Reklamy
Przedmioty użytkownika (27)
Kupuj zestawy
Zaoszczędź na dostawie
Czerwona sukienka rozmiar 34/36. Idealna na wesela i inne okoliczności. Kupiona na początku kwietnia tego roku założona raz na wesele. Su...
Czerwona Sukienka Wesele
100.00 zł
S / 36 / 8
Koszula KHAKi rozmiar uniwersalny założona 2 razy. Sztywniejszy materiał. Rozmiar pasuje na rozmiar 36-38 dla mniejszych oversize.
Koszula khaki z ozdobnymi klapkami
30.00 zł
M / 38 / 10
Fajna koszula której nigdy nie mialam okazji założyć bo mi do nicEgo nie pasowała. Kupiona szybko bo wpadła w oko;) rozmiar 36. Polecam
Pasiasta koszula a la Jeans
30.00 zł
S / 36 / 8
Biała nie rozpinana kosZula poszukuje nowej właścicielki przedIal rozmiarów 34-36 tak luzniejszy model.
Biała koszula we wzory
15.00 zł
S / 36 / 8
"Mała miętowa" i to w czarne groszki.. Super do trampek z jeansowa kurteczka.. Albo sandalkow i cienkiego sweterka podkreślić wciecie pas...
Miętowa sukienka w kropeczki
15.00 zł
S / 36 / 8
Koszulo sukienka.. Mozna nosic luźno do rurek.. A wystarczy pasek w tali i mamy sukienkę. Szaro-szara krata.. Zloty suwak z tylu. Kolej...
Koszula tylko w kratę
30.00 zł
S / 36 / 8
Koszula Moro z "błyskiem" na klapie oversize 34-38 fajna do różnych stylizacji materiał miękki fajny. Lubi żelazko;)
Koszula moro z błyskiem
30.00 zł
M / 38 / 10
Zwiewna spódniczka czarna w nieregularne groszki. Różowe 34-36
Zwiewna spodniczka
15.00 zł
S / 36 / 8
Chabrowa mini spódniczka . Rozmiar S kupiona w sklepie troll... Na mnie juz zbyt krótka... Materiał lekko błyszczący
Chabrowa mini
20.00 zł
S / 36 / 8
Spódniczka midi rozkloszowana w stylu marynarskim. Rozmiar 38m . Fajny materiał . Zakupiona jak to u mnie na biega za duza .. Czeka na no...
Marynarska spódnica
30.00 zł
M / 38 / 10
Hej mam do sprzedania sweterek Burberry . Nowy bez meteo nieudany prezent niestety. Na pewno kogoś ucieszy. Z metki L myślę ze bardziej ...
Sweterek Burberry
115.00 zł
L / 40 / 12
Fajna koronkowa bluzeczka do wielu miejskich i eleganckich stylizacji. Jakość koronki naprawdę wysoka. Kupiona ale w moim przypadku niest...
Koronkowa bluzeczka
40.00 zł
M / 38 / 10
Śliczna laserkowa miłośniczka z wcieciem -ucieczka q talii. Rozmiar S/M
Laserowa zwiewna słoneczka s/m
25.00 zł
S / 36 / 8
Założona raz. Rozmiar S świetna dla odważnych lubiących kolory. Stan rewelacyjny
Bluzeczka Boho wzory i koronka
15.00 zł
S / 36 / 8
Fajna bawełniana kosUla wywijanymi Rekawkami
Koszula bawełna klasyczna
15.00 zł
S / 36 / 8
Fajna zgrabna kierowniczka rękaw 3/4 rozmiar 34 Rewelacyjna do sukienek albo topow na ramiączkach
Kierowniczka must have
20.00 zł
XS / 34 / 6
Satynowy top w kolorze rozpuszczonej mlecznej czekolady. Grubszą satyna. Rozmiar pasuje od 36do 38
Satynowy top
20.00 zł
S / 36 / 8
Spódniczka kolorze karmelu ze złotym świadkiem dobra na 36-38
Spódnica zloty suwak
15.00 zł
M / 38 / 10
Fajna jedna oichvulubionych do bardziej ostrych styliZacji roZmiar 36-38
Ćwieki rock bluzeczka
10.00 zł
S / 36 / 8
PłaszcZyk w kolorze karmelu. Zapinany na napy dodatkowo na elementy dekoracyjne drewniane. Rozmiar 38.
PłaszcZyk jesienny
30.00 zł
M / 38 / 10
Oldschoolowa kurtka jeans. W stylu vintage. Naszywki na plecach. Rozmiar 34 rękaw 3/4
Old-school jeans jacket vintage.
25.00 zł
XS / 34 / 6
W zasadzie jest I plaszczyko-bluza. Bo ciezko mi określić.zapinana na suwak. W odcieniach szarości. Rozmiar 36-38
Milutki plaszczyk
25.00 zł
S / 36 / 8
Piękna lekka wdzięcZna.. Sukienwczka rozmiar 36+38
Grecka długa Zwiewna sukienka
25.00 zł
S / 36 / 8
Do kupienia razem lub osobno. Nowe . Ubrania w szafie i się nie miesZczą i odnajduje nowe rZeczy. Rozmiar z metki xl. W rzecZywistości s...
Boho bluzeczki
28.00 zł
M / 38 / 10
Podobne rzeczy
kupiłam ją na jakiejś stronie, której nazwy nie pamiętam
Czerwona, bardzo oryginalna koszulka
15.00 zł
L / 40 / 12
100% poliester nowa z metkami kw 12zł wymiary: szerokość pod pachami 47x2 szerokosc na dole 54x2 długość przód 65cm długość tył 69...
nowa z metkami roz L
20.00 zł
L / 40 / 12
Raz ubrana w idealnym stanie .
Czarna koszulka z napisem Barbie
30.00 zł
L / 40 / 12
Koszulka. Rozmiar L/XL Kilka razy noszona. #olsztyn#poland#koszulka
Koszulka
5.00 zł
L / 40 / 12
Rozmiar M/L#olsztyn#poland#koszulka
Koszulka
5.00 zł
L / 40 / 12
Zielona koszulka noszona kilka razy. Rozmiar L/XL #olsztyn #koszylka#tishert
Zielona koszylka
10.00 zł
L / 40 / 12
Super koszulka z siateczka u góry na metce Rozm S ale zdecydowanie to L/XL fajna bez wad super sie prezetuje. Polecam!!!
Super koszulka z sateczka Rozm.L/XL
8.00 zł
L / 40 / 12
Turkusowa koszulka sportowa, długość 65 cm, szerokość w biuście 51 cm, szerokość u dołu 53 cm
Sportowa koszulka marki EQUIPE,
12.00 zł
L / 40 / 12
nowa +8 zł wysyłka
T-shirt Tommy
59.00 zł
L / 40 / 12
T shirt nałożony 3 razy, w stanie idealnym. Rozmiar z metki L, ale jest idealna na S i M. Długość całkowita 58 cm. Polecam
musztardowy T shirt
22.00 zł
L / 40 / 12
Sprzedam czarny T-shirt ze złotym nadrukiem
Czarny T-shirt
15.00 zł
L / 40 / 12
Czarna koszulka z ozdobnymi cekinami, ubrana max 10 razy, wygodna. Na metce rozmiar 40. Cena+ 8 zł przesyłka.
Koszulka z głębokim dekoltem
30.00 zł
L / 40 / 12
Koszulka w bardzo dobrym stanie Koszt wysyłki to 11-14 zł.
Szara koszulka
2.00 zł
L / 40 / 12
Sprzedaję błękitną bluzka z krótkim rękawem typu nietoperz. Bluzka wg mnie nie posiada widocznych wad, ma tylko wycięte wewnętrzne metki ...
Błękitna bluzka
35.00 zł
L / 40 / 12
Super biała bluzeczka w rozm.L fajnie sie prezetuje i wyglada ubrana ogólnie wad nie ma ale przy dole takie delikatne przebarwienie rózu ...
Biała koszulka rozm.L
5.00 zł
L / 40 / 12
Czarna koszulka z nadrukiem na plecach. Rozmiar L. #koszulka #koszulkaznumerem #koszulkaznapisem #tshirt #king01
Koszulka z nadrukiem
20.00 zł
L / 40 / 12
koszulka z kieszonka i motywem kota. Ma sliczny rozowy kolor, typ oversize
Różowa koszulka T-shirt oversize kieszeń kot
20.00 zł
L / 40 / 12
Super elegancka bluzeczkaze złotymi cekinkami oraz koronka z tyłu łądna jednak kilka cekinków odpadło nie rzuca sie to bardzo w oczy ale ...
Bluzeczka z cekinkami rozm.L/XL
12.00 zł
L / 40 / 12
Koszulka jest nowa, jest to rozmiar L ale fajnie wygląda luźna na osobie s-m
Koszulka feel like Pablo ala Kylie Kanye West t-shirt s m l
30.00 zł
L / 40 / 12
Koszulka t-shirt z kolorowym nadrukiem.
Koszulka z nadrukiem
15.00 zł
L / 40 / 12
Szerokie wycięcia pod pachami, kroj oversize
Biała koszulka z nadrukiem l 100% bawełna
35.00 zł
L / 40 / 12
Super bluzeczka z napisami w rozm z metki 42/44 ale nawet na M/L bedzie ok łądna jednak te biała napisy nie sa idealnie białe ale nie prz...
Super bluzeczka napisy Rozm.L/XL
12.00 zł
L / 40 / 12
Bluzka w azteckie wzory na ramiączka
Bluzka
15.00 zł
L / 40 / 12
Biało-czerwony t-shirt z logiem Coca-Coli. Vintage. Stan bardzo dobry, ubrana pare razy. Odbiór osobisty na terenie Katowic, wysyłka 12 zł
Biały T-shirt Coca-Cola
20.00 zł
L / 40 / 12

Vintedzianki szukały również


Wielobarwny T-shirty, Inna T-shirty, T-shirty, Miętowy T-shirty, Wielobarwny Inna T-shirty, Inna, Miętowy Inna T-shirty