
cudowna koronkowa baskinka material oddychajacy hit taliowana
47.79 zł
36 / 8 / S
buty zalozone kilka razy okazalay sie ciut za male ..... wkladka pasuje na stope 25.5cm
super rzymianki wiazania hit lata
40.50 zł
40
buty zalozone jeden raz jednak dla mnie mimo ze maja tylko 8cm sa za wysokie...... cudnie wygladaja do szortow a jeszcze lepiej do jeanso...
pienke rzymianki wiazane hit lata slupek
57.59 zł
40
przeliczna i cudownie wy6gladajaca gdy sie jest opalonym... zamowiona przez stone internetowa zary i niestety ciasna...
sukienka baskinka floral nude zara baskinka falbana Mannei
48.59 zł
36 / 8 / S
Buty nie zniszczone. W stanie bardzo dobrym.
Beżowe szpilki
35.00 zł
39
Buty.nie zniszczone wiecej.info.priv🙂
Czarne japonki rzymianki sandały
15.00 zł
39
Sandałki różowe na koturnie ze złotą blaszka.rozm 39
Różowe sandalki
9.50 zł
39
Zapraszam do obserwowania mojego profilu, ubrania już od 2 zł! (f) Przy zakupie 2 rzeczy 5% rabatu, przy zakupie 3 - 15% rabatu natomiast...
sandałki japonki kwiaty różowe na lato 39
10.00 zł
39
Witam. Sprzedam stylowe szpilki. Stan jak nowy Rozmiar: 39 Obcas 10cm Długość wkładki wewnątrz 25 cm Kupując kilka przedmiotów za wysył...
Wysyłka GRATIS stylowe panterki
32.00 zł
39
Wygodne sandałki na koturnie, założone zaledwie kilka razy
Czarne sandałki
50.00 zł
39
- widać oznaki noszenia - łososiowe paseczki ze złotymi kamyczkami
Sandałki na płaskim
10.00 zł
39
na zdjęciach widoczne zagięcia, w rzeczywistości wyglądają lepiej,
buty czarne w czerwone kropki, platforma
20.00 zł
39
Sandałki na paski, stan bardzo dobry, idealne na lato :) Cena z wysyłka :)
Sandałki brązowe
40.00 zł
39
Sprzedam byty w stanie idealnym, ze dwa razy założone. Sprzedaję poniewaz sa dla mnie za wysokie. Byty sa lekkie i bardzo wygodne. wysylk...
Buty na koturnie 39
50.00 zł
39
Czarne sandały na wysokim obcasie, platforma około 1 cm, obcas 12 cm, nowe, bardzo wygodne
Sandały na szpilce
45.00 zł
39
Sprzedam sandałki na koturnie z paskiem i łańcuszkiem. Ubrane raz na wesele.
Sandałki na koturnie
100.00 zł
39
Cudowne sandały na słupku ozdobione frędzlami. Hit nadchodzących wakacji. Cudownie prezentują się na stopach
Piękne sandały na słupku frędzle
50.00 zł
39
Sprzedam sandałki w roz. 39 pasujące na stopę rozm. 38. Idealne na nadchodzące lato ,super wygodne ze względu na niską szpilkę ok. 6cm. 2...
Czerwone sandały na szpilce
20.00 zł
39
Sprzedam sandaly na koturnie firmy Atmosphere. Malo noszone. Kolor chabrowy. Rozm. 39. Jedynie na prawym bucie z tylu jest slad od ceny a...
Sandaly na słomianej koturnie Atmosphere
15.00 zł
39
Sprzedam sandaly z ćwiekami w rozm. 39 w stanie dobrym. Malo uzywane ale na lewym bucie jest lekkie przetarcie. Przod jest takze lekko za...
Brazowe sandały z cwiekami
15.00 zł
39
czarno- biały sandały na koturnie
sandały
12.00 zł
39
#koturn #lato #wiosna #kwiaty #platformy #rozmiar39 Koszt wysyłki 15 zł
Koturny 39
10.00 zł
39
Stan jak na zdjęciach. Bardzo wygodne :)
Buty frędzle blogerki 39
40.00 zł
39
Nowe, r39, skóra ekologiczna, obcas 9cm, platforma 1,5cm,
Sandałki obcas czółenka paski brąz czarny r 39
50.00 zł
39
pomarańczowe żelowe sandały
pomarańczowe żelowe sandały
35.00 zł
39
Witam, Sprzedam czarne sandałki na koturnie :) Rozmiar - 39 (dł. wkładki wewnętrznej 25 cm). Buty założone były kilka razy w wakacje, są ...
Czarne sandałki na koturnie
20.00 zł
39
#pinup buty w wisienki, charakterystyczny styl. Używane.
Buty, czółenka, sandałki z odkrytym palcem
5.00 zł
39
#pinup #rockabilly #grochy #groszki buty, sandałki w grochy, charakterystyczny styl. Używane.
Buty, czółenka, sandałki - rockabilly, pin up
5.00 zł
39

Vintedzianki szukały również


Czarny Sandały, Sandały, Złoty Sandały

 
reklama