reklama

Kontynuując, akceptujesz naszą politykę cookie, która ulepszy Twoje doświadczenie na Vinted.pl. Mmm... pyszne ciasteczka!

Brak komentarzy
Kupuj zestawy
Zdobądź nawet 20% zniżki
TU
Piękny kombinezon firmy Tu polecam
Misiu kombinezon dla dziecka 1+ milutki jak nowy
25.00 zł
3 miesiące
Piękna kurtka nowa kupiłam L bo jestem po porodzie i myślałam ze bedzie lepsza ale za duża na mnie. Widać na zdj wiec jesli sprzedam kupi...
Nowa nowa ! Hit modna futerko L Kurtka Piękna
260.00 zł
40 / 12 / L
Rozmiar L stan bardzo dobry
Sweter M&S L
25.00 zł
40 / 12 / L
Spodenki dobrze przylegają polecam
Spodenki krótkie L
10.00 zł
40 / 12 / L
Piękne rurki. Swietnie leżą stan idealny
Rurki Skinny kolor W28 L32
30.00 zł
38 / 10 / M
Męskie spodnie CK
Spodnie męskie calvin klein W 32
30.00 zł
48-50 / M
Stan idealny
Szpilki 38 pomarancz modne
25.00 zł
38
Piękna spódnica 👗👗👗
Spódnica zamsz śliczna mocny kolor M
25.00 zł
38 / 10 / M
Nowa bluzka nie ma metek. Maz oderwał ale gdy przymierzył brzuch mu przeszkadzał i juz jej nie chce Polecam piękna
Top secret L męska mięta modna Nowa
30.00 zł
52-54 / L
Posiada mała dziurkę z boku prześle zdj
Fajna żółto różowa koszulka napisy S
7.00 zł
36 / 8 / S
Koszulk fajnie komponuje sie ze spodniami i spódnica fajny wzór polecma
Koszulka Only S
8.00 zł
36 / 8 / S
Przód biała puma tył złota syn idealny. Kupiona ale za mama orginal
Koszulka Polo Puma czarna S
30.00 zł
36 / 8 / S
Czarna bluzka z zameczkami
Czarna eleganck bluzka M
10.00 zł
38 / 10 / M
H&M
Polecam spodnie hm rozmiar M
Spodnie boyfriend hm 27/32
20.00 zł
38 / 10 / M
Ramiączka kwiaty dekolt ładnie wykończony
Błękitna ramiączka kwiaty  oasis M
10.00 zł
38 / 10 / M
Super sweter marki Tommy Hilfiger polecam
Sweter Tommy Hilfiger XL orginal
80.00 zł
56-58 / XL
Polecam szpilki Zara. Na przodzie brakuje jednego cekina i szpilki sa troche zdarte. Nie widać tych wad przy chodzeniu
Szpilki Zara. 38 wygodne
19.00 zł
38
Polecam gorąco
Kardigan szary fajnie leży L
25.00 zł
40 / 12 / L
Piękny zestaw na każda okazji. Wymiary podeśle w
Sukienka żakiet 48 Komunia wesele
60.00 zł
48 / 20 / 4XL
Rozmiar podany na zdj
Koszula kwiaty modna elastyczna rozmiar 48
35.00 zł
48 / 20 / 4XL
Fajna sukienka z wycięciami
Sukienka czarna zamszowa M/L wycięcia
29.00 zł
38 / 10 / M
Piękna grafitowa spódnica. Świetnie sie popasowywuje do ciała. Wycięte wcięcia do bluzki. Oryginalna polecam
Piękna ołówkowa dżinsowa spódnica grafit orginal Sara Kelly
25.00 zł
38 / 10 / M
W razie pytań prosze pisac 🙂
Szpilki skóra cielista. 37 wygodne
25.00 zł
37
Spodnie fajny wzór wygodne. Rozmiar 40
Spodenki poszarpane L
15.00 zł
40 / 12 / L
Noszone kilka razy, rozmiar 38, długość obcasu 6 cm.
czarne buty na obcasie
50.00 zł
38
Buty założone raz na obronę dyplomu. Bez zadrapań i otarć. Stan idealny. Wysokość obcasa 10 cm.
Czarne półbuty
35.00 zł
38
Wysyłka 15zl
Granatowe czółenka graceland
18.00 zł
38
Półbuty na małej platformie 1cm obcas11cm rzeczywista wysokość 10cm
Półbuty zamszowe
20.00 zł
38
rozmiar 38. Polecam na szerszą stópkę. +wysyłka 10zł.
półbuty jasno różowe pudrowy róż vintage ażurowe niskie słomkowa podeszwa wiązane
30.00 zł
38
Wygodne, klasyczne botki z koturnie, wiązane pasują na wiele okazji oraz na codzień Koturn 8cm Na butach widoczne są delikatne ślady uż...
Czarne Botki na Koturnie
25.00 zł
38
Czarne eleganckie buty, rozm.38.
czarne czółenka
40.00 zł
38
Rozmiar: 38 Założone praktycznie raz, +15 zł przesyłka
NOWE czarne slip on 38
50.00 zł
38
Buty założone były dwa razy. Okazały się za duże. Stan butów uważam za bardzo dobry. Przed pierwszym użyciem zainpregnowane specjalnym śr...
Granatowe buty
50.00 zł
38
Sprzedam półbuty zamszowe firmy Graceland
Półbuty zamszowe z Graceland
50.00 zł
38
Założona raz z racji na ich wysokość (11cm) rozmiar 38, buty firmy Graceland.
Chabrowe buty na słupuku
60.00 zł
38
Buciki ubralam tylko raz , lecz jednak buty na obcasie nie są dla mnie nawet te najwygodniejsze :( obcas 11,5 cm.
Półbuty graceland
40.00 zł
38
Sprzedam nowe szpilki, roz 38 13 zł wysyłka Kupione w CCC
Nowe eleganckie szpilki , perfuma gratis
55.00 zł
38
*obcas stabilny- 10/11 cm *w stanie bardzo dobrym- uszkodzenia widoczne na zdjęciu *+10 przesyłka +imitacja skóry #butynalato #butybez...
Buty na obcasie
25.00 zł
38
Czarne sznurowane półbuty na stabilnej 10cm szpilce.
Półbuty na szpilce
30.00 zł
38
Czarne szpilki z kokarda
Czarne szpilki z kokarda
45.00 zł
38
Buciki z graceland rozmiar 38 nowe
Buciki z graceland rozmiar 38 nowe
30.00 zł
38
Witam, mam do sprzedania szpilki MORO - buciki są w szpic na niewielkim obcasie. Paseczek wokół kostki.
Szpilki MORO - rozm. 38
8.00 zł
38
Nowe butki na obcasie, kupione w Deichmannie. Tylko przymierzone.
Szpilki panterka
33.00 zł
38
Prawie nowe buty kupione jesienią
Czarne mokasyny
50.00 zł
38
Buty niebieskie na koturnie. Ogolnie stan b.dobry, bez wad, tylko przybrudzone sa i nie maja sznurowek (jedna sie zerwala)
Buty na koturnie atramentowe "sportowe" brak sznurowek
8.00 zł
38
piękne #czarnebuty na szpilce #wiązane #buty38
piękne czarne buty na szpilce wiązane
49.00 zł
38
Czarne zamszowe szpilki, wysokość ok 7-8 cm
Szpilki Graceland
40.00 zł
38
Ciemnobrązowe,połyskujące,założone tylko raz. Solidne,zakupione w Niemczech. (Przeczytaj profil o mnie) ;) #tomboy #jazzshoes
Buty jazzówki
25.00 zł
38

Vintedzianki szukały również


Graceland, Graceland Półbuty, Półbuty, Brązowy Półbuty, Brązowy Graceland Półbuty

 
reklama