reklama

Kontynuując, akceptujesz naszą politykę cookie, która ulepszy Twoje doświadczenie na Vinted.pl. Mmm... pyszne ciasteczka!

Brak komentarzy
Kupuj zestawy
Zdobądź nawet 30% zniżki
Używana w bardzo dobrym stanie. Brązowa w różowe błękitne i białe kwiaty Bawełniana Wysyłka 9
Top bluzeczka na szyje M/L
10.00 zł
40 / 12 / L
Spodnie na gumce - elastyczne !!! W bardzo dobrym stanie, bez śladów noszenia!!! Śliczny stalowo błękitny kolor - niestety nie udalo mi...
Spodnie jegginsy 38 legginsy stalowy błękit!
29.00 zł
38 / 10 / M
Koronkowa bluzka w kwiaty - delikatna mgiełka, przeźroczysta W bardzo dobrym stanie - rzadko noszona. Zapinana na guziki, wykończona kol...
BLA BLA koronkowa bluzeczka mgiełka róże S/M
20.00 zł
36 / 8 / S
Nowe spodnie - bez metek, nie noszone. Kupilam za maly rozmiar i zbyt pozno sie zorientowałam aby wymienić. Granatowe elastyczne rurki ...
Jeansy NOWE granatowe rurki elastyczne XS/S Cheap Mondey
69.00 zł
34 / 6 / XS
H&M
Fajna bawelniana koszulka z krótkim rekawkiem, karczek delikatnie prześwituje, Łączone materiały. Z tylu zapinana na zamek. W pieknym...
H&M burgundowa bordowa koszulka mgiełka S/M
12.00 zł
36 / 8 / S
Fajna jeansowa koszula - rozmiar M /38 /10 Jednak fason oversie wiec spokojnie i na S i na L Zapinana na guziki po bokach dwie kieszeni...
Koszula narzutka oversize M
35.00 zł
38 / 10 / M
W bardzo dobrym stanie, Sliczny stalowo - niebieski kolor (jak na zdjeciu z metką) Fason luźny oversize, asymetryczny - dluzszy tył. Wy...
Sweter Mango S/M stalowy błękit, asymetryczny
30.00 zł
36 / 8 / S
W bardzo dobrym stanie. Wysyłka 10
Plisowana bluzeczka z koronką M
30.00 zł
38 / 10 / M
W bardzo dobrym stanie Rozmiar z metki 14 / osoba na zdjęciu nosi 36/38 Wysyłka 10
Sukienka tunika azteckie oversize
18.00 zł
40 / 12 / L
W bardzo dobrym stanie. Rozmiar z metki 14 - osoba na zdjeciu nosi S/M Material jest bardzo elastyczny, delikatna mgielka Piekny kwiatow...
Bluzka mgiełka róże marks&spencer
15.00 zł
40 / 12 / L
Bluzka #mgiełka w #motyle, przy dekolcie #siatka #ażur Rozmiar z metki to 18 .... ale wydaje ni sie mocno przesadzone - owszem - ja nosz...
Bluzka mgiełka motyle ażury oversize L/XL
25.00 zł
Uniwersalny
Sweterek brokatowy tiul house S Delikatna mieniąca sie dzianina, Rękaw 3/4 Na rękawach wstawki z czarnego tiulu Stan idealny Wysyłka 10
Sweterek brokatowy tiul house S
35.00 zł
36 / 8 / S
W idealnym stanie - raz założona, Na podszewce, góra wzmocniona taśmą sylikonową - zeby nie zjeżdżała, ładnie sie trzyma ma kieszenie po...
Wzorzysta sukienka tunika tulipan M 38 bez ramion
50.00 zł
38 / 10 / M
Rozmiar z metki to L/XL Ale wydaje mi sie dość uniwersalny - ja noszę S/M W bardzo dobrym stanie Wysyłka 10
Tunika dzianinowa w kwiaty koraliki onesize
30.00 zł
Uniwersalny
Rozmiar z metki 40/42 ale to chyba mocno zawyżone... Noszę 38 - i leży jak widać;) W idealnym stanie Wysyłka 9
Kobaltowa koszulka tunika w serek kappahl 38/40
20.00 zł
38 / 10 / M
W idealnym stanie Hafty z przodu oraz na plecach, Zwiewny miękki cieniutki materiał, idealna na lato Wysyłka 10
Zielona tunika sukienka zwiewna hafty M/L
15.00 zł
38 / 10 / M
Bardzo fajnie przecierane, super sie układają, Cienki miękki jeans Rozmiar 38 Nogawki maja guziczki i paseczek do podwinięcie i podpię...
Jeansy biodrówki proste szerokie 38
35.00 zł
38 / 10 / M
Lniane rozmiar 38 W ciemnym granatowym kolorze #zobniżonymkrokiem #pumpy #alladynki #haremki Wada - brakuje guzika przy kieszeni z prz...
Granatowe rybaczki len 38 obniżony krok
40.00 zł
38 / 10 / M
Fajne elastyczne spodnie Bez kieszeni, Biodrówki, Nogawki delikatnie sie rozszerzają idealne do szpilek Pięknie leżą, Materiał cienki, e...
Czarne spodnie klasyka S/M
20.00 zł
36 / 8 / S
W bardzo dobrym stanie, Sa bardzo elastyczne, przyjemny miękki materiał Wysyłka 9
Białe elastyczne rybaczki S
12.00 zł
36 / 8 / S
#Spodnie Esprit #Szerokie_proste_nogawki zakończone #mankietem #Stan_wyższy Długość nogawki od kroku - 84 cm Pas -38 cm Szerokość nogaw...
Czarne Szwedy Esprit 38/40 w prążki
30.00 zł
38 / 10 / M
Bluzka koszulowa ze stójka Krótki rękawek Pięknie sie dopasowuje Wysyłka 10
Ecru elegancka bluzka Dorothy 36
25.00 zł
36 / 8 / S
Nowy z metkami Z szerokim #dekoltem Po bokach #rozcięcia #Faktura Rozmiar z metki XL ale fajnie sprawdzi sie jako #oversize Cena na ...
Sweter granatowy ONLY nowy oversize xl
45.00 zł
Uniwersalny
W idealnym stanie - wada na rekawie - wypruty na szwie paseczek z guzikiem - do zszycia Polecam Wysyłka 14
Żakiet - Safari Jacket - lniana 38
25.00 zł
38 / 10 / M
Pod pachami 48 Dl cal przód 59 Tył 65
T-shirt
10.00 zł
36 / 8 / S
Zdjęcia robione na szybko, ale można prosić zrobię nowe i wyślę! Popularny akcent róż na bluzce, czerwona i opuszczone rękawy Bluzka ubra...
śliczna bluzka z akcentem róż i opuszczonymi ramionami
43.00 zł
36 / 8 / S
POLECAM! Powodem sprzedaży jest fakt, że bardzo często zmieniam swoją szafę:) Ubrania są w bardzo dobrym stanie, wyprane. Istnieje możliw...
Biała bluzka z koronką S Polecam
21.00 zł
36 / 8 / S
#Biały #T-shirt #ze #złotym #błyszczącym #nadrukiem
Biały T-shirt ze złotym błyszczącym nadrukiem
25.00 zł
36 / 8 / S
Powodem sprzedaży jest fakt, że bardzo często zmieniam swoją szafę:) Ubrania są w bardzo dobrym stanie, wyprane. Istnieje możliwość wysył...
Luźna koszulka dobra dla kobiet z dużym biustem
25.00 zł
36 / 8 / S
Bawełniany t-shirt z kapturkiem i ciekawym nadrukiem z przodu, odsłaniający ramiona. Odbiór osobisty lub wysyłka po przedpłacie na kont...
Bluzka z kapturkiem
10.00 zł
36 / 8 / S
Koszulka założona kilka razy. Przed wysyłką prasuje i piorę. Więcej zdj i informacji na priv. Wyprzedaż szafy przy zakupie 2 rzeczy 3 naj...
Czarna koszulka z napisem Panda 🐼
6.00 zł
36 / 8 / S
#nowe#koszulkawpaski#koszulka36#koszulka#nowe#tumblr#tumblrstyle#tumblrgirl#hit#krótkirękaw#tanio
koszulka w paski
15.00 zł
36 / 8 / S
Rozmiar z metki M jednak ladnie prezentuje sie na S ;) nienoszony prawie wogole, zalega mi w szafie;) Przesyłka 15zl :)
Cropp Top
25.00 zł
36 / 8 / S
Po więcej informacji zapraszam priv
Tom joule to shirt
25.00 zł
36 / 8 / S
Czarny T-Shirt w rozmiarze S, minimalizm, pasuje do wielu stylizacji, stan bdb, spodenki również w sprzedaży :) UWAGA! CENA BEZ PRZESYŁKI...
T-shirt minimalizm
19.00 zł
36 / 8 / S
Biały T-shirt "Very nasty". Rozm. S.
Biały T-shirt "Very nasty"
15.00 zł
36 / 8 / S
r.S 3zl
Koszulka
3.00 zł
36 / 8 / S
Szczegóły dokonywania zakupu na moim profilu 🌸
Prosta bluzeczka butelkowa zieleń
13.00 zł
36 / 8 / S
Sprzedam Top z frendzlami idealny na wakacje . Materiał dzianina .
Frendzelki , bluzka
25.00 zł
36 / 8 / S
Zwykła biała koszulka z literką "N" stan idealny nie noszona
Biała koszulka
5.00 zł
36 / 8 / S
koszulka adidas z dużym logo rozmiar S założona 1 raz przez złe składanie lekko popękał napis ale jest to niewidoczne
koszulka t-shirt adidas logo
30.00 zł
36 / 8 / S
Możliwość przesyłki poleconej priorytetowej 8zl.
Koszulka rozmiar S
5.00 zł
36 / 8 / S
Sprzedam koszulke rozmiar S. Możliwość przesyłki poleconej priorytetowej 8zl
Koszulka rozmiar S
5.00 zł
36 / 8 / S
-WROCŁAW odbiór osobisty (tym razem) -rozm S -handmade -bardzo przyjemna w dotyku, nie czuć farby #kawaii_style#kawaii#handmade#p...
koszulka handmade bordowa
15.00 zł
36 / 8 / S
Szara koszulka z nadrukiem, dopasowana do ciała.
Szary T-shirt
5.00 zł
36 / 8 / S
Czarna, przylegająca, bawełniana, damska koszulka z wysokiej jakości nadrukiem Nirvana.
koszulka z nadrukiem Nirvana
20.00 zł
36 / 8 / S
Rozmiar S, stan idealny
Bluzka czarno biała paski
20.00 zł
36 / 8 / S
Męski czarny t-shirt Motorhead. Dekolt równo obcięty nożyczkami idealnie za końcem oryginalnego ściągacza przy szyi
T-shirt Motorhead
10.00 zł
36 / 8 / S

Vintedzianki szukały również


T-shirty, Szary T-shirty, Czarny T-shirty

 
reklama