Przedmioty użytkownika (83)
Kupuj zestawy
Zdobądź nawet 20% zniżki
T-shirt z bialym modnym napisem.
Koszulka z napisem
20.00 zł
M / 38 / 10
Spodnica taliowana ze złotymi guzikami. Z metki rozmiar 40.
Spódnica marynarska taliowana paski sexy
20.00 zł
L / 40 / 12
Cieplutla i lekka jak piorko kurtka. Cudownie podkresla talie. Dopasowuje sie do sylwetki. Barszo sexy. Nadaje sie na zime. Dobra na S i ...
Kurtka zima jesien czarna dopasowana zip
20.00 zł
S / 36 / 8
Kurteczka ze ściągaczem. W najmodniejszym kolorze tej jesieni. Z metki Xl, ale zdecydowanie zawyrzona numeracja. Swietnie prezentuje sie ...
Kurtka kurteczka khaki zip wiosenna-jesienna
20.00 zł
L / 40 / 12
Super dopasowana marynarka w modnym wzorze, serdeczenie polecem ;)
Marynarka kwiaty kwiatki floral
10.00 zł
S / 36 / 8
Koszulka, t-shirt w najmodniejszym wzorze. Z metki L, ale idelanie pasuje na i S. Na L bedzie pewnie za mala. W razie czego priv po szcze...
Aztec koszulka róż t-shirt
25.00 zł
M / 38 / 10
#kozakizimowe #kozaki #czarne #czaneplatformy Idealne na okres jesinno zimowy, a nawet na mrozne na dni. Wysoka platforma wcale nie prz...
Czarne kozaki platforma
40.00 zł
38
#sukienka Sukienka idelanie nadaje sie na wesele lub inne okazje. Szczegolnie efektownie prezentuje sie podczas tańca. Na M tez bedzie d...
Czarna sukienka falbanki mała czarna
20.00 zł
S / 36 / 8
#szorty_z_wysokim_stanem Wyglada bardzo sexy, podkreslaja kobiece ksztalty. Na M tez beda dobre. LETNIA WYPRZEDAZ LETNIA LETNIA WYPRZED...
Szorty spodenki jeans dżins sexy DIY
10.00 zł
S / 36 / 8
#sukienka #sukienkawesele #pudrowy_róż Sukienka super sie prezntuje, przyciaga spojrzenia. Szczegolnie efektowanie wyglada na zdjeciach....
Sukienka pudrowy brudny róż asymetryczna HIT
80.00 zł
S / 36 / 8
#sukienka #sukienkanakazdaokazje #fiolet Pasuje na kazda okazje, moze byc sportowa jak i elegancka. W kolorze tego roku. :)
Sukienka fioletowa zip sportowa i elegancka
25.00 zł
S / 36 / 8
Super sportowa sukienka z house. Posiada zameczek z przodu. Kolor nie jest az tak instesywny jak na zdj, poniewaz zdj te byly "podkrecane...
Różowa sukienka dresowa house zip hit
40.00 zł
S / 36 / 8
#małaczarna #koronka #koronkowa Jak widac prezntuje sie naprawde sexy, rozmiar S. Przyciaga spojrzenia facetow ;) LETNIA WYPRZEDAZ LETNI...
Sukienka koronkowa koronka mała czarna
30.00 zł
S / 36 / 8
Rozowe szpilki. Jedyne wady widoczne na zdj i czubki poobzuwane , tez widoczne na zdj. Pochodza z kolekcji Italian Style. Super sie preze...
Różowe neonowe fuksja szpilki
10.00 zł
37
Supermodne koturny. W stylu Sablewskiej, najmodnisze tej jesiesni. Sprzedajw bo na mnie sa za duze. Jedyna wada widoczna na zdj. Wysokosc...
Koturny Czarne Platforma 41-40 Rubi Buty
11.00 zł
40
Wyglada jak spodnica, wygodnie jak w spodenkach. Super modna bloggerska. Bardzo efektowna. Na M tez dobra :) LETNIA WYPRZEDAZ LETNIA WYP...
Spódnica spodenki w jednym bloggerska bloggerskie
10.00 zł
S / 36 / 8
Modna bloggerska koszulka z napisem STAR.
Koszulka t-shirt star biała bloggerska
5.00 zł
M / 38 / 10
Spodnie jak nowe. Kupione w croppie za 110 zl. Ciagle modne i poszukiwane. Sa bardzo wygodne, z boku posiadaka zameczki. Polecam :)
Spodnie jeansy rurki przeszycia jasne cropp zip
50.00 zł
S / 36 / 8
Najmodniejsze spodenko spodnica w tym sezonie :) dobre na S i M. polecam
Spodenki - spódnica w jednym
6.00 zł
M / 38 / 10
Dwa plyny w jednej cenie. Uzyte tylko raz w celu sprawdzenia. Oba kupiona w aptece za powyzej niz 10 zl. Na jednym jest jeszcze nawet cen...
Płyn do demakijażu cera sucha lirene soraya
12.00 zł
Naprawde polecam, prezentuje sie swietnie, jedyna taka. Przy zakupie druga rzecz gratis :)
Spódnica marmurkowa jeansowa ołówkowa bloggerska
10.00 zł
M / 38 / 10
Spodnica jeansowa PRZY ZAKUPIE TEJ SPODNICY JEDNA RZECZ GRATIS
Spódnica cleo nowa jeasnosowa
10.00 zł
S / 36 / 8
Sukienka idealna na okres letni, szczegolnie na wesela, ale nietylko, dziewczeca i pelna uroku. Wiecej inf priv :)
Sukienka bombka kokarda pudrowy róż polecam
10.00 zł
M / 38 / 10
Super jeansy ze wstawki z czarnej skory, rurki polecam :)
Spodnie jeansowe przwtarcia wstawski skóra S
50.00 zł
S / 36 / 8
Super spodenki :) DIY. MI sie po prostu juz znudzily ;) troszke przetarte i sprzedaje tak tanio, wygladaja swietnie :)
Spodenki szorty jeansowe diy
10.00 zł
S / 36 / 8
Podobne rzeczy
Materiał a la zamsz, stan bardzo dobry. Wysokość obcasa 11 cm, platforma 1,5 cm Długość wkładki 23,5 cm Wysyłka +12 zł
Czekoladowe szpilki r. 37
15.00 zł
37
Sprzedam pięknie prezentujące się na nodze szpilki. Rozmiar 37, ocbas 12 cm W razie pytań zapraszam priv :)
Szpilki NUDE
65.00 zł
37
Nowe, nigdy nie założone szpilki z ćwiekami. Pod spodem jeszcze cena. 29,95€ Rozmiar 37, wkładka 24cm
Szpilki z ćwiekami nowe
25.00 zł
37
brązowe, skórzane pantofle na obcasie, rozmiar 38, stan jak na zdjęciu
brązowe pantofle na obcasie
10.00 zł
37
Założone dwa razy :)
Srebrne szpilki
50.00 zł
37
witam serdecznie mam do sprzedania piekne szpilki szare kamienie blyszczace jak nowe ubralam je dwa razy roz. 37 wkladka skora
Szare szpilki kamienie błyszczące popiel mega sexi skóra
69.00 zł
37
Czerwone Szpilki założone raz :) kupione w Czerwonej Stopie za 119zl :) Rozmiar 37 :) Stan idelany :)
Czerwone Szpilki!
30.00 zł
37
Wymienię lub sprzedam, eleganckie szpilki ekskluzywnej marki Loriblu. Rozmiar 37
Loriblu szpilki ekskluzywne 37
800.00 zł
37
Na sprzedaż mam nowe, nie założone ani razu przepiękne sandałki. Rozmiar 37. Klasyka, pasują do wszystkiego. Obcas ok 10-12 cm, którego p...
Czarne sandały r.37
60.00 zł
37
Czarne szpilki z ozdobnymi kamykami, odkryte palce, wysoka szpilka.
Czarne szpilki 37
25.00 zł
37
Seledynowe, nowe szpilki rozmiar 37.
Seledynowe szpilki 37
25.00 zł
37
z przodu wiązane sznureczkami,
brązowe szpilki z frędzelkami
60.00 zł
37
Bardzo dobry
Metaliczne
15.00 zł
37
Szpileczki na platformie bez palcow Odkupilam - za duze To typowe 37 Bardzo wygodne . zalozone 1raz kupione jako nowe #szpilki #nowe #...
Szpilki na platformie open toe 37
25.00 zł
37
Ubrane raz, w świetnym stanie
Czarno złote błyszczące szpilki
30.00 zł
37
Noszone tylko kilka razy , są w idealnym stanie
Czarne szpilki z czerwoną podeszwą
25.00 zł
37
Nowe buty na obcasie Renee. r.37 :)
Buty na obcasie Renee
50.00 zł
37
Sprzedam nowe szpilki w kolorze nude, serdecznie polecam
Szpilki nude
25.00 zł
37
Oddaje lakierowane wysokie szpilki. Są one na 3,5 cm platformie. Założyłam je raz na święto szkoły. Wysokość obcasa wynosi 12 cm.
Czarne lakierowane szpilki
20.00 zł
37
Firma Jennifer Nowe Roz.37 Wkładka 23.5
Jeansowe buciki
50.00 zł
37
założone raz jak nowe wysyłka 13zł
czarne lakierowane sandałki na słupku
35.00 zł
37
Ladnie, kolorowe, skorzane szpilki
Skorzane szpilki r.37
35.00 zł
37
Skorzane, nowe
Skorzane sandaly r.37
50.00 zł
37
Ladnie szpilki z delikatna koronka
Szpilki, r.37
30.00 zł
37

Vintedzianki szukały również


Różowy Na wysokim obcasie, Na wysokim obcasie