reklama

Kontynuując, akceptujesz naszą politykę cookie, która ulepszy Twoje doświadczenie na Vinted.pl. Mmm... pyszne ciasteczka!

1 komentarz
Kupuj zestawy
Zaoszczędź na dostawie
Swietna bluzka z rozcieciami na ramionach.rozmiar uniwersalny.
Trojkolorowa modna bluzka
10.00 zł
38 / 10 / M
Super wygodna i modna bluzka.pasuje do wielu stylizacji.
Biala wygodna bluzka
10.00 zł
38 / 10 / M
Spodniczka w rozmiarze 40.bardzo fajna i wygodna :)
Modna Spodniczka bombka
10.00 zł
40 / 12 / L
#bokserka #cekiny #mis Bardzo fajna bokserka na impreze.nigdy noe uzywana.caly przod w cekinach.
Bokserka z misiem
8.00 zł
38 / 10 / M
#szare #jeansy Polecam, delikatnie przetarte w kroku na szwie.nie widac przy noszeniu.
Szare grube jeansy
5.00 zł
38 / 10 / M
#biodrowki #szare #jeansy Rozmiar38 Brak 2 guzikow, które mozna doszyc.
Szare jeansy biodrowki
10.00 zł
38 / 10 / M
#jeansowamini #podwinieta #modna Chętnie się wymieniam :)
Jeansowa jasna mini
10.00 zł
32 / 4 / XXS
#jeansowamini #modna #wygodna Chętnie w wymienię :) Zapraszam
Mini spódniczka jeansowa
10.00 zł
36 / 8 / S
#bluzka #gumkawpasie #wymiana Polecam, chętnie się wymienię. Bluzka stan idealny.nigdy nie noszona
Fioletowa bluzka rozciagliwa
5.00 zł
38 / 10 / M
#bluzka #rozciecianarekawach Bardzo wygodna i fajna bluzka.posiada rozciecia na ramionach.
Modna bluzka z rozcięciami
10.00 zł
36 / 8 / S
#seledynowabluzka Chętnie się wymieniam. Chcę odświeżyć szafę :) Polecam.
Seledynowa wygodna bokserka
5.00 zł
42 / 14 / XL
#bokserka38 , bardzo wygodna. Chętnie się wymieniam.
Różowa wygodna bokserka
5.00 zł
38 / 10 / M
Bardzo fajne i wygodne jeansy. wymiary: -dl.nogawki wew -80cm -udo - 23cm -pas -42cm -biodra -49cm Polecam :)
Niskie biodrowki L
15.00 zł
40 / 12 / L
Czarne wygodne sportowe dresy rozmiar S.
Czarne sportowe dresy
10.00 zł
36 / 8 / S
GAP
Witam, Mam do sprzedania bądź wymiany świetny, brązowy sweter firmy Gap.Jest ciepły oraz bardzo miły w dotyku.Zapinany na 1 guzik na stro...
Brązowy sweter Gap
10.00 zł
38 / 10 / M
Mam do sprzedania fajne jeansy rozmiar 38. Wymiary: -dł.nogawki wewnątrz -81cm -udo - 26cm -pas -39cm -biodra -42cm
Jeansy jasne rozmiar 38
15.00 zł
38 / 10 / M
Wycierane spodnie jeansowe, na guziki.stan idealny.zero wad.wedlug metki 40, ale lepiej sprawdzic wymiary.
Spodnie jeansowe fajne
14.00 zł
40 / 12 / L
Bardzo fajna dluzsza tunika.super pasuje do leginsow.
Tunika wełniana z warkoczem
10.00 zł
38 / 10 / M
Bardzo fajny i mily w dotyku sweterek, ze sporym dekoltem ;)
Różowy sweterek  new look
42 / 14 / XL
+ przesyłka 6zł
koszulka emtivi
38 / 10 / M
+przesyłka 6zł
koszulka biała
38 / 10 / M
+przesyłka 6zł
bokserka czarna
38 / 10 / M
+przesyłka 6zł
bokserka w paski
38 / 10 / M
+ przesyłka 6zł
bokserka
38 / 10 / M
Witam mam do sprzedania calkowicie Nowe, nieużywane buty typu slip on w standardowym rozmiarze 39.
Różowe slip on z kokardkami r 39
35.00 zł
39
Sprzedam damskie skórzane buty rozmiar 39
Skórzane buty rozmiar 39
59.00 zł
39
- Białe szpilki - Czerwony spód - rozmiar 39 - używane
Białe szpilki roz. 39
20.00 zł
39
- odkryte palce
Skóra roz. 39
20.00 zł
39
- Świetny stan
Brązowe szpilki 39
20.00 zł
39
Bardzo wygodne, świetnie wykonane creepersy w stylu Rihanny, kolor czarny, beżowa guma, sprzedaje tylko ze względu na to że są na mnie od...
Czarne creepersy a'la Rihanna
90.00 zł
39
Superowe kapcie po domu ja nosze 39 i mam w nich luz wiec nadadzą sie i na 39 i 40 wysyłka 10 zł
Super kapcie w panterę
20.00 zł
39
Witam mam na sprzedaż sneakersy rozmiar 39 stan idealny miałam jeszcze dosłownie 2 razy na sobie jednak to nie są buty w moim stylu długo...
Buty sneakersy rozm 39
40.00 zł
39
buty w stanie idealnym, nie prawie nie noszone
buty zimowe
39.00 zł
39
Trapery miałam na nogach raz,w orginalnym pudelku Nie sa ocieplane Trapery nie są na wymianę
błękitne trapery
50.00 zł
39
modne, wygodne i lekkie.. zalozone tylko kilka razy, polecam
sneakersy
30.00 zł
39
Buciki wygodne, niski obcas stan jak widać prawie idealny ubrane parę razy.
Buty na niskim obcasie.
60.00 zł
39
Czarne buty z włoskiej firmy promadonna
Czarne buty
60.00 zł
39
Bardzo wygodne, ciepłe, a dzięki zastosowaniu masażu wibracyjnego przynoszą ulgę i uwalniają od bólu kostek.
Kapcie masujące - masaż wibracyjny stóp, rozm 38-42
20.00 zł
39
Glany Sheffield Ranger w stanie idealnym...założone kilka razy... Wysyłka 15zl
Glany Sheffield Ranger roz 39
115.00 zł
39
#czarnebuty #creepeers #czarna Zamszowe, czarne buty na platformie: 2cm - 3,5cm
Czarne creepersy
50.00 zł
39
Buty koturny lu boo roz 39 z łańcuszkami..mialam je tylko raz wiec sa praktycznie jak nowe na wszelkie pytania chętnie odpowiem..serdeczn...
buty koturny lu boo
99.00 zł
39
Sprzedam buty zimowe , ocieplane, timberki , założone tylko raz okazały się za małe :( świetne wykonanie , polecam !
Buty Timberki ocieplane !
60.00 zł
39
MAM DO SPRZEDANIA NOWE TRAPERKI ROZMIAR 39, na mnie okazaly sie za male, w srodku sa ocieplane kozuszkiem, posiadaja antyposlizgowa podes...
Brokatowe traperki
100.00 zł
39
Sprzedam różowe buty, na koturnie. Założone tylko raz, jednak są drobne otarcia. Wysokość koturny: 9 cm Rozmiar: 39 Długość wkładki: 25...
Różowe koturny
30.00 zł
39
Rozm 39 wkladka 25cm
Szpileczki
20.00 zł
39
Bajeczne buty w stylu vintage.Skóra i zamsz naturalny.Niestety nagryzione zębem czasu ,tanczyło sie w nich wspaniale....Dla cierpliwej Vi...
czółenka skóra nat.39
59.00 zł
39
Bardzo wygodne, w stanie bardzo dobrym. Jedyny mankament to brak fleczka.
Białe buty ślubne
70.00 zł
39
Filoletowe płetwy w rozmiarze 39/40, używane na treningach na długich dystansach, w stanie idealnym, biały osad to chlor który można z ła...
Fioletowe płetwy w rozmiarze 39/40
34.00 zł
39

Vintedzianki szukały również


Inne obuwie, Czarny Inne obuwie

 
reklama