Reklamy
Przedmioty użytkownika (1 530)
Kupuj zestawy
Zdobądź nawet 10% zniżki
Nowa paletka cieni Nowa nie uzywana paletka cieni sliczna dostałam w prezęcie lecz nie moje kolorki chetnie sprzedam
Nowa paletka cieni
15.00 zł
Super tuniczka cekiny czarna na metce Rozm.L/XL swietna super sie prezetuje i wyglada ubrana moze brak jakiegos cekinka ale przy tej ilos...
Tuniczka cekiny Rozm.L/XL
13.00 zł
L / 40 / 12
Super elegancka spódnica w Rozm 36 ale mysle ze na M tez bedzie ok sliczna bez wad prosta i elegancka przed kolano. Bez wad!!! Polecam!!!
Elegancka spódnica rozm.36
15.00 zł
S / 36 / 8
Fajnyelegancki żakiecik na metce Rozm 36 dla mnie spokojnie mysle ze S/M bedzie idealny ładny super wyglada ubrany:) Bez wad!!! Polecam!!!
Fajny elegancki żakiecik Rozm 36
15.00 zł
S / 36 / 8
Super sukienka tuniczka nowa nigdy nie noszona posiada srebrny łączony pasek mozna wiązac jak komu wgodnie:) Polecam!!!
Super sukienka tuniczka Rozm.S/M
15.00 zł
S / 36 / 8
Super fajna bluzeczka elegancka mieniąca sliczna bez wad!!!Cudna na impreze i nie tylko bardz ładna rozciagliwa. Polecam!!!
Super bluzeczka elegancka Rozm.S/M
15.00 zł
M / 38 / 10
Super sukienka elegancka ładna zdobiona falbana sliczna super sie prezetuje i wygląda ubrana ma szlufki mozna nosic z paseczkiem bardzo e...
Elegancka sukienka z falbana Rozm.S/M
15.00 zł
S / 36 / 8
ciepła bluza marmurkowa nie ma rozmiaru na metce dla mnie to S/M małe M  ladna wad nie ma idealna na chłodne dni. Polecam!!!
Ciepła bluza marmurkowa Rozm.S/M
20.00 zł
M / 38 / 10
Legginsy bawełniane spodenki  rozm.42/44 Rewelacyjne legginsy bawełniane spodenki w Rozm 42/44 swietne fajnie sie prezetuja i wyglądaja ...
Legginsy bawełniane spodenki 42/44
8.00 zł
XL / 42 / 14
Super sukienka elegancka ładna lekka i przewiewna wygodna podwójna super wgląda ubrana.Bez wad!!! Polecam!!!
Super elegancka sukienka rozm S/M
17.00 zł
S / 36 / 8
Super fajna koszulka w paski w Rozm XS/S ładna swietnie się prezetuje i wygląda ubrana bez wad!!!Na metce Rozm 158/164 ale spokojnie na X...
Super bluzeczka w paski XS/S
8.00 zł
XS / 34 / 6
Super sukienka elegancka ładna lekka i przewiewna wygodna podwójna super wgląda ubrana.Bez wad!!! Polecam!!!
Super sukienka elegancka mini Rozm.S/M
18.00 zł
S / 36 / 8
Spodnie nowe spodnie rurki  w Rozm XS myzle ze na małe S tez beda ok sliczne super sie prezętuja z metka. Polecam!!!
Nowe spodnie rurki rozm XS
25.00 zł
XS / 34 / 6
Super fajna bluzeczka z napisem wygodna z tyłu przy dole wiazana fajnie się prezetuje jednak napis nie jest juz snieznobiały jak to przy ...
Fajna bluzeczka z napisem rozm.S/M
10.00 zł
M / 38 / 10
Super sukienka elegancka roklosowana w rozm M/L  bez wad swietnie sie prezetuje i wygląda ubrana!!! Polecam!!!
Super sukienka rozkolszowana Rozm.M/L
25.00 zł
M / 38 / 10
Super sukienka elegancka dopasowana Bonprix raz przymierzona wiec stan idealny sliczna super wygląda ubrana i sie rezetuje w sam raz na c...
Dopasowana sukienka z falbanka  Bonprix
18.00 zł
S / 36 / 8
Super fajna bluzeczka łaczona z koszula sliczna super sie prezetuje i wyglada ubrana wsam raz na codzien i nie tylko bez wad!!! Polecam!!!
Bluzeczka z łaczona koszula Rozm.S/M
13.00 zł
S / 36 / 8
Fajny żakiecik dla pani w rozm S nawet na małe M bedzie dobry swietny super wyglada ubrany ma delikatne mechatki ale wrecz delikatne. Be...
Fajny żakiecik rozm.S/M
15.00 zł
S / 36 / 8
Super tuniczka panterka na moje oko to S/M w sumie moge napisac ze jest nowa zakupiona metka oderwana ani razu nie ubrana sliczna!!! Pol...
Super tuniczka panterka Rozm S/M
15.00 zł
M / 38 / 10
Super bluzeczka panterka na moje oko to S/M ale na L tez bedzie dobra ładna bez wad swietnie się prezetuje. Polecam!!!
Super bluzeczka panterka Rozm.S/M
10.00 zł
M / 38 / 10
Super body czarne z koroneczka u góry bardzo ciekawy desing bo wygladaja jakby na górze był top koronkowy swietnie wyglądaja ubrane bez w...
Super body czarne z koroneczka Rozm.M
20.00 zł
M / 38 / 10
Fajne spodenki białe na metce rozm.M bardzo łądne super sie prezetuja jedynie w pasie sznureczka nie maja i w kroku były delikatnie zszyt...
Fajne białe spodenki Rozm.M
10.00 zł
M / 38 / 10
Fajny sweterek narzutka panterka ładny w rozm.M normalne oznkai uzytkowania minimalne mechatki ale wad nie widze ten kolorek biały nie je...
Sweterek narzutka panterka Rozm.M
20.00 zł
M / 38 / 10
Nowa haleczka S/M Bardzo ładna nowa koronkowa haleczka sukienka na metce Rozm.M zakupiona przymierzona za mała wiec nie nosiłam jej a je...
Nowa haleczka Rozm.M
20.00 zł
M / 38 / 10
Super sukienka elegancka tygrysia w Rozm XS/s sliczna super sie prezetuje i wygląda ubrana w sam raz na codzien i nie tylko bez wad.... ...
Tygrysia sukienka Rozm XS/S
15.00 zł
XS / 34 / 6
Podobne rzeczy
H&M
koszulka nie noszona stan 10/10 do ceny należy doliczyć koszt wysyłki
koszulka h&m
10.00 zł
S / 36 / 8
H&M
Szara, dopasowana koszulka z dekoltem w serek w stanie idealnym.
T-shirt H&M
12.00 zł
S / 36 / 8
H&M
Bordowa, dopasowana koszulka z dekoltem w serek, noszona kilka razy w stanie idealnym.
T-shirt H&M
12.00 zł
S / 36 / 8
H&M
Bluzki damskie w stanie bardzo dobrym Rozmiar to od XS do S Bluzki firmy: Sinsay, house, h&m, pepco,diverse Przy zakupie 12 szt cena ...
Zestaw bluzki damskie
6.00 zł
S / 36 / 8
H&M
Ubrana może z 2 razy, stan idealny.
Metallica koszulka zespół
20.00 zł
S / 36 / 8
H&M
Unicors
T-shirt
10.00 zł
S / 36 / 8
H&M
Po więcej inf zapraszam priv :)
koszulka
15.00 zł
S / 36 / 8
H&M
idealny stan; wysyłka według cennika poczty
tshirt basic h&m
18.00 zł
S / 36 / 8
H&M
Nie noszona poniewaz niestety okazala sie za mala Dla zainteresowanych osob chetnie podesle wymiary na priv Wysylka 8zl- listem poleconym!
Bordowa koszulka rozmiar S
9.00 zł
S / 36 / 8
H&M
Rozmiar S-M #bluzka #znadrukiem #kobiety #wianek #nakrótkirękaw #elegancka #pudrowyróż #tumblr #sukienka #pudrowa #musthave #butik #swe...
Biała koszulka z nadrukiem kobiet
15.00 zł
S / 36 / 8
H&M
Polecam 😊
T-shirt The Doors
15.00 zł
S / 36 / 8
H&M
Bluzka
Bluzka
19.00 zł
S / 36 / 8
H&M
Nowa bez metek Nie mierze Cena ostateczna Wysyłka 15 zl Wyprzedaż szafy
Dluga koszulka H&M nowa bez metek
4.99 zł
S / 36 / 8
H&M
+ koszt wysyłki
Golf bawić H&M
20.00 zł
S / 36 / 8
H&M
noszone kilka razy, jest w idealnym stanie Roz.S
T-shirty H&M
20.00 zł
S / 36 / 8
H&M
Kilka razy założona koszulka bez śladów użytku. Rozmiar na 164 cm klasyczne damskie S. Piękna ozdobna koronka, idealnie pasuje do spodn...
Tshirt z ozdobna koronka H&M
10.00 zł
S / 36 / 8
H&M
Jest w stanie idealnym
Bluzka H&M
15.00 zł
S / 36 / 8
H&M
Używana, stan idealny ;)
Koszulka w paski
13.00 zł
S / 36 / 8
H&M
#casual Biały t-shirt H&M w stanie idealnym rozmiar s
Biały t-shirt H&M
10.00 zł
S / 36 / 8
H&M
koszulka z napisem feminizm rozm. S 10 zł+kw
feminism koszulka
10.00 zł
S / 36 / 8
H&M
Witam, na sprzedaż mam koszulkę polo w paski, różmiar S ale jest to oversize. Idealny stan. #tumblr #art #vintage #vintagestyle #hm ...
koszulka polo h&m tumblr vintage
15.00 zł
S / 36 / 8
H&M
Luźna, różowa koszulka, rozmiar s
#guns'nroses #koszulka #pink #luzna
10.00 zł
S / 36 / 8
H&M
Rozmiar s
Bordowa koszulka z kieszonka
8.00 zł
S / 36 / 8
H&M
Czarna koszulka z lekkiego i miękkiego materiału
Krótka koszulka księżycowa
12.00 zł
S / 36 / 8

Vintedzianki szukały również


T-shirty, Różowy T-shirty, H&M T-shirty, Różowy H&M T-shirty, H&M