Reklamy
Przedmioty użytkownika (62)
Kupuj zestawy
Zdobądź nawet 20% zniżki
Sweter reserved w marynarskie paski. Naszywka cekinowa, nie odpada. Bez guzików. Dobra na S i M.
Sweter reserved
30.00 zł
S / 36 / 8
H&M
Letni sweter w pięknym kolorze. Lekki oversize. Bez guzików. #narzutka
Letni sweter h&m
25.00 zł
M / 38 / 10
Koszula khaki, moro, wojskowa. Zapinana na guziki. Naszywki oryginalnie naszyte, nie odpadają. Rozmiar S, ale dobre tez na M.
Koszula khaki
30.00 zł
M / 38 / 10
Szara dresowa sukienka z falbanką na dole.
Szara dresowa sukienka ZARA
20.00 zł
M / 38 / 10
Jasna koszula jeansowa (jak na dwóch pierwszych zdjęciach). Zapinana na guziki, rozmiar M
Jasna jeansowa koszula pull&bear
35.00 zł
M / 38 / 10
Sprzedam sukienkę w kolorze pudrowego różu! Idealna na wesele lub inne imprezy okolicznościowe - ja miałam ją na sobie jako świadkowa :) ...
Pudrową sukienka wesele
100.00 zł
S / 36 / 8
Spodnie typu boyfriend marki zara. Jasne z dziurami na kolanach. Można nosić podwinięte.
Spodnie boyfriend zara
39.00 zł
L / 40 / 12
H&M
Czarna prześwitująca narzutka w stylu boho. Jest prześwitująca, idealna na plaże lub festiwale. Dobra na każdy rozmiar.
Narzutka boho h&m
29.00 zł
S / 36 / 8
Na sprzedaż sukienka w grantowe kwiaty. Sukienka składa się z dwóch cienkich materialow, nie prześwituje, rozszerzana u dołu dzięki czemu...
Sukienka Hoho pull&bear
39.00 zł
M / 38 / 10
Czarne szpilki z cekinami ożywią każdą stylizacje. Idealne na wesela i inne imprezy okolicznościowe. Wysokość obcasa 11 cm :)
piękne cekinowe czarne szpilki
50.00 zł
37
Na sprzedaż śliczne sandałki luksusowej marki United Nude. Fajnie wyglądają na nodze. Idealne na wesela i inne imprezy okolicznościowe. W...
buty UN United Nude
250.00 zł
38
Na sprzedaż spódniczka rozkloszowana. Pięknie się układa, idealna na wiele okazji. Klasyczna czarna. Dobra na 36 i 38
Spódnica rozkloszowana atmosphere
25.00 zł
M / 38 / 10
H&M
Kapelusz na jesień z h&m, praktycznie nieużywany, nie posiada żadnych śladów użytkowania. Jak nowy :) Rondo nie jest ani małe, ani ogromn...
Jesienny kapelusz H&M
40.00 zł
Prześliczna romantyczna sukienka marki ZARA 😍 Idealna dla osób, ktore lubią czuć się dziewczęco i pięknie :) Nadaje sie na wesele oraz ch...
Romantyczna sukienka
39.00 zł
L / 40 / 12
Dłuższy crop top coca-cola. Kolor to sprawy czerwony/róż - tak jest od samego początku :) koszulka była ubrana tylko raz! Polecam :)
Oryginalna koszulka coca-cola
25.00 zł
S / 36 / 8
Piętna koszulka na ramiączkach w miętowym kolorze :) Nowa!
Miętowy top pull&bear
19.00 zł
M / 38 / 10
Bluzka/top na ramiączkach marki ZARA. Wykonany z grubego, porządnego materiału. Sprawdza sie na oficjalne wyjścia jak i do casualowych ...
Bluzka na ramiączkach zara
29.00 zł
M / 38 / 10
Narzutka typu bomber, czarna ze sportowym wykończeniem. #waterfall #blazer Swietnie sie układa na ciele.
Narzutka bomber waterfall
33.00 zł
S / 36 / 8
Kamizelka skórzana w tokowym stylu, pasuje na rozmiar 36 i 38.
Kamizelka skórzana ekoskóra
25.00 zł
S / 36 / 8
H&M
Prześliczna bluzka ze zdobieniami marki h&m. Bluzka jest z grubszego materiału, rękawy sięgają przed łokieć. Idealnie pasuje do spodni ...
Przepiękna bluzka h&m
60.00 zł
S / 36 / 8
Bluza/sweter marki ONLY. idealna do jesiennych stylizacji.
Bluza tiger ONLY
10.00 zł
M / 38 / 10
Bluza mgiełka ze wzorem tiger marki bull&bear. Rękawy 3/4
Bluza mgiełka pull&bear
14.00 zł
M / 38 / 10
Krótkie spodenki z przetarciami w idealnym stanie. Z bólem sie z nimi rozstaje :( Rozmiar z metki to 34, ale jest to 36.
Jasne jeansowe dżinsowe spodenki
20.00 zł
S / 36 / 8
H&M
Krótkie spodenki z h&mu z podwyższonym stanem. Mają fajny kolor i super prezentują się latem :) Dobre na 36 i 38
Krótkie spodenki h&m
20.00 zł
M / 38 / 10
Krótkie spodenki z wysokim stanem DIY :) polecam!! Pięknie się prezentują, niestety na mnie juz za małe :( Rozmiar M, który został zmniej...
Krótkie spodenki DIY
24.00 zł
S / 36 / 8
Podobne rzeczy
Narzutka Stradivarius, handmade, rozcięcia po bokach, wiązana na sznureczek przy szyi. Rozmiar uniwersalny. Cana zakupu 119zl.
Narzutka Stradivarius
89.99 zł
One size
Witam, bluzka nowa z metka #bluzka #bluzkanalato #lato #letnia #hiszpanka #boho #koronka #biała #ecru #plaża #luźnyfason #modna #nowa #...
Bluzka boho hiszpańska z koronką
26.00 zł
One size
Noszony kilka razy, stan b. dobry, więcej informacji na priv
Czarny gorset
17.00 zł
One size
Zwiewna kobieca bluzeczka na guziki, bardzo fajnie sie prezentuje i pasuje zarowno do spodni jak i do spodniczki. Bardzo mi sie podoba al...
Zwiewna bluzeczka Stradivarius
18.00 zł
One size
BLUZKĘ DODAM GRATIS DO ZAKUPÓW ZA POWYŻEJ 45 ZŁ Mam do zaoferowania czarną bluzkę kimono. Jest piękna! Zdobienie cekinami dodaje uroku....
Czarny Nietoperz Cekiny Stradivarius
One size
Koszula ubrana kilka razy, rozmiar uniwersalny
koszula stradivarius uniwersalna
49.00 zł
One size

Vintedzianki szukały również


Złoty Inne, Stradivarius Inne, Inne, Złoty Stradivarius Inne, Biały Inne, Stradivarius, Biały Stradivarius Inne