reklama

Kontynuując, akceptujesz naszą politykę cookie, która ulepszy Twoje doświadczenie na Vinted.pl. Mmm... pyszne ciasteczka!

Brak komentarzy
Kupuj zestawy
Zaoszczędź na dostawie
Na sprzedaż sukienka z dekoltem w serduszko i bufiastym dołem. Lampa błyskowa trochę ją naświetliła-w rzeczywistości az tak się nie mien...
sukienka lipsy london
35.00 zł
36 / 8 / S
Seksowne spodenki z przetarciami,fajnie podkreślają pupę ;)
Seksowne spodenki
18.00 zł
38 / 10 / M
Spodnie niestety bez metek ale nie były ani razu używane co z reszta widać. Rurki,z delikatnym kantem.
Nowe czarne rurki
20.00 zł
36 / 8 / S
Bluzka rozmiar 36, rekawek 3/4,wiekszy dekolt. Nowa z metkami
Neonowa bluzka nowa z metkami
23.00 zł
36 / 8 / S
Sukienka rozmiar 38,dół lekko jak by plisowany,rozkloszowana. Stan bardzo dobry.
Szara sukienka
30.00 zł
38 / 10 / M
Sukienka w stanie idealnym,pięknie rozkloszowana(na jednym ze zdjęć pokazane jak bardzo). Zakładana siateczka na ramię zawiązywana na kok...
rozkloszowana sukienka topshop
36.00 zł
36 / 8 / S
Zielona spódniczka z kieszeniami. Z tyłu posiada zameczki które fajnie podkreślają pupę. Posiada małą wadę pokazaną na zdjęciu- urwała si...
zielona spódniczka zip
17.00 zł
40 / 12 / L
Bolerko w urocze białe kropki. Rozmiar z metki 38/40. Idealne do bokserek jak i sukienek;)
bolerko w kropki
15.00 zł
Inne
H&M
Cieplutki bezrękawnik firmy h&m, idealny na zimne wieczory,polecam!
ciepła kamizelka hm
22.00 zł
Uniwersalny
tunika-mgiełka, idealna do spodni jak i leginsów. Rozmiar to 38 ale na 40 i 36 bedzie równiez pasować ponieważ jest zawiązywana w pasie p...
czarna mgiełka atmosphere
20.00 zł
38 / 10 / M
Sukienka bombka idealna na sylewstra czy studniówkę. Modny krój który doskonale kamufluje trochę większy brzuszek;) Seksowny dekolt a pod...
mała czarna bombka
30.00 zł
38 / 10 / M
Sukienka w kolorze łososiowym w panterkę. Z tyłu znajduje się długi,srebrny zamek. Ciekawe rękawki-jak falbanki. Sukienkę sprzedaję bez p...
rozkloszowana sukienka panterka
20.00 zł
38 / 10 / M
turkusowe dłuższe korale,fajnie prezentuja sie do białych bluzek. Polecam!
turkusowe dłuższe korale
10.00 zł
Kopertowa bluzeczka w paski,brzegi obszyte seksowną koronką.
kopertowa bluzka paski
15.00 zł
36 / 8 / S
dłuższe,turkusowe korale, fajnie prezentuja sie do białej bluzki,polecam!
turkusowe drewniane korale
15.00 zł
H&M
Na sprzedaż mam bardzo fajny płaszczyk. Słodkie bufki, rokloszowany dół, który świetnie podkresla talie, stan bardzo dobry. Wymiary: dłu...
płaszczyk h&m bufki
30.00 zł
38 / 10 / M
Fajny wiisior-serduszko na długim łańcuszku
długi wisior
10.00 zł
Bardzo fajna chusta w zeberkę idealna na nadchodzące jesienne chłody ;) jest szeroka i długa na końcu posiada frędzelki.
chusta zebra
11.00 zł
Spódniczka w bardzo dobrym stanie, dzięki swojemu krojowi świetnie wygląda na sylwetce. Rozmiar z metki 40 ale dobre tez na 38 (sama taki...
rozkloszowana spódniczka
15.00 zł
40 / 12 / L
Fajne brązowe spodnie ze zwężanymi nogawkami. Miałam je na sobie kilka razy więc stan na prawdę bardo dobry.
Super spodnie Tally
18.00 zł
38 / 10 / M
Fajna spódniczka znanej firmy Bershka. Rozmiar z metki 36 ale dzięki gumce którą ma w pasie dopasowywuje się równiez do rozmiaru 38 ( sam...
Spódniczka Bershka
15.00 zł
36 / 8 / S
fajna jeansowa ramoneska z delikatnymi przetarciami(fabrycznie:P) Jest troszke krótsza od typowych kurtek, jak to ramoneski mają do siebie;)
ramoneska jeansowa
23.00 zł
40 / 12 / L
Bardzo fajne szpilki czarno-szare, z boku posiadają kokardkę. Zamszowe. Długość wkładki 23,5 cm. Sprzedaję bo na mnie niestety za duże. S...
szpilki z kokardą
20.00 zł
37
Sukienka posiada pod spodem zieloną halkę, którą przykrywa brązowa mgiełka. Aparat troszkę zmienił kolor na odcień bordo ale jest to ciem...
romantyczna sukienka
20.00 zł
38 / 10 / M
Sprzedam szpilki, założone tylko raz na kilka godzin, stan idealny, rozmiar 37, wysokość obcasa ok 11 cm
Szpilki pudrowy róż
50.00 zł
37
Półbuty nowe bez bryki nigdy nie używane rozmiar 37 Wysyłka 12 zł
Półbuty, oxfordki, jazzówki
45.00 zł
37
Klapki na koturnie. Imitacja drewna. Miękkie i bardzo wygodne. Rozmiar 37.
Klapki na koturnie
30.00 zł
37
Witam serdecznie mam na sprzedaż śliczne buciki rozmiar 37 nowe nieuzywane
trampki pudrowy roz rozmiar 37
42.00 zł
37
Przepiękne szpileczki w kolorze pudrowego różu z połyskiem srebra rozmiar 37 nowe! Wyśle również rachunek z gwarancją !
Pudrowo różowe czółenka nowe
199.00 zł
37
buty w stanie idealnym, zalozone tylko 2 razy. nie sa zniszczone, maja ozdobny lancuszek. rozmiar 37
czarne szpilki złoty łańcuszek
50.00 zł
37
Z wielkim bólem serca sprzedam różowe neonowe baleriny. Buty nieużywane, ponieważ okazały się za male :( na żywo mają jeszcze żywszy kolo...
Różowe balerinki
20.00 zł
37
Piękne sznurowane sandałki na obcasie w modnym kolorze khaki. Kupiłam je, ale nie miałam okazji ich ubrać więc są nowe. Bardzo polecam sz...
Sznurowane sandały na obcasie khaki
70.00 zł
37
Noszone kilka razy, stan dobry, wszystkie wady umieszczone na zdjęciu,
Czarne szpilki
20.00 zł
37
Nowiutkie szpileczki na małej platformie, obcas 12 cm, rozmiar 37, Dla mnie niestety za małe Plus koszt wysyłki 12zl
Różowe szpilki na małej platformie
99.00 zł
37
#czarnekoturny37
Koturny
35.00 zł
37
Wygodne szpilki czarne
Buciki
30.00 zł
37
#szpilki #platformy #wygodne #polecam
Wygodne szpilki
45.00 zł
37
Szpilki asymetryczne 37 23,5cm Wysyłka do wyboru: 1. 12 zł rejestrowana z potwierdzeniem nadania przesyłki 2. 15 zł priorytetowa rejestro...
Szpilki asymetryczne 37 beżowe
67.00 zł
37
Przy zakupie dwóch lub więcej rzeczy, kolejna do 30zł (najtańsza ze wszystkich wybranych)- GRATIS. Buty są w stanie bardzo dobrym. Możl...
Buty wsuwane srebrne błyszczące steffen schraut
60.00 zł
37
Cześć! Mam na sprzedaż byty aksamitne, wiązane w idealnym stanie! Ubrane tylko raz na potrzeby sesji zdjęciowej. Rozmiar to 36 jednak wy...
BUTY !
100.00 zł
37
Eleganckie zamszowe szpilki. Szpilka 12cm + platforma. Na pięcie ćwieki. Zapinane na kostce.
Zamszowe szpilki
70.00 zł
37
Zapraszam są naprawdę śliczne. Niestety nie będę miała już ich okazji nałożyć
Śliczne czerwone szpileczki. Zalozone na pół godziny
50.00 zł
37
Sprzedam czarne balerinki na małym obcasiku (1,5cm) Koszt wysyłki-10zł #balerinki #baletki #czarne #szpic #lakierki #skórzane #meliski #...
Balerinki czarne obcas szpic
25.00 zł
37
Sneakersy w kwiaty 37.
Sneakersy w kwiaty 37
25.00 zł
37
Bardzo wygodne baleriny. Z efektownym "ażurem" ze złoceniem. Polecam!
Bardzo wygodne baleriny
25.00 zł
37
Piękne, eleganckie baleriny. I do pracy i na wyjście. Prawie nie noszone. Zapraszam do kontaktu!
Eleganckie baletki
25.00 zł
37
Mam na sprzedaż czarne buty na obcasie. Buty są w stanie dobrym. Wady pokazane są na zdjęciu. Jeżeli chodzi o rysy na czubku czy zadrapan...
Czarne buty na słupku wysoki obcas platforma botki
30.00 zł
37
Sprzedam szpilki bialo/czarne rozmiar 37.Raz ubrane goraco polecam
Szpilki 37
20.00 zł
37

Vintedzianki szukały również


Czarny Damskie Obuwie, Damskie Obuwie

 
reklama