Przedmioty użytkownika (46)
Kupuj zestawy
Zaoszczędź na dostawie
CCC
Nowe baleriny granatowe zostały jedynie przymierzone posiadam rachunek
Baleriny granatowe
70.00 zł
38
Strój god save queen nie noszony
Strój god save queens
85.00 zł
M / 38 / 10
Kurtka zimowa ocieplana z paskiem
Kurtka zimowa ocieplana
60.00 zł
XXL / 44 / 16
F&F
Parka jesienna nowa rozmiar M stan idealny
Parka jesienna
65.00 zł
M / 38 / 10
Bluza z korona na plecach i zamkiem
Bluzka z koronką na plecach
20.00 zł
One size
Czarna bluzka w batmany
Czarna bluzka w batmany
10.00 zł
S / 36 / 8
#chanel #astor #nyx Kosmetyki nowe jedynie został sprawdzony kolor
Kosmetyki
150.00 zł
Mam do sprzedania szpilki beżowe + fleczki
Szpilki beżowe
50.00 zł
38
szarny kardigan na metce ma L ale na M jest idealny
Szary kardigan
45.00 zł
M / 38 / 10
gigantyczny sweter czarno biały w kratę jest on długi aż do kolan pasuje do wszytkiego na metce jest L ale noszę M i jest okey
gigantyczny sweter luźny
35.00 zł
M / 38 / 10
czarny sweterek z rozcietymi bokami jesli ktoś chce to zobaczyć to poprosić na priv z przodu jest troszke krótki
czarny sweterk z rozciętym bokiem
0.50 zł
M / 38 / 10
letnia bluzeczka pasująca do wszystkiego pasująca również na S
Sliczna bluzeczka
8.00 zł
M / 38 / 10
czarna zwykła bluzeczka idealna również do wszystkiego na S bedzie dobra :)
Czarna zwykłą bluzeczka
15.00 zł
M / 38 / 10
Posiadam L i XL ale one są malutkie wiec na M i luźne S będą idealne
Bluzka luźna Posiadam 2 Rozmiary
10.00 zł
M / 38 / 10
Żółta bluzeczka luźna ładnie wygląda na ciele pasuje do wszystkeigo na S bedzie oki
Żółta bluzeczka luźna
10.00 zł
M / 38 / 10
czarna bluzka AC/DC luźna rozmiar niby XL ale na luźne M bedzie okey
Bluzka AC/DC Rock Metal
38.00 zł
M / 38 / 10
Bluzeczka beżowa z skórzanymi wstawkami możliwosc podwinięcia rękawów na rękawek 3/4
Bluzeczka beżowa z skórzanymi wstawkami
5.00 zł
M / 38 / 10
sliczna bluzeczka biała na zapisami bluzeczkę mozemy ubierac jak chcemy jest luźna idealna do rozkloszowanych spódniczek i nei tylko idea...
Luźna bluzeczka opadająca na ramiona
15.00 zł
S / 36 / 8
słodka bluzeczka z Muminkiem stan idealny bedzie również dobra na S
Słodka bluzka z Muminkiem i napisem Hug Me
10.00 zł
M / 38 / 10
piekna bluzka z wilkami nadruk sie nie spierze jest bardzo dobrze wykonana pasuje na M jak i również na S
Piekna bluzka z Wilkami
40.00 zł
M / 38 / 10
bluzka KISS stan idealny nosze M i na mnie jest luźna
Bluzka KISS Rocka Metal
30.00 zł
L / 40 / 12
bluzka nightwish czarna stan idealny Luźna M
Bluzka Nightwish Metal Rock
39.00 zł
M / 38 / 10
Luźna przewiewna bluzeczka delikatnie prześwitująca z malutką kieszonką na zameczek
Luźna przewiewna bluzeczka
15.00 zł
S / 36 / 8
spodnie na wakacje przewiewne z materiału w którym w lato bedzie zimno posiadają ściagacze na dole
Spodnie na wakacje przewiewne
45.00 zł
M / 38 / 10
Podobne rzeczy
Nowe, rozmiar 38
Orange platformy 38 szpilki czółenka nowe
30.00 zł
38
Sprzedam nowe sandały na platformie rozmiar 38. Są też dobre na 37. Raz ubrane. Przesyłka gratis.
Sandały na platformie H&M 38 beżowe
80.00 zł
38
Rozmiar 38 pasuja tez na 38.5 ubrane max 2 razy stabilne wygodne #czarne #czarneplatformy
Wysokie czarne platformy
20.00 zł
38
Czarne szpileczki na platformie rozmiar 38 ubrane raz #złoty #czarnybrokat #szpilki #platforma #blask
Szpilki rozmiar 38
20.00 zł
38
Czarne szpilki z zamszu. Miałam je raz na nogach . Bardzo wygodne ze względu na gruby obcas i platformę :)
Czarne szpilki
30.00 zł
38
Mam do sprzedania buty na obcasie w kolorze ciemnej zieleni z ćwiekami na czubku. Wysokość obcasa to 14cm. Wysokość platformy w najwyższy...
Buty na obcasie z ćwiekami na czubku
90.00 zł
38
Czerwone szpilki zamszowe na platformie :) wymiana!
Czerwone szpilki :)
1.00 zł
38
Czarne czółenka na platformie, z boku pięty kokardka Materiał- eko skóra Wysokość obcasa- 12 cm Wysokość platformy- 2,5 cm Długość wk...
Czarne czółenka na platformie, z kokardkami
35.00 zł
38
Różowe platformy na słupku z motywem wężówej skóry. Wysokość obcasa 14cm, 3cm platforma. + koszty wysyłki
Fikuśne platfomy
7.00 zł
38
Sprzedam rozm. 38/39. W stanie dobry/bardzo dobry.
Czółenka na słupku
40.00 zł
38
Super modne i bardzo wygodne koturny . Cała rozmiarowka zapraszam
Koturny
47.00 zł
38
Stan bardzo dobry slady w srodku wyczyszcze przed sprzedażą
Buty.
35.00 zł
38
Cudne skóra węża, wygodne wysokie i modne!
New Look
150.00 zł
38
Wygodne, wysokie i bardzo stabilne. Pięknie wyglądają na nodze.
Platformy,  wysokie
150.00 zł
38
Oferuje ukazane na zdjęciach skórzane buty, są bardzo wygodne jak na taka wysokość. Posiadają platformę, dzięki której są bardzo stabilne...
Skórzane buty na słupku rozmiar 38
90.00 zł
38
Sprzedam szpilki rozmiar 38! Wysokosc z platforma ok 13-15 cm 😍
Szpilki kolory tęczy lato
30.00 zł
38
Mam do sprzedania nowiutkie koturny zalozone doslownie raz do przymiarki bardzo polecam 😊
Koturny zamszowe
50.00 zł
38
Nowe . Nie noszone. Rozmiar wkladki 24,7 cm. Zamszowe. Cena 50 zl,kosztowaly mnie 129zl
Sandały na słupku
50.00 zł
38
Witam,posiadam na sprzedaż bardzo wysokie buty na platformie. Czarne lakierowane.rozm.38 Stan oceniam na dobry. 14zl wraz z wysyłką.
Czarne lakierowane buty
1.00 zł
38
Buty są mało noszone lecz widać lekkie ślady użytkowania. Mozliwa negocjacja ceny :) Do ceny należy wliczyć koszt przesyłki
Bordowe creepersy na platformie
40.00 zł
38
Jak nowe czerwono czarne szpilki na platformie. Rozmiar 38
Jak nowe czerwono czarne szpilki na platformie
20.00 zł
38
Mam do sprzedania fajne bardzo wygodne buciki
Fajne butki
25.00 zł
38
Witam, do sprzedania mam czarne szpilki, rozmiar 38. Buty są nowe, nie używane. Długość wkładki 24cm. Wysokość szpilki 12cm. Koszt wysyłk...
Czarne szpileczki czółenka, rozmiar 38
30.00 zł
38
mam do sprzedania: czerwone buty na szpilce czółenka stan; dobry lecz ze śladami użytkowania cena+koszt przesyłki
czerwone czółenka szpilki
39.00 zł
38

Vintedzianki szukały również


Brązowy Platformy, Czarny Platformy, Platformy