Przedmioty użytkownika (120)
Kupuj zestawy
Zdobądź nawet 30% zniżki
H&M
Stan idealny zapraszam do kupna. +przesylka #cekiny #leggginsy #wężowe_wzory #idealne
Legginsy H&M cekiny rozm. 36
22.00 zł
S / 36 / 8
Ja nosze M I pare razy ja nosilam. Nie wygladala na mnie zle :) rozmiar z metki 42 #góralski_styl #kożuszek #oversize #najeseń #primark
Kożuszek kamizelka denim co L, XL
15.00 zł
XL / 42 / 14
Stan idealny. Bedzie pasowac raczej na kazdego. Cena bez przesylki #floral #top #kwiaty #oversize #cienka
Letnia mgielka oversize M, L, XL floral
12.00 zł
L / 40 / 12
Sukienka w stanie bdb. Typowe 34. Ma gabeczki uwypuklajace biust. Lekko pomarszczona. Jest na mnie za mala wiec prosze nie pisac o zrob...
Mała czarna ginatricot xs 34
19.00 zł
XS / 34 / 6
Nie używana - przechowywana w woreczku w odciebiu śnieżnobiałym. Zapinana na grzebyk. Cena do negocjacji :-) #woalka #ślub #ozdobyślubne
Ślubna woalka z kwiatkiem i falbanka
35.00 zł
Bluzeczka jest bez wad, jak nowa. Unikatowy wzor w stylu orientalnym. Polecam!! Cena do niewielkiej negocjacji. #mgiełka #riverisland #zl...
Mgiełka river island xs złote guziczki
19.00 zł
XS / 34 / 6
H&M
Strój nie posiada wad. Jest jak nowy. Miałam go na dobie Max 3razy, niestety jest na mnie za ciasny niestety. Złote dodatki sa z metalu: ...
Strój kąpielowy S h&m panterka złote dodatki
32.00 zł
S / 36 / 8
Bluzeczka bez jakichkolwiek wad, luźny krój, fajnie sie prezentuje. Polecam ;) #koszula #jeans #oryginalne #kokarda
Jeansowa bluzka m z guziczkami denim
19.00 zł
M / 38 / 10
Jasnożółte rurki powycierane, pocieniowane z dziurami od nowości oczywiscie. Spodnie sa jak nowe bez jakichkolwiek wad. W biodrach 38 bio...
Rurki z dziurami denim jak nowe! S/XS
24.00 zł
XS / 34 / 6
Jeansy sa z porządnego materiału ale niestety nierozciaglowego dlatego nie mieszczę sie w nie. Na kims wyglądają super i w dobrym stanie....
Brązowe jeansy only xs
19.00 zł
XS / 34 / 6
Spodnie nie maja zadnych wad. Nie chodze w nich bo sa za małe. Na prośbę podam wymiary. #jeans
Jeansy rurki jasny jeans S
15.00 zł
S / 36 / 8
Spodnie sa w idealnym stanie, bez jakichkolwiek wad. Prosze pisac w sprawie wymiarów. +koszt przesyłki #atmosphere #denim #ogrodniczki #...
Spodenki denim jeansy ogrodniczki s, xs
18.00 zł
XS / 34 / 6
Bluza w stanie idealnym, bedzie pasować na s i m. Modna i twarzowa:-) Cena do niewielkiej negocjacji #numerek #bluza #kaptur
Szara bluza stradivarius s/m
20.00 zł
M / 38 / 10
Bluzeczka prześwituje. Stan idealny. Polecam bo jest modna i fajna na lato:) #mgielka #oliwkowa #guziki
Mgiełka oliwkowa s guziczki
15.00 zł
S / 36 / 8
Bluzka w stanie idealnym. Fajna ma lato, materiał przyjemny i przepuszczający potwietrze. Polecam bo cena na prawde niska! #paski #pasia...
Bluzka amisu s w paseczki
17.00 zł
S / 36 / 8
Bluzeczka w stanie idealnym w rozmarze S dobra bedzie takze na małe M. Idealnie podkreśla kształty, dobrze lezy. Polecam #zip #suwak #paski
Gorset bluzeczka w paski z zamkiem S
18.00 zł
S / 36 / 8
H&M
Klasyczna ładnie skrojona sukienka - idealna na rodzinne uroczystości. Ma odpinane ramiączka. Nie ma wad. Prosze pisac o wymiary to chetn...
Różowa sukienka h&m S
20.00 zł
S / 36 / 8
Spódniczka jest bawełniana, bardzo ja lubiłam ale mam za duzo ubrań i chce troche sie ich pozbyć..polecam bo nie ma śladów użytkowania a ...
Spódniczka mini floral m/l bik bok
15.00 zł
M / 38 / 10
Super modny i wygodny kostium, dzieki gumeczkom z tylu doskonale sie układa i nie zsuwa sie. Stan jak nowy! Prosze pisac o wymiary ;-) ...
Kostium kombinezon s/m czarny kwiaty
29.00 zł
M / 38 / 10
Bluza jest bardzo miła i ciepła w dodatku w najmodniejszym kolorze, polecam i zachęcam do kupna
Szara bluza cieplutka 38
24.00 zł
M / 38 / 10
Futerko jest w stanie -b.dobry lekkie przetarcie przy suwaku, nie przeszkadza w noszeniu, modne i ciepłe :-) ma skórzane wstawki przy kie...
Futerko zara m kożuszek polecam
33.00 zł
M / 38 / 10
Bluzeczka nie ma śladów noszenia, materiał śliski , z tylu cekiny #musthave #musztardowa #only
Bluzka musztardowa only M
10.00 zł
M / 38 / 10
Blyzka jest praktycznie nowa i nie ma śladów użytkowania, bedzie pasowała do getrów albo spodni , polecam bo jest siexy;) bedzie tez dobr...
Bluzeczka z suwakiem S
22.00 zł
S / 36 / 8
Bluzka w stanie idealnym, leciutko prześwituje, #jedno_ramie
Elegancka bluzka na jedno ramie poison ivy
10.00 zł
S / 36 / 8
Bluzeczka w stanie idealnym,idealna na rozmiar S, podam wymiary dla chętnych #koronka #pudrowa
Bluzeczka pudrowa koronka s
10.00 zł
S / 36 / 8
Podobne rzeczy
Pomarańczowa tunika, brak informacji o rozmiarze, ale ja noszę S/M. Z przodu motyw motyla. Jedyny minus, mało widoczny i obecny już przy ...
Tunika pomarańczowa S/M
10.00 zł
M / 38 / 10
Fajna #tunika #długa #lekka #dzianinowa #szara38 Rozcięcia po bokach #boho #hippie #etno Tunika nowa!
Dzianinowa szara tunika 38
30.00 zł
M / 38 / 10
Wdzięczna #tunika #dłuższabluzeczka ,zapinana na zatrzaski ,ozdobne wiązanie tasiemką w kokardkę, #falbanki u rękawków.Stan idealny #wyją...
Szara tunika,bluzka 38
18.00 zł
M / 38 / 10
NIE WYMIENIAM SIĘ! Na sprzedaż cienka tunika z przedłużanym tyłem. Nie posiada żadnych śladów użytkowania! Wymiary: Dł. całkowita:68 cm...
Cienka tunika M
10.00 zł
M / 38 / 10
Wybaczcie, że niewyprasowana, przez to nie prezentuje się dobrze ;D Rozmiar moim zdaniem S-M Bluzko-tunika idealna na wiosne/lato, mgiełk...
Bluzka falbany słodka w ptaszki różowa mgiełka idealna na lato
10.00 zł
M / 38 / 10
Tunika rękaw 3/4,dl.całkowita 60cm.Materiał rozciagliwy.Wysyłka 6zł.Zapraszam:)
Tunika w kwiaty M
18.00 zł
M / 38 / 10
Sprzedam Szara tunika/dłuższa bluzka Rozmiar M/38 z metki ale będzie dobry tez na S/36
Szara tunika z przecięciami
20.00 zł
M / 38 / 10
Luźna tunika ,pudrowy,róź owy, na koronę posiada mała wadę, niewidoczna,zdjęcia na priv,do ceny nalezy doliczyć koszt wysyłki 9,5 zł
Pudrowy tunika oversize
29.00 zł
M / 38 / 10
Nie wymieniam się. Cena nie podlega negocjacji. Przesyłka priorytetowa 10 zł. Sprzedam nową lejącą się tunikę z regulowanymi ramiączka...
Tunika w panterkę
30.00 zł
M / 38 / 10
Długość 82 cm. Założona max 2 razy, nie posiada żadnych wad. Wysyłka 8 zł.
Piękna tunika we wzory M
17.00 zł
M / 38 / 10
mocne kolory, polecam :)
tunika M
20.00 zł
M / 38 / 10
Piekna szara bluzecxka z gipura rozm s m
Bluzecxka gipura s m
50.00 zł
M / 38 / 10
Tunika w etniczne wzory Rozmiar 38 Ma podszewkę dzięki czemu nie przeswituje
Tunika w etniczne wzory r. 38
10.00 zł
M / 38 / 10
tunika niewiele używana
tunika audrey hepburn s/m
25.00 zł
M / 38 / 10
Rozmiar: 10/M Szerokość od pachy do pachy: 63 cm Długość: 75 cm Kolor : pudrowy róż Krój: tunika oversize, prześwitująca Wady: brak Wysył...
tunika mgiełka delikatna oversize pudrowy róż
40.00 zł
M / 38 / 10
Śliczna dziewczęca i słodka tunika,-biel, kokardki i serduszko z napisem love, koronka . Jest zwiewna, ślicznie sie układa, nie gniecie...
Tunika/sukienka biała z serduszkiem i kokardkami
45.00 zł
M / 38 / 10
super golfik z koroneczka śliczny ładnie sie prezetuje i wygląda ubrany w sam raz na codzien i nie tylko posiada normalne oznaki uzytkowa...
Półgolfik z koronka Rozm.S/M
14.00 zł
M / 38 / 10
Bluzeczka a'la tunika w kolorze pudrowego różu. Rozm. M
Tunika pudrowy róż, haft rozm. M
8.00 zł
M / 38 / 10
Koszulowa tunika, granatowa, roz. m bawełna #tunika #koszula #niebieskakoszula #granatowabluzka #granatowakoszula #tunkagranatowa #tunkak...
Granatowa tunika, podwijane rękawy koszulowa M
5.00 zł
M / 38 / 10
Witam, sprzedam tunikę na lato w idealnym stanie.
Tunika Lato
30.00 zł
M / 38 / 10
Nowa tunika rozmiar M L wiązana na szyi. Przesyłka 9 zł #tunika #rozmiar38 #floral #rozmiar40
Tunika w kwiaty rozmiar M L
25.00 zł
M / 38 / 10
Rewelacyjna tuniczka w panterke nie ma metki na moje oko to S/M małe L ładna bez wad stan idealny super sie prezetuje Polecam!!! wysyłka ...
Tuniczka w panterke
17.00 zł
M / 38 / 10
Siwa tunika w kotwice, tylko przymierzona (niestety w domu ;) ) rozm z metki M, ale uważam że to małe L,
Tunika kotwice
15.00 zł
M / 38 / 10
Tunika panterka z długim szyfonowym rękawem,rozmiar M
Tunika
50.00 zł
M / 38 / 10

Vintedzianki szukały również


Czarny Inna Tuniki, Tuniki, Inna Tuniki, Czarny Tuniki, Inna