reklama

Kontynuując, akceptujesz naszą politykę cookie, która ulepszy Twoje doświadczenie na Vinted.pl. Mmm... pyszne ciasteczka!

Kupuj zestawy
Zaoszczędź na dostawie
Hej dziewczyny. Mam na sprzedaz zamszowe szpilki wykonane w calości ze skóry. Rozmiar butow 36, wkladka 23 -23.2. Stan butow jdealny jak ...
Skórzane szpilki czółenka rozmiar 36
80.00 zł
36
Stan butow nowe. Nigdy nie noszone. Rozmiar 37 Do ceny butow nalezy doliczyc koszt wysylki 10 zl Polecam
Meliski balerinki 37
18.00 zł
37
Stan butow idealny, bez zadnych wad. Rozmiar 37. Do ceny butow nalezy doliczyc koszt wysylki 10 zl :) polecan
Sandalki japonki 37
20.00 zł
37
Stan butow idealny. Wkladka 23,5 Do ceny butow nalezy doliczyc koszt wysylki 13 zl Polecam
Czarne matowe kaloszki 37
27.00 zł
37
Botki na szpilce rozmiar 37. Kolor szary/ khaki. Buty w stanie idealnym. Praktycznie nie noszone. Do ceny nalezy doliczyc koszt wysylki 1...
Botki na szpilce
25.00 zł
37
Buty skórzany firmy puma. W stanie bdb co widac na zdjeciac przybrudzona tylko oblamówka bucików co jest do wyprania. Buty byly noszone ...
Buty sportowe puma 37
40.00 zł
37
Hej dziewczyny:) mam do sprzedania nowiutkie botki zamszowe z super ozdobnym zloty suwakiem i frędzelkami. Buty mialam raz na sobie ponie...
Botki frędzle czarne zamsz 37
40.00 zł
37
Shopper stan idealny A4 Marka Parfois
Shopper parfois A4
55.00 zł
F&F
Nowe balerinki z materialu, rozmiar 37 Tylko sprzedaz
Nowe szare balerinki 37 z metka
17.01 zł
37
Koturny marki Bershka Zalozone raz wiec stan jest idealny Nie za wysokie , na platformie, bardzo wygodne ze zdobieniami co dodaje dodatko...
Koturny open Bershka zdobienia 36 37
99.00 zł
37
Swietne koturny w stanie idealnym Zadnych wad Wykonane z solidnego materialu ala zamsz Nie za wysokie , bardzo wygodne Spod butow gumowy ...
Czarne zamszowe koturny 37
36.45 zł
37
malutka dziurka na szwie stąd taka cena niska koralowa S tylko te zdjecia oferuje które są dodane koszula jest na sprzedaż , NIE NA WYMI...
bluzka koralowa top s
9.00 zł
36 / 8 / S
czarna bawełniana sukienka rozmiar uniwersalny kolor czarny rozciągliwa tylko te zdjecia oferuje które są dodane koszula jest na sprzedaż...
czarna sukienka uniwersalna
9.00 zł
Uniwersalny
stan idealny kolor intensywny rozmiar S tylko te zdjecia oferuje które są dodane koszula jest na sprzedaż , NIE NA WYMIANE, wiec sie ni...
koszulka New Yorker S
10.80 zł
36 / 8 / S
koszulka z dżetami , kilka odpadło ozdobna siateczka rozmiar xs tylko te zdjecia oferuje które są dodane koszula jest na sprzedaż , NIE N...
koszulka bershka xs
9.00 zł
34 / 6 / XS
stan bardzo dobry kolor lekko intensywniejszy niz na zdjeciach rozmiar s tylko te zdjecia oferuje które są dodane koszula jest na sprze...
cytrynowa koszulka polo S
12.60 zł
36 / 8 / S
stan koszulki idealny rozmiar S tylko te zdjecia oferuje które są dodane koszula jest na sprzedaż , NIE NA WYMIANE, wiec sie nie fatyguj...
koszulka puma S
15.30 zł
36 / 8 / S
stan idealny rozmiar S tylko te zdjecia oferuje które są dodane koszula jest na sprzedaż , NIE NA WYMIANE, wiec sie nie fatyguj i nie pro...
koszulka S cropp
9.00 zł
36 / 8 / S
stan koszulki bardzo dobry letni wzór rozmiar S tylko te zdjecia oferuje które są dodane koszula jest na sprzedaż , NIE NA WYMIANE, wiec ...
koszulka w palmy S
8.10 zł
36 / 8 / S
H&M
spódnica w najmodniejszym sezonie marki bershka rozmiar xs kolor karmelowy brąz stan idealny tylko te zdjecia oferuje które są dodane ko...
spódniczka falbany XS
24.30 zł
34 / 6 / XS
H&M
najmodniejsza w tym sezonie spódniczka z falbanką czarna S stan idealny artakcyjna cena tylko te zdjecia oferuje które są dodane koszula ...
spódniczka falbany S
27.00 zł
36 / 8 / S
H&M
stan bardzo dobry polecam tylko te zdjecia oferuje które są dodane koszula jest na sprzedaż , NIE NA WYMIANE, wiec sie nie fatyguj i nie ...
naszyjnik ozdobna kolia
29.70 zł
stan bdb rozmiar 34 pas 33 biodra 41 dl 98 tylko te zdjecia oferuje które są dodane koszula jest na sprzedaż , NIE NA WYMIANE, wiec sie n...
beżowe spodnie rozmiar 34
31.50 zł
34 / 6 / XS
koszula w drobne kwiatki z cekinami na górze rozmiar M polecam tez na osoby noszace S<takie jak ja:D> tylko te zdjecia oferuje które są d...
koszula  drobne kwiatki Stradivarius M
31.50 zł
38 / 10 / M
Jak nowe, bo raz założone. Kupione w Lidlu, rozmiar 37 standardowy. Wkładka 24 cm, obcas 8 cm.
Szpilki asymetryczne
30.00 zł
37
#espandryle#lato#espandryle36#espandryle37
Espandryle czarne 36/37
50.00 zł
37
Polecam
Mega wysokie szpilki na platformie
70.00 zł
37
Szare espadryle z ćwiekami. Rozmiar 37.polecam
Szare espadryle cwieki
69.00 zł
37
Pudrowe espadryle z ćwiekami. Bardzo wygodne. Rozmiar 37.polecam
Pudrowe espadryle cwieki
69.00 zł
37
Nowe Szare espadryle z siateczka. Rozmiar 37.polecam
Szare espadryle siateczka
39.00 zł
37
Nowe espadryle w kwiatki. Bardzo oryginalne i wygodne. Rozmiar 37.polecam
Espadryle w kwiatki
49.00 zł
37
Nowe baleriny zoxy kupione 26.06.217. Założone tylko raz. Kolor beżowy. rozmiar 38 dla osoby z rozmiarem 37. Cena 100 zł
Baleriny zaxy rozmiar 37
100.00 zł
37
Posiadam buty na sprzedaż. Nowe nie noszone. Ślicznie wyglądają, są ładnie wykończone. Polecam. Pasują na rozmiar 37
Półbuty czarne z Pomponem
30.00 zł
37
czarne szpilki z błyszczącej ekoskóry czerwona podeszwa wysokość obcasa 14 cm, platforma jakieś 4 cm, dzięki czemu są zadziwiająco wygodn...
czarne szpilki błyszczące czerwona podeszwa platforma
50.00 zł
37
Z odkrytymi palcami.
Buty na obcasie.
20.00 zł
37
Buciki z odkrytymi palcami Rozmiar 37 +kw
Buty z odkrytymi palcami
35.00 zł
37
Założone dwa razy, stan bardzo dobry. Skórzane w całości (poza podeszwą ;)). Obcas 12 cm. Dł. wkładki 24,5cm. Cena do negocjacji.
Beżowe szpilki skórzane 37
80.00 zł
37
Sprzedam bardzo fajne butki w idealnym stanie
Buty sportowe
49.00 zł
37
Nowe, ekskluzywna marka margo shoes , skóra lakierowana na zewnątrz, skóra naturalna w środku dl wkładki 24 do szpica ( 0,5 szpic) , wys ...
Różowe eleganckie szpilki skóra naturalna 37 nowe !
135.00 zł
37
Buty bardzo wygodne, w biało-niebieskie paski. Rozmiar 37- UK 4 - US 6,5. Idealne na wakacje 🌸💛
Espadryle Paez
40.00 zł
37
Stan idealny, długość wkładki 24cm, obcas 12cm
Czarne szpilki
35.00 zł
37
Śliczne złote sandałki, idealne do letniej eleganckiej kreacji. Wierzch wykonany z cieniutkich paseczków, zdobiony błyszczącymi się cyrko...
Złote sandałki na szpilce
20.00 zł
37
Bardzo ładne oksfordki, moja mama ubrała je raz, lecz stwierdziła, że jej nie pasują. Nie wymieniam się! Wysyłka 10 zł.
Czarne oksfordki
30.00 zł
37
Eleganckie pudrowe szpilki założone 2 razy :) wysokość obcasa to 7 centymetrów
Pudrowe szpilki
70.00 zł
37
Sprzedam koturny w rozmiarze 37. Stan bardzo dobry
Koturny r.37
25.00 zł
37
Idealne sandałki na lato, wygodne W stanie idealnym Platforma 3,5 cm Obcas 13 cm Cena do negocjacji
Sandały na platformie
50.00 zł
37
Lakierowane szpilki nude stan dobry fleczki jeszcze posluza...zamalowane sa czubki ale jak widac na zdjeciach idealnie dobrany lakier wie...
Lakierowane szpilji
20.00 zł
37
wiazane balerniki, ubrane 1 raz, wkladka 23cm, dobre jest na 37, ale rowniez na 36, zrobione z a'la zamszu
wiazane baleriny
40.00 zł
37

Vintedzianki szukały również


Szary Damskie Obuwie, Damskie Obuwie

 
reklama