Reklamy
Przedmioty użytkownika (54)
Kupuj zestawy
Zdobądź nawet 30% zniżki
Nowa, nieuzywana, nie noszona. Krótsza bluzeczka, z tylu łezka zapinana u góry na guzik. Z przodu widoczne zdobienie. Pasuje na xs, s.
Bluzka w panterkę z łezką z tyłu
40.00 zł
XS / 34 / 6
Tak jak w opisie, zalozone parę razy, chętnie wymienię na inne. Brak śladów uzytkowania, pasuje na xs i s.
CZarne rurki bojówki z suwakami
40.00 zł
S / 36 / 8
Założone dwa razy, nie chodzę, bo nie lubię się w takich kolorach. Brak śladów uzytkowania, chętnie wymienię na inne spodnie :) rozmiar z...
Żółte spodenki mohito
40.00 zł
XS / 34 / 6
Rozmiar M PASUJE tez na S
Bluza bezowa z napisem
S / 36 / 8
Nowa z metką, nieużywana bluza
Zolta bluza z napisami
S / 36 / 8
Z tyłu suwaczek, obcisła mini
Krótka jeansowa mini marmurkowa
XS / 34 / 6
Tak jak na zdjeciu, raz założony, rozmiar xs pasuje na xs, s i m. Wszelkie plamy to wina aparatu. Bez jakichkolwiek wad.
Khaki kombinezon
One size
Z klamerka w ksztalcie V przy dekoldzie, wytlaczana. Bedzie pasowac na S, M moze nawet L
bluzeczka baby blue
S / 36 / 8
założona raz, cieniutka, idealna na lato
Sukienka jasny jeans cienka
S / 36 / 8
Na ramieniu mala dziurka, ktora da sie zszyć . Nie chodze w niej, wiec jakos nie mam czasu tego zrobic:) elegancka, cieniutka i lekka ide...
Lekka bezowa narzutka
S / 36 / 8
Na jednym kolanie poszlo przeszycie,ale to pare minut u krawcowej zeby to zrobic. Przeszycia wyszczuplaja nogi. Zapraszam do wymiany:)
Bezowe rurki z przeszyciami
S / 36 / 8
Nowe,bez metek okazały sie za duze. Rozmiar S M. Zamawiane na allegro. Zapraszam do wymiany:)
Gumowane spodnie granatowe
S / 36 / 8
Rękaw 3/4, założona 2 razy,zapraszam:)
Koszula krata czerwono czarna
S / 36 / 8
Kaptur w srodku turkusowy,założona pare razy, zapraszam do wymiany:)
Czarma bluza adidas
S / 36 / 8
Używane pare razy, wady na zdjeciu. Chętnie wymienie na inne butki, ktore wpadną mi w oko, niekoniecznie na obcasie:)
Czarne siateczkowe czółenka
37
Używane parę razy, ślady użytkowania ujęte na zdjeciach. Leżą w szafir, bp przerzuciłam się na wyższe i na takie chętnie wymienię:) rozmi...
Czarno turkusowe infilio
37
H&M
Tak jak w opisie czarna sukienka na ramiączkach
Poszukiwana sukienka hm
S / 36 / 8
Pochodzi z wymiany niestety za mala:( bedzie pasowac na Xs i male S:)
Tunika koronka czarna
XS / 34 / 6
Wygląda tak jak na zdjeciach:)
Granatowy pładzczyk top secret
S / 36 / 8
Wada pokazana na ostatnim zdjęciu. Luzne u gory fajnie dopasowane na dole. Pochodzą z wymiany, na mnie niestety za duże:( będą pasowac n...
Boyfriendy jeansy szare
S / 36 / 8
Buty pochodza z wymiany, jednak to nie moj styl:( sa w bardzo dobrym stanie. Rozmiar buta 38 ,ale to typowe 37:)
Czerwone baletki złota klamra willady
37
Pochodzi z wymiany, jednak nie moge sie dopiąć:( z metki 34 i na taki bedzie pasował, mniejsze S tez sie zmieści. Jest piękna, brak wad, ...
Czarna bluzeczka biały kołnierzyk
XS / 34 / 6
Noszona pare razy, znudziła mi sie juz, chetnie bym ja wymieniła na inna kiecke. Rękaw 3/4, po bokach czarne wyszczuplajace pasy, ktore ...
Pasiasta sukienka brazowa czarna reserved
S / 36 / 8
Nowe, bez metek, okazały sie po prostu za duże:/ beda pasowac na Panie noszące romziar S, M tez wejdzie:) eleganckie spodnie, mozna po...
Ciemno beżowe cygaretki
S / 36 / 8
Z lekkimo dziurami, modne, szare, Obcisłe i wyszczuplajace.
Skinny szare rurki
S / 36 / 8
Podobne rzeczy
Buty ubrane raz , niestety sprzedaje z powodu za duzego rozmiaru
Czarne koturny z złotym elementem Lasocki
40.00 zł
38
Buty kilka razy na nogach, bardzo wygodne, bardzo ładnie się prezentują . Stan idealny, jak nowe. Skóra,rozmiar 38
Snakersy
299.00 zł
38
Wysokie buty na koturnie . Bardzo wygodne , skórzane wykończenie.
Buty na koturnie
30.00 zł
38
Sneakersy na koturnie w rozmiarze 38 długość wkładki 24.5cm . Miałam je 2-3razy na sobie. +wysyłka 13zł
Sneakersy kłódka 38
35.00 zł
38
CCC
Sprzedam czarne sneakersy do odświeżenia w niektórych miejscach czernidłem. Bardzo wygodne 🙂
Czarne sneakersy
20.00 zł
38
Sprzedam nowe sneakersy w kolorze złoto/khaki. Kupione w euforii jak to u kobiety bywa, a raczej nie będę w nich chodzić 😀
Nowe sneakersy
45.00 zł
38
Załóżone dosłownie 3 razy, prawie jak nowe
Buty na koturnie
80.00 zł
38
Piękne szare buciki na jesień! Ubrane raz, jednak ja wole płaskie buciki 😁 Rozmiar 38, nie jest podana długość wkładki - wiec myśle, ze j...
Piękne szare sneakersy! 😍
50.00 zł
38
Zamszowe koturny 38.Stan idealny
Koturny 38
45.00 zł
38
Nowe , w pudełku , jeden but tylko przymierzony. Są śliczne aczkolwiek nie mój gust , wiec sprzedaje żeby się nie marnowały . Kolorek pu...
Sneakersy pudrowy róż
45.00 zł
38
Na sprzedaż buty na koturnie. Nowe nie noszone przymierzone raz w domu zamówione przez internet okazały się za duże. Rozmiar 38. Polecam !
Koturny botki jesień
60.00 zł
38
Stan idealny założone raz
Buty na koturnie
35.00 zł
38
+koszt wysyłki Stan bardzo dobry, ślady użytkowania widoczne na zdjęciach Długość wkładki ok 24 cm Max wysokość koturny 7,5cm #botki ...
buty botki na koturnie 38 czarne kopytka wysokie koturny
18.00 zł
38
Mam do sprzedania czarne buty na koturnie firmy Graceland Rozmiar 38 Są widoczne ślady użytkowania
Czarne buty na koturnie
40.00 zł
38
Wysokie koturny na platformie. Kolor brudny róż / nude. Zamszowe. Lekkie przybrudzenia widoczne na zdjęciu. Wysyłka 20zl
Koturny na platforie
30.00 zł
38
Różowe buty na koturnie #nakotunie
Buty na koturnie
40.00 zł
38
Na sprzedaz posiadam nowe zapinane na rzepy szare trampki na koturnie, sneakersy. Rozmiar 38. Wysokość koturny (razem z podeswą): 7,5 cm
Trampki na Koturnie Sneakersy Szare
115.00 zł
38
Stan bdb. Bardzo wygodne bo koturny mają zaledwie 6cm. Wysylka 12zl
Zakrzówek muszkieterów za kolano koturny
20.00 zł
38
Sprzedam czarne koturny w rozmiarze 38. Buty kupione zostały w sklepie Stradivarius. W razie pytań proszę o kontakt mruga Możliwość wysył...
Czarne koturny Stradivarius rozmiar 38
50.00 zł
38
założone kilka razy, małe ślady użytkowania widoczne na zdjęciach, lekko zadarty czubek w prawym bucie, kilka rysek na koturnach oraz lek...
buty na koturnie, rozmiar 38, marki Fiore
35.00 zł
38
Mam na sprzedaż wygodne buty
Buty na koturnie
25.00 zł
38
Stan idealny Wysyłka 10zl
Koturny new look 38
35.00 zł
38
#butynakoturnach38 #riverisland #buty38
Buty na Koturnie River Island
35.00 zł
38
Długość wkładki 24 cm
Sneakers trampki 38
150.00 zł
38

Vintedzianki szukały również


Beżowy Koturny, Koturny, Biały Koturny