Brak komentarzy
Przedmioty użytkownika (262)
Kupuj zestawy
Zaoszczędź na dostawie
stan idealny, bardzo fajne okularki ale dla osob ktore lubia duze rozmiary
okulary reserved muchy duze
9.99 zł
lekka , zwiewna , idealna na upały , stan idealny , kolor butelkowa zielen w groszki , zapinana na guziki, polecam rowniez pozostale ofe...
koszula
9.99 zł
L / 42 / 14
lekka, elegancka , ze złotymi dżetami, zapinana na guziki, kolor bordowy, stan idealny polecam pozostale oferty w niskich ccenach :)
koszula
9.99 zł
L / 42 / 14
nowe, bardzo dobrze kryje przy tym nie pozostawia maski na twarzy , kolor dark beige 107
podkład AA kryjaco korygujacy cover 107
9.99 zł
nowy, bardzo pakownyportfel, kolor czarny , wysylka gratis
portfel ochnik nowy
149.00 zł
top , material mocno rozciagliwy, zamek mozna rozsuwac, kolor zamka złoty, stan bardzo dobry, polecam ZAPRASZAM NA POZOSTALE OFERTY W DOB...
Bluzka top na zip
9.99 zł
S/M / 38 / 10
nowa, materiał miekki przyjemny w dotyku, bardzo mocno rozciagliwy, model slicznie wyglada w wielu stylizacjach , kolor intensywny czarny...
bluska z baskinką
19.99 zł
M / 40 / 12
nowa ,lekka idealna na upały , z kieszonka, kolory bardzo naturalne , asymetryczny tył dłuższy od przodu ZAPRASZAM NA POZOSTALE OFERTY ZA...
bluzka nowa koszulka
9.99 zł
M / 40 / 12
sliczna, kobieca, zakladana, idealna na upały jak i spód pod marynarke czy sweterek , wzor zawsze modny :) cwieki na ramionach , nowa
bluzka nowa panterka
9.99 zł
M / 40 / 12
szorty noszone , jednak stan jest bardzo dobry , kolor na zywo to sliczna soczysta zielen
szorty spodenki zielone
5.00 zł
S/M / 38 / 10
sliczna , kobieca , z koronka , zip , lekka , zwiewna, materiał elegancki , stan idealny
top bluzka z koronka
19.99 zł
S/M / 38 / 10
kosmetyczka, sliczna , kobieca, bardzo proste ale i praktyczne wnętrze pomagajace utrzymac porzadek , stan jest idealny * jedyna wada jes...
kosmetyczka
9.99 zł
H&M
marynarka , materiał miekki i bardzo ładnie sie układa , na podszewce, taliowana , bardzo fajnie podkresla figure , kolor na zywo jest pr...
marynarka
29.90 zł
S/M / 38 / 10
nowe , nike , z metkami
mercurial lite nike
9.90 zł
Uniwersalny
buty, paski , wygodny obcas 5, 5 cm , miekkie , dopasowuja sie do nogi podczas chodzenia , polaczenie dwoch kolorow cieplego brazu z dom...
buty wygodne
9.99 zł
38
model sportowy , material taki jak stroje kompielowe, kolor rozowy , mocno rozciagliwy ogolnie posiadam bardzo duzo ubran i butow za gros...
spodnico spodenki
19.99 zł
S/M / 38 / 10
H&M
koszula meska , stan idealny ogolnie posiadam bardzo duzo ubran i butow za grosze , zapraszam na pozostale ogloszenia :)
koszula męska
9.99 zł
L
sukienka z materialu rozciagliwego , material dosc gruby - pomijajac dlugosc rekawa ciepła , wstawki koronkowe czarne ogolnie posiadam b...
sukienka
5.99 zł
S/M / 38 / 10
polecam , mala , sztywna , modny neonowy kolor ogolnie posiadam bardzo duzo ubran i butow za grosze , zapraszam na pozostale ogloszenia :)
mala torebka sztywna
15.99 zł
kolor khaki, koronki, sliczne , dziewczece , zasuwana na suwak umieszczony z boku ogolnie posiadam bardzo duzo ubran i butow za grosze , ...
szorty spodenki z koranką
5.99 zł
S/M / 38 / 10
czarna , klasyczna koszula , na guziki , taliowana , material elegancki miekki , nie naciaga sie ogolnie posiadam bardzo duzo ubran i bu...
koszula czarna klasyczna taliowana
9.99 zł
S/M / 38 / 10
stan bardzo dobry , material lekki ale nie naciaga sie , dodatkowo bardzo kobiece koronkowe wstawki , model fajnie podkreslajacy figure ...
sukienka z koronka
9.99 zł
M / 40 / 12
F&F
material mocno rozciagliwy , kolor sliczny , model na topie , stan nowy, co do rozmiaru z metki 44 natomiast ja nosze 40 i tez fajnie wyg...
bluzka nowa
15.99 zł
XL / 44 / 16
sukienka mocno rozciagliwa, kremowy z srebrna nitka , wystawilam ocene na dobry tylko dlatego ze w 3 miejscach jest jakby brak nitki na z...
sukienka z plecami
5.99 zł
L / 42 / 14
stan idealny, material bardzo elegancki , idealny do wielu stylizacji , ozdobne kamienie
bluzka top złota
9.99 zł
L / 42 / 14
Podobne rzeczy
Sprzedam czarne,lakierkowe buty New Yorker,rozmiar 41. Stan bardzo dobry. Gruby obcas 12 cm, na platformie 2 cm. Możliwość odbioru osobis...
Buty na obcasie
45.00 zł
41
mam do zaoferowania szpilki ;) nie sa wysokie bo zaledwie 8cm ;) sprzedaje ponieważ nie chodzę już w nich ;) cene można negocjować ;)
CZARNE szpileczki 41
15.00 zł
41
Szpilki nowe, przymierzane kilka razy. Kolor czarny z kolorowa platforma, rozmiar 41. #newyorker #szpilki41
Czarne szpilki New Yorker 41
29.99 zł
41
Czarne "zamszowe" szpilki. Połyskują srebrno-kolorowym brokatem. Rozmiar 42, bardziej pasują na 41. Jedyną wadę widać na ostatnim załączo...
Czarne brokatowe szpilki
14.85 zł
41
Ubrane tylko raz do kosciola na slub :)
Zlote brokatowe czolenka new yorker
30.00 zł
41
Zakupione w mohito, bardzo wygodne i stabilne, ja nie mam okazji by je nosić więc z bólem serca sprzedam jakiejś szczęściarze ;) Więcej i...
Czarne buty 41
39.00 zł
41
Wysokość obcasa to ok 11-12cm, mają lekkie, mało widoczne otarcie po boku. Bardzo wygodne, przetanczylam w nich całe wesele od początku d...
Ażurowe szpilki
20.00 zł
41
Sprzedam śliczne pudrowe szpilki .Noszone dlatego sprzedaje za symboliczną kwote.Kupione w Uk .
Pudrowe szpilki 41
25.00 zł
41
W razie pytan proszę pisać :)
Czarne szpilki
80.00 zł
41
W razie pytan proszę pisać :)
Szpilki pudrowy róż
80.00 zł
41
F&F
Nigdy nie noszone , tylko raz przymierzane . Cena z metki 100 zł ( bez grosza ) .
Szpilki asymetryczne
40.00 zł
41
Mam do sprzedania wysokie szpilki na platformie, założone raz. Dł wkładki- 26 cm Wysokość szpilki- 14 cm Platforma- 3 cm
Beżowe szpilki
40.00 zł
41
Stan na zdjęciach
Szpilki
20.00 zł
41
piękne buty, złoto brzoskwiniowe, idealne na wesela
buty letnie
55.00 zł
41
Witam, sprzedaje buty na obcasie rozmiar 41
Buty nine west rozmiar 41
80.00 zł
41
Czarne, zamszowe szpilki w rozmiarze 41. Długość obcasa 8.5cm
Czarne, zamszowe szpilki.
50.00 zł
41
Srebne szpilki z brylantantami wkładka 25, 5. Rozmiar 41. Ja nosze 39 i sa na mnie dobre. Bardzo ladne. Stan idealny. Są piękne. Wysokosc...
Srebne szpilki z brylantami
15.00 zł
41
Śliczne cieniowanie szpilki OXY'S. Na nogach 2 razy. w oryginalnym pudełku.
Szpilki peeptoe OXY'S
30.00 zł
41
Noszone tylko kilka razy, nie widać śladów użytkowania, wygodne.
Buciki
30.00 zł
41
H&M
Raz nalozone, 41, h&m
Czarne na malutkim obcasie
20.00 zł
41
buty skorzane rozmiar 41 bez zarnych wad zalozone raz kupione za 150 zlotych.
buty skorzane z kokardka rozmiar 41 kolor bordowo-brazowy z ladna nitka
80.00 zł
41
Do sprzedania nowe buty. Kolor najlepiej oddaje ostatnie zdjęcie
Niebieska czółenka na szpilce
30.00 zł
41
♡ Stan - db ♡ Mozliwa wysylka - 10 zł
Szpilki, buty na wysokim obcasie, zamsz, słupek, okrągły nosek, platforma, turkus,r.41
35.00 zł
41
Witam! Sprzedam czółenka na niewysokim obcasie słupku. Kolor: musztardowy, jasny brąz, camelowy, camel Rozmiar 41 Obcas 5cm Bardzo wygodn...
Czółenka sznurowane na niskim obcasie rozm. 41
199.00 zł
41

Vintedzianki szukały również


New Yorker Na wysokim obcasie, New Yorker, Na wysokim obcasie, Czarny New Yorker Na wysokim obcasie, Czarny Na wysokim obcasie