reklama

Kontynuując, akceptujesz naszą politykę cookie, która ulepszy Twoje doświadczenie na Vinted.pl. Mmm... pyszne ciasteczka!

2 komentarze
Kupuj zestawy
Zaoszczędź na dostawie
Swietna bluzka z rozcieciami na ramionach.rozmiar uniwersalny.
Trojkolorowa modna bluzka
10.00 zł
38 / 10 / M
Super wygodna i modna bluzka.pasuje do wielu stylizacji.
Biala wygodna bluzka
10.00 zł
38 / 10 / M
Spodniczka w rozmiarze 40.bardzo fajna i wygodna :)
Modna Spodniczka bombka
10.00 zł
40 / 12 / L
#bokserka #cekiny #mis Bardzo fajna bokserka na impreze.nigdy noe uzywana.caly przod w cekinach.
Bokserka z misiem
8.00 zł
38 / 10 / M
#szare #jeansy Polecam, delikatnie przetarte w kroku na szwie.nie widac przy noszeniu.
Szare grube jeansy
5.00 zł
38 / 10 / M
#biodrowki #szare #jeansy Rozmiar38 Brak 2 guzikow, które mozna doszyc.
Szare jeansy biodrowki
10.00 zł
38 / 10 / M
#jeansowamini #podwinieta #modna Chętnie się wymieniam :)
Jeansowa jasna mini
10.00 zł
32 / 4 / XXS
#jeansowamini #modna #wygodna Chętnie w wymienię :) Zapraszam
Mini spódniczka jeansowa
10.00 zł
36 / 8 / S
#bluzka #gumkawpasie #wymiana Polecam, chętnie się wymienię. Bluzka stan idealny.nigdy nie noszona
Fioletowa bluzka rozciagliwa
5.00 zł
38 / 10 / M
#bluzka #rozciecianarekawach Bardzo wygodna i fajna bluzka.posiada rozciecia na ramionach.
Modna bluzka z rozcięciami
10.00 zł
36 / 8 / S
#seledynowabluzka Chętnie się wymieniam. Chcę odświeżyć szafę :) Polecam.
Seledynowa wygodna bokserka
5.00 zł
42 / 14 / XL
#bokserka38 , bardzo wygodna. Chętnie się wymieniam.
Różowa wygodna bokserka
5.00 zł
38 / 10 / M
Bardzo fajne i wygodne jeansy. wymiary: -dl.nogawki wew -80cm -udo - 23cm -pas -42cm -biodra -49cm Polecam :)
Niskie biodrowki L
15.00 zł
40 / 12 / L
Czarne wygodne sportowe dresy rozmiar S.
Czarne sportowe dresy
10.00 zł
36 / 8 / S
GAP
Witam, Mam do sprzedania bądź wymiany świetny, brązowy sweter firmy Gap.Jest ciepły oraz bardzo miły w dotyku.Zapinany na 1 guzik na stro...
Brązowy sweter Gap
10.00 zł
38 / 10 / M
Mam do sprzedania fajne jeansy rozmiar 38. Wymiary: -dł.nogawki wewnątrz -81cm -udo - 26cm -pas -39cm -biodra -42cm
Jeansy jasne rozmiar 38
15.00 zł
38 / 10 / M
Wycierane spodnie jeansowe, na guziki.stan idealny.zero wad.wedlug metki 40, ale lepiej sprawdzic wymiary.
Spodnie jeansowe fajne
14.00 zł
40 / 12 / L
Bardzo fajna dluzsza tunika.super pasuje do leginsow.
Tunika wełniana z warkoczem
10.00 zł
38 / 10 / M
Bardzo fajny i mily w dotyku sweterek, ze sporym dekoltem ;)
Różowy sweterek  new look
42 / 14 / XL
+ przesyłka 6zł
koszulka emtivi
38 / 10 / M
+przesyłka 6zł
koszulka biała
38 / 10 / M
+przesyłka 6zł
bokserka czarna
38 / 10 / M
+przesyłka 6zł
bokserka w paski
38 / 10 / M
+ przesyłka 6zł
bokserka
38 / 10 / M
Do sprzedania mam seledynowe szpilki z odkrytymi palcami. Lekko wytarte w środku (prawy but). Z wierzchu buty są pokryte gumo podobnym tw...
Seledynowe szpilki
30.00 zł
39
Nowe czarne szpilki marki Evento. Nigdy nie noszone. Kupione gdy byłam w ciąży i nie mogłam ich przymierzyć. Okazały się za małe.
Czarne szpilki złoty obcas 39
30.00 zł
39
Buty różowe jeans czarne modne Doda siwiec wysokie szpilki
Buty różowe jeans czarne modne Doda siwiec wysokie szpilki
40.00 zł
39
Czarne szpilki na pasek. Założone jeden raz. W bardzo dobrym stanie. •Rozmiar; 39 •obcas; 12,5cm 13zl przesyłka
Szpilki forever 21
100.00 zł
39
Przepiekne czerwone,zamszowe,matowe szpilki Zalozone raz, na impreze urodzinowa (nie lubie chodzic w obcasach dlatego sprzedaje)
Czerwone zamszowe szpilki
100.00 zł
39
Obcas 11,5cm Platforma 2cm Wkładka 25cm Możliwy odbiór osobisty w Koninie i Poznaniu.
Niebieskie szpilki
20.00 zł
39
Drobne zadrapania widoczne na zdjęciach. Obcas 13cm Platforma 4cm Możliwy odbiór osobisty w Koninie i Poznaniu.
Buty karmelowe
45.00 zł
39
Stabilne i wygodne. Niewielkie przetarcie na szpilce prawego buta oraz starte paseczki od butów. (Defekty widoczne na zdjęciach). Długoś...
Szpilki w kolorze nude
30.00 zł
39
Szpilki rozmiar 39, długość wkładki 26cm.
Buty szpilki frash, błyszczące diamenciki, 39
30.00 zł
39
Szpilki.zamszowe Rozmiar 39 Stan b.dobry Wiecej inf na.priv +kw
Szpilki zamszowe
25.00 zł
39
Szpilki maja ok.7cm
Czarne,zamszowe szpilki,wycięte po bokach.
40.00 zł
39
Oryginalne szpilki firmy Dogo Shoes, zalozone około 3-4 razy, nie zniszczone, bez wad. Dlugosc wkladki 25cm.
Szpilki
100.00 zł
39
Dziewczyny! Na sprzedaż jasne, kremowe szpilki, a'la skóra z węża, idealne na lato, długość obcasa to 12 cm. Założone tylko kilka razy, P...
Jasne kremowe szpilki skóra węża odkryty palec
28.00 zł
39
Stan idealny:)
Spileczki
50.00 zł
39
w idealnym stanie, nie ma znaków zużycia, obcas 11 cm, platforma 2 cm
czarne szpilki z pasków 39
25.00 zł
39
Obcas 10 cm, platforma 2 cm, posiadają niewielkie obtarcia
Beżowe koturny 39
20.00 zł
39
Załozone raz stan idealny Rozmiar 39 cudne szpilki w kolorze nude Bez pudełka W zestawie worek na buciki
Szpilki Laboutin So Kate Nude
160.00 zł
39
Miałam 2 razy na sobie bardzo wygodne stoją w szafie i się kurzą może komuś się przydadzą. Cena podana juz z wysyłką
Czarne szpilki
60.00 zł
39
Nowe srebrne szpilki do szpica. Rozmiar typowy 39, założone tylko do poloneza na studniówce, więc nawet nie posiadają żadnych śladów użyt...
Nowe srebrne szpilki do szpica, rozmiar 39
50.00 zł
39
Buty w stronie dobrym, nadają sie do odświeżenia
Lity 39 czarne drewniany słupek
40.00 zł
39
Sprzedam lity czarne, stan taki jak na zdjęciach. Rozmiar 39
Lity czarne hit
40.00 zł
39
Stan bardzo dobry, normalne slady użytkowania
Czarne szpilki rozmiar 39
45.00 zł
39
Lakierowane, skórzane buty na obcasie. Rozmiar 39 Lekko połyskują w słońcu
Czarne buty na obcasie ze srebrnym elementem rozmiar 39
20.00 zł
39
Byli założone jeden raz, bardzo wygodne ale niestety na mnie są za małe, długość stopy - 25 cm. Obcas - 9 cm. Serdecznie polecam! cena za...
Czolenka czarne rozmiar 39
55.00 zł
39

Vintedzianki szukały również


Wielobarwny Na wysokim obcasie, Na wysokim obcasie

 
reklama