reklama

Kontynuując, akceptujesz naszą politykę cookie, która ulepszy Twoje doświadczenie na Vinted.pl. Mmm... pyszne ciasteczka!

Brak komentarzy
Kupuj zestawy
Zdobądź nawet 20% zniżki
H&M
Satynowa mała czarna, w pasie gumka dlatego wejdzie na każdy rozmiar. Pięknie się układa - prosta klasyczna elegancka.
Czarna elegancka wieczorowa sukienka
35.00 zł
38 / 10 / M
Fajna zielona sukienka ze stójka, zapinana na suwak z tylu przy szyi. Prosty, klasyczny krój i piękny zielony kolor. Jest w idealnym stan...
Zielona sukienka
50.00 zł
38 / 10 / M
Cudny kremowy żakiet o kroju fraka. Kupiłam go we Włoszech i niestety zrobił sie na mnie za duży od zeszł. sezonu i musze go sprzedać. Lu...
Biały, kremowy żakiet / frak
50.00 zł
38 / 10 / M
Czerwona kurtka w odcieniu ceglanym. Fajna zarówno do pracy jak i na imprezę. Miałam ją na sobie tylko kilka razy, od zeszłego sezonu leż...
Czerwona kurtka skórzana
29.00 zł
38 / 10 / M
Mam na sprzedaż super neonowe szpilki, lakierowane. Kupione tutaj, niestety ostatecznie nigdy ich nie założyłam. Nowiutkie, odleżały tylk...
Szpilki, neon, żółte, obcas 9 cm
59.00 zł
39
Czarna wełniana kurtka z Bershki. Krótka ze ściagaczem i wysokim kołnierzem. Nadaje sie na jesień jak i początek zimy. Guziki na kolnier...
Czarna wełniana kurtka
35.00 zł
38 / 10 / M
Stylowa kamizelka w żywym pomarańczowym kolorze. Ozdobiona ćwiekami. Kupiłam na Vinted od dziewczyny ktora tworzy takie rzeczy w domu. Oż...
Pomarańczowa Orange kamizelka jeansowa ćwieki
29.00 zł
38 / 10 / M
H&M
Fajowa sukienko-tunika w panterkę! Z przyjemnego śliskiego, delikatnego materiału z czarną podszewką. Dekolt w łódkę, w pasie ściągnięta ...
Panterka tunika sukienka H&M
50.00 zł
38 / 10 / M
Cieplutki sweter tunika w krwisto-czerwonym kolorze. Świetny do grafitowych leginsów :) Nosiłam go kilka razy, nie jest więc nówka sztuka...
czerwony sweter tunika ciepły
18.00 zł
38 / 10 / M
H&M
Urocza mgiełka z krótkim rękawkiem i delikatnym żabotem. Czarna z romantycznym kwiatowym wzorem. Nada każdej stylizacji nutkę delikatnośc...
czarna kwiatowa mgiełka HM
10.00 zł
38 / 10 / M
Fajny, miętowy sweter na chłodniejesze dni. Ładnie się układa, jest bardzo wygodny i efektowny. Kolor jest żywy, ale nie rażący. Kupiony ...
miętowy ciepły sweter
25.00 zł
38 / 10 / M
H&M
genialne rurki z HMu, idealnie dopasowują się do sylwetki. Pasują zarówno na małe jak i większe 38. Stan właściwie idealny, bez żadnych s...
kanarkowe, żółte, skinny, rurki
31.50 zł
38 / 10 / M
Fajna jeansowa mini z paskiem z nitami. Jeans jest z domieszką czegoś rozciągliwego, więc ładnie układa się na sylwetce, podnosi pupę. de...
jeansowa mini z paskiem
19.90 zł
38 / 10 / M
Fajny rudy żakiet z podszewką w delikatnie widoczne paseczki. Chętnie wymienię na marynarkę w rozm. 38 w jasnym kolorze. przesyłka 8 zł.
Rudy żakiet
35.10 zł
38 / 10 / M
Fajny, długi, oversizowy sweter w kolorze jasno-szarym. Nadaje się zarówno na zimne, styczniowe wieczory, jak i chłodniejsze, wiosenne dn...
Oversizowy sweter
28.35 zł
38 / 10 / M
Krwistoczerwona tunika ze stójką, zapinana z tyłu, na karku na guziczki (fot.) Dłuższa, idealna do rurek i leginsów. Dodatkowe fotki ocz...
Krwistoczerwona tunika ze stójką
38 / 10 / M
Czerwony sweter z dekoltem w serek, w rozmiarze małe M. Kolor jest intensywnie czerwony, nie koralowy. Dodatkowe fotki wyślę oczywiście...
Czerwony sweter
10.00 zł
38 / 10 / M
Rudy / musztardowy sweter w serek, w rozmiarze małe M. Nie jest gruby, ale cieplutki. Bardzo dobrej jakości, fajnie komponuje się z - np...
Musztardowy sweter
10.00 zł
38 / 10 / M
Marynarskie spodnie bawełniane. Idealne na lato! Dwa rzędy złotych guzików z przodu. Luźne, zaprasowane w kant. Rozmiar M w Orsayu. Miała...
Marynarskie spodnie
35.00 zł
38 / 10 / M
Czarna koszulka obcisła. Standardowy krój. Nie noszona, kruczoczarna, nierozciagnięta, nieuszkodzona. Dodatkowe zdjęcia i wymiary mogę ...
czarna koszulka
10.00 zł
36 / 8 / S
H&M
Bawełniana koszula w małe groszki w kolorze niebieskim. Bawełniana, delikatna, fajna na ciepłe dni. Nie prześwituje.Dodatkowe zdjęcia i ...
czarna koszula w groszki
20.00 zł
38 / 10 / M
Bardzo fajna spódniczka mini, rozkloszowana. Modny fason. Fajny, haftowany wzór. Wielokolorowa, najwięcej chyba fioletowego. Dodatkowe wy...
Wielokolorowa mini
15.00 zł
36 / 8 / S
Pomarańczowa bluzka z rękawem, obcisła - to nie luźny t-shirt. Bardzo fajnie wygląda z jeansami. Stan idealny, jak nowa. Polecam.
Pomarańczowa bluzka z numerem
5.00 zł
36 / 8 / S
Urocza bluzeczka w biało-błękitne paseczki z rękawem 3/4. Na metce jest L, ale kupiona była w jakimś markecie w DE, dlatego proszę się n...
Bluzka w paseczki
15.00 zł
38 / 10 / M
Krótki rękaw doszyty.cienki materiał w formie szala ktory można różnie wiązać rozmiar 38/40
Bluzka z szyfonem
12.00 zł
38 / 10 / M
Wycięta metka bo mnie "kuła". Crop Top założony 2 razy, żadnych śladów użytkowania. #hit #lato2017 #lato #hm #h&m #pullaandbear #khaki ...
Crop Top marmurkowy
10.99 zł
38 / 10 / M
Świetnie sprawdzi się zarówno jako podstawa eleganckich stylizacji jak i codziennych. Bardzo wygodna, ślicznie prezentuje się na sylwetce
Biała bluzka z tłoczonym wzorem
15.00 zł
38 / 10 / M
Stan idealny ❤️ Rozmiar 40/42/38 Narzutka pięknie wyglada na koszuli czy nawet na koszulce. Jej delikatne dziurki nadają jej interesuj...
Szara ażurowa narzutka minimalistyczna
30.00 zł
38 / 10 / M
Zapraszam do zakupu! Przedmiotem jest koszula w groszki z dekoltem w serek oraz suwakiem. Cena: 30 zł razem z przesyłką poleconą ekonomi...
Koszula w groszki z suwakiem dekolt serek M
25.00 zł
38 / 10 / M
Mam na sprzedaż śliczną koszulę. Na kołnierzu ozdobiona jest kamieniami. Koszula założona była raz - niestety się w niej nie czuję. Delik...
Lekka koszula
40.00 zł
38 / 10 / M
Idealna , założona 4 razy bez wad i zniszczeń ;) Made in Italy ;) Rozmiar S / M
Koszula w czarno - czerwona kratkę wiązana krótki rękawek 💋
55.00 zł
38 / 10 / M
Biała bluzka basic z krótkim rękawem. Rozmiar z metki L, ale moim zdaniem to typowa M, może nawet i S, dlatego zaznaczam M. Zainteresowan...
biała bluzka basic krótki rękaw s m
10.00 zł
38 / 10 / M
Śliczny Kolor Materiał delikatny.. Rekawy lekko przeźroczyste
Bluzka
15.00 zł
38 / 10 / M
Sprzedam koszule w piękny wzór z odpinany kołnierzykiem i 3/4 rękawkiem jest dłuższa. W idealnym stanie raz ubrana rozm 38 M będzie też ...
Koszula kołnierzyk we wzorek Rom 38
50.00 zł
38 / 10 / M
Ubrana raz, stan idealny
Bluzka sowa Butik
10.00 zł
38 / 10 / M
Bluzka na ramiączka - wzór kwiaty
Bluzka na ramiączka
13.00 zł
38 / 10 / M
Piękna, subtelna bluzeczka w pastelowym kolorze. Pasuje do wielu stylizacji. Stan idealny. + 10 zł wysyłka
Śliczna bluzeczka z krótkim rękawem
24.00 zł
38 / 10 / M
Wysyłka 10 zł
Bluzka prazkowana S M grunge vintage
10.00 zł
38 / 10 / M
nowa skóra blaszka nowa skórzana bluzka blaszki cudo bluzka skóra blaszkia rozmiar M nowa skórka bluzka blaszki nowa bluzka skóra woskowa...
cudo  bluzeczka  skóra  hit
34.00 zł
38 / 10 / M
Błękitna koszulka z kołnierzykiem.
Koszulka t-shirt polo Disney Mickey M
15.00 zł
38 / 10 / M
Biała bluzka z myszkamiki Z disneya.
t-shirt z myszkamiki
3.00 zł
38 / 10 / M
PILNIE SPRZEDAM! Proponujcie cene! Nie wymieniam sie
Bluzka w paski
1.00 zł
38 / 10 / M
Top golf idealny do spódniczki z wysokim stanem . Elastyczna
Bluzka top golf
35.00 zł
38 / 10 / M
sprzedam top koronkowy stan idealny z metki 38 ale na 36 tez będzie ok fredzle na dole
cudny top fredzle koronka
20.00 zł
38 / 10 / M
biała ecru bluzka tunika z ozdobnym dekoltem wiązana na szyję świetnie się prezentuje i układa rozmiar będzie dobry na s m stan idealny ...
biała ecru bluzka tunika z ozdobnym dekoltem 38 cekiny must have
29.00 zł
38 / 10 / M
piękna różowa zwiewna bluzka mgiełka warstwowa rozmiar s pięknie się układa stan idealny, raz założona koszt wysyłki 10 zł
piękna różowa zwiewna bluzka mgiełka warstwowa S
25.00 zł
38 / 10 / M
Bluzka z kotem, nie noszona ale bez matek, materiał lekko przeswitujacy rękawy 3/4
Bluzka z kotem
30.00 zł
38 / 10 / M
Rozmiar s/m
Zwiewna na lato
25.00 zł
38 / 10 / M

Vintedzianki szukały również


Butik, Czarny Butik Topy, koszulki i T-shirty, Wielobarwny Butik Topy, koszulki i T-shirty, Topy, koszulki i T-shirty, Butik Topy, koszulki i T-shirty, Wielobarwny Topy, koszulki i T-shirty, Czarny Topy, koszulki i T-shirty

 
reklama