Reklamy
Przedmioty użytkownika (22)
Kupuj zestawy
Zaoszczędź na dostawie
Sprzedam śliczne czarne szpilki. Rozmiar 37. Stan oceniam na idealny. Kupiłam jako używane, jednak okazały się za duże więc ani razu ich ...
Czarne szpilki rozmiar 37
19.68 zł
37
Rewelacyjna dopasowana sukienka. Kolor malinowy, na zdjęciach raczej różowy. Z tyłu zapinana na suwak, który jest również ozdobą sukienki...
Prześliczna malinowa sukienka
45.00 zł
S / 36 / 8
Biała bluzka przód krótszy, tył dłuższy. Z tyłu u dołu ozdobny suwak i koronka. W komplecie apaszka w tym samym kolorze co bluzka.
Biała asymetryczna bluzka
One size
Śliczna tunika, którą można nosić również jako sukienkę. Ozdobny dekolt. Stan idealny.
Tunika sukienka jak nowa
XS / 34 / 6
Bardzo fajna bluzka z numerem na przodzie i na rękawach. Przód krótszy, tył dłuższy.
Asymetryczna bluzka z numerem
One size
Biała koszula w czarne wzorki. Po bokach troczki, dzięki którym można umarszczyć koszulę. Zapinana na srebrne guziczki.
Biało czarna koszula
S / 36 / 8
H&M
Taliowana koszula w błękitną kratę. Krótki rękaw, który dodatkowo można podpiąć.
Koszula w kratke H&M
XS / 34 / 6
Przedłużana koszula w kolorową kratę. Taliowana. Rękaw i boki koszuli można upiąć specjalnymi troczkami.
Koszula w kratke
S / 36 / 8
Czarna atłasowa spódnica. Z metki rozmiar 36 jednak spokojnie będzie pasowała na Panie noszące 38.
Śliczna atłasowa spódnica
S / 36 / 8
Bardzo fajny sweter zapinany na duże guziki. Luźny fason.
Fajniutki ciepły sweter
One size
Śliczniutka biała bluzeczka z rękawkiem 3/4. Ciekawy materiał. Bluzka ma jedną wadę, posiada niewielką dziurkę przy metce. Dziurkę można ...
Śliczna biała
S / 36 / 8
Mam do zaoferowania śliczną białą bluzeczkę. Bluzka ma rękaw 3/4. Świetny grubszy marszczony materiał ( nie mam pojęcia jak go określić)>...
Biała bluzeczka
S / 36 / 8
S / 36 / 8
One size
Fajna mini spódniczka. Materiał jeans. Polecam!
Mini spódniczka jeans
S / 36 / 8
Sprzedam lub wymienię fajny płaszcz na jesień. Nie ocieplany. Zapinany na guziki. Odcień brązowego.
Wiosenny płaszczyk rozmiar 38
M / 38 / 10
Sprzedam lub wymienię białą bluzkę zapinaną na guziki + czarną kamizelkę. Kamizelka zapinana na 3 guziki, możliwość zwężenia z tyłu.
Bluzka + kamizelka
M / 38 / 10
Sprzedaję świetną czarna spódniczkę. Rozmiar 38. Modny fason. Polecam.
Super spódniczka
S / 36 / 8
Sprzedaję sukienkę w rozmiarze 38(na metce 36 jednak jest większa). Sukienka w super stanie. Założona max 4 razy. Polecam.
Sukienka panterka
M / 38 / 10
Sprzedaję fajna sukienkę w kolorze kremowym. Sukienka ma regulowane ramiączka. Materiał nie wymaga prasowania. Stan idealny.
Sukieneczka
M / 38 / 10
Mam do sprzedania śliczną tuniczkę firmy Lipo Lipo. Tunika w bardzo dobrym stanie. Bardzo ładnie się układa, świetny gatunkowo materiał. ...
Śliczna tunika Lipo Lipo
S / 36 / 8
Podobne rzeczy
Fajna dluzsza tunika
Tunika
15.00 zł
S / 36 / 8
Tunika na grubych ramiączkach. Ozdobny motyw z przodu z perełkami
Tunika
25.00 zł
S / 36 / 8
Bluzka na ramiaczka, bawelniana z kolorze granatowym z fredzlami siegajacymi przed kolano. rozmiar s/m
Bluzka tunika z frędzlami
12.00 zł
S / 36 / 8
Gleboki granat, złote zdobienia. Nowa z metkami. Nie robię zdjęć na sobie
Tunika granatowa ze zdobieniami
40.00 zł
S / 36 / 8
Tunika z dekoracyjnym zasuwakiem na plecach
Tunika
40.00 zł
S / 36 / 8
Tunika/sukienka rozmiar S.
Tunika/sukienka rozmiar S
30.00 zł
S / 36 / 8
Używana
Czarna bluzka
15.00 zł
S / 36 / 8
tunika długość: 66 cm szerokość: 37 cm x 2 rozmiar: s / 36 materiał: 100% bawełna stan: bardzo dobry cena wysyłki: 4,5zł - list ek...
tunika asymetryczna niebieska dżinsowa bawełniana s 36 serce hiszpanka
7.00 zł
S / 36 / 8
Mam do sprzedania Bluzka lub tunike w panterke. Nowa bez metek. Cena : 20 zł + kw RoZmiar : xs/s/m
Bluzka tunika panterka
20.00 zł
S / 36 / 8
Biała tunika z delikatną fakturą, plecy szyfonowe, złoty zamek, wstążki na rękawach. Rozm. xs-s
Biała tunika szyfonowe plecy zamek
25.00 zł
S / 36 / 8
Tunika-sukienka w kolorze jasnego pudrowego różu, z przodu podszewka. Rozmiar uniwersalny, pasuje na XS-S-M.
Tunika we wzory
15.00 zł
S / 36 / 8
Z metki rozmiar L, zdjęcie na xs/s. Bez wad + wysyłka 10 zł
Złota tunika nu goth metal punk emo rock tumblr
30.00 zł
S / 36 / 8
W idealnym sanie, założona pare razy Napis graffiti „hope”
Szara tunika
15.00 zł
S / 36 / 8
Poziome różowo-różowe pasy. Długość: ok 78cm, więc dla niższych dziewczyn może nawet służyć za mini. Od pachy do pachy: 36cm. Trochę się ...
Rózowa cekinowa bluzka / tunika w paski typu tank top
20.00 zł
S / 36 / 8
Witam. Sprzedam błyszczącą tunikę damską. Rozmiar S. Stan idealny.
Błyszcząca tunika damska
10.00 zł
S / 36 / 8
Cena 10 + wysyłka
Koszulka
10.00 zł
S / 36 / 8
Nie wymieniam sie Sprzedam różową koszule , z wiązanymi rękawami Stan idealny Rozmiar 36/38 Wysylka 10 zl
Koszula
10.00 zł
S / 36 / 8
Nie wymieniam sie . Sprzedam szarą tunike, z paskiem, stan idealny , założona tylko raz na wesele , rozmiar 36 ale dobry bedzie tez na 3...
Szara Tunika
45.00 zł
S / 36 / 8
Założona parę razy
Grafitowa tunika
30.00 zł
S / 36 / 8
Założona jeden raz
Sukienka tunika firmy One
40.00 zł
S / 36 / 8
Zwiewna, prześwitująca bluzka, kolor intensywny żółty, ściągana pod biustem, rozmiar 36
Zwiewna tunika
13.00 zł
S / 36 / 8
Stan idealny.
Czarna tunika
12.00 zł
S / 36 / 8
Fajna delikatna wloska tunika elegancka stylowa a zarazem casualowa. Polecam
Tunika sukienka koszula casual do pracy biura na codzień S
25.00 zł
S / 36 / 8
Tunika w kwiaty
Tunika wyprzedaż
4.00 zł
S / 36 / 8

Vintedzianki szukały również


Szary Tuniki, Tuniki