Reklamy
Przedmioty użytkownika (97)
Kupuj zestawy
Zdobądź nawet 20% zniżki
Nowa bluza, jest męska, ale jak ktoś lubi oversize to idealnie, możliwa negocjacja
Bluza tommy hilfiger nowa
219.00 zł
M / 38 / 10
Top, rękawy na ramiona
Bluzka top
15.00 zł
S / 36 / 8
Zwiewna i lekka
Koszulka
15.00 zł
S / 36 / 8
Letnia bluzka na ramiona
Bluzka letnia
26.00 zł
XS / 34 / 6
Rozmiar s, świetnie się uklada
Sukienka
105.00 zł
S / 36 / 8
Cieplutka mila w dotyku, kaptur super wyglada, jak nowa, noszona moze 2 razy, goraco polecam 🤗 bedzie dobra rowniez na M
Szara bluza house
30.00 zł
S / 36 / 8
Byla noszenia moze 2 razy, wyglada super, jak nowa! Mozna sie targowac
Bluza czarna house
28.00 zł
M / 38 / 10
Brak sladow uzywania, ladnie sie prezentuje
Szara bluzka sinsay
15.00 zł
S / 36 / 8
Na rekawach oraz dekolcie ma przejwitujacy material co swietnie wyglada, stan idealny
Czarne bluza z przeswitami
30.00 zł
S / 36 / 8
Swietnie sie prezentuje, melatowe elementy sa na agrawkach i mozna je odpinac
Bluza szary melanz
29.00 zł
M / 38 / 10
Stal idealny bardzo wygodna bedzie na s i na m
Bluza szara nike
44.00 zł
S / 36 / 8
Na ramionach i plecach zawalek ma przeswity, swietne wyglada, ja mam rozmiar m i nioslam oversize, polecam
Biala bluza house
20.00 zł
L / 40 / 12
Swietna sportowa kurtka, ciepla, zadnych oznak noszenia, polecam goraco 🤗
Kurtka sportowa house
40.00 zł
S / 36 / 8
Sliczna sukienka, zamek z tylu, regulowane ramiaczka, 2 podszewki pod spodem, polecam :P'
letnia sukienka new look kwiatki
28.00 zł
S / 36 / 8
Sukienka uklada sie idealnie. dobrze trzyma i podkresla biust oraz talie, tiul jest brokatowy co dodaje uroku, jest idealna polecam! Zalo...
piekna sukienka tiul
84.00 zł
S / 36 / 8
Nowiutkie, z swietnego materialu, nie obiera sie ani nie mechaci. Na m beda takie w sam raz a na s luzniejsze ale wygladaja bardzo fajnie :)
Nowe spodnie sinsay
40.00 zł
S / 36 / 8
Prezentują sie bosko, sa praktycznie jak nowe rozmiar to L ale na m beda w sam raz :)
Idealne rurki wysoki stan
52.00 zł
M / 38 / 10
Nowiutka, dosyc krótka, świetnie wygląda
Koszulka new look
25.00 zł
M / 38 / 10
Nie uzywane, za male. Bardzo wygodne, miekka skorzana podeszwa. Polecam :)
Nowe beżowe baleriny
25.00 zł
39
Jak Nowa. Świetny stan wygodna z ciekawym nadrukiem.
Granatowa bluzka cropp
20.00 zł
M / 38 / 10
Sweterek z dziurami nie używany. Kupiony nie dawno, nie ma metki. Będzie też na M . Zależy mi na sprzedaży, mogę trochę zejść z ceny Pole...
Idealny Nowy sweterek top shop
25.00 zł
S / 36 / 8
Kik
#Sweterek #rozmiar38 #modny #idealny do szkoly #modne
Sweterek w paski
18.00 zł
M / 38 / 10
Bardzo ładna wygodna bluza :))
Niebieska sportowa bluza
29.00 zł
M / 38 / 10
Bluza nadaje się świetnie do spodni z wysokim stanem. Jest krótka i szeroka. Stan jak Nowy
Czarna krótka bluza z cwiekami
20.00 zł
M / 38 / 10
Nowy sweterek ze złota nitka, świetny ciepły materiał, może być na S I M również :)
Śliczny sweterek brazowy
27.00 zł
M / 38 / 10
Podobne rzeczy
Czarne eleganckie krotkie spodenki.
Krótkie spodnie
5.00 zł
S / 36 / 8
Granatowe ogrodniczki Next w serduszka. Nogawki są rozszerzane. Stan idealny. Są w rozmiarze 36.
Ogrodniczki Next
15.00 zł
S / 36 / 8
Polecam piękne szare spodenki z miękkiego przyjemnego materiału. Stan idealny, nie były noszone. Są ładnie skrojone na biodrach. Wymiary...
Nowe szare spodenki
17.00 zł
S / 36 / 8
#next #spodnie_next #szorty #spodenki #spodnie36 #podpinane_nogawki #spodnie34 #rybaczki letnie spodnie szorty podpinane kolor odcień s...
NEXT Spodnie Szorty Podpinane Krótkiej NOWE 34 36
40.00 zł
S / 36 / 8
Wysoka jakość produktu!! Skład materiału: 100% wiskoza Rozmiar z metki: S stan IDEALNY
*NEXT* świetny kombinezon rozm S
34.99 zł
S / 36 / 8
Hej, mam do sprzedania krótkie w wakacyjnym nenowym wzorku spodenki, włożone raz ponieważ okazały sie za małe ;) wysyłka 7 zł
Spodenki z next
40.00 zł
S / 36 / 8
nigdy nie noszone, z metka
bezowe nowe szorty
25.00 zł
S / 36 / 8
Sprzedam kombinezon GERI HALIWELL by NEXT. kolor zielony. Rozmiar 36.
Kombinezon zielony Nowy geri Haliwell by next krótkie spodenki szorty kopertowa 36
59.00 zł
S / 36 / 8
NIE WYMIENIAM SIĘ! Jeans szorty burgunt XS/S Polecam wysyłka 8zł Więcej info na priv
Jeans szorty burgunt XS/S
25.00 zł
S / 36 / 8
Szorty z cienkiego jeansu z pudrowo-różowym welurowym paskiem u góry
Szorty Next
15.00 zł
S / 36 / 8
Modne spodenki Długi stan
Spodenki długi stan
40.00 zł
S / 36 / 8
Stan bardzo dobry
Skórzane czarne spodenki
20.00 zł
S / 36 / 8
Na sprzedaż mam super modne spodenki next w stanie idealnym. Polecam bardzo!
Spodenki next
40.00 zł
S / 36 / 8
Sprzedam w stanie idealnym spodenki z firmy next rozmiar S
Spodenki dżinsowe
20.00 zł
S / 36 / 8
Kwieciste spodenki z wysokim stanem, rozmiar na metce to 36 S, ale ja noszę M i spodenki leżą idealnie. Tak więc dla obu rozmiarów powinn...
Spodenki z wysokim stanem,  next, hit tej wiosny, tumblr
29.00 zł
S / 36 / 8
Sprzedam krótkie jeansowe szorty firmy NEXT w rozmiarze XS/S. Na metce rozmiar-152cm. Stan bardzo dobry. Wymiary (na leżąco): *długość c...
Krótkie Jeansowe Szorty Spodenki S NEXT
15.00 zł
S / 36 / 8
Asymetryczne spodenki spodniczka Next 36
Asymetryczne spodenki spodniczka
35.00 zł
S / 36 / 8
Świetne szorty rybaczki marki Next Petite   Bardzo fajne, idealne na różne okazje Super jakość materiału Stan idealny, jak nowe Rozmia...
Next Petite jeansowe szorty rybaczki rozmiar XS/S
18.99 zł
S / 36 / 8
bez wad, idealne na zimę i jesień ponieważ są z grubszego materiału
Grubsze spodenki NEXT S melanż
40.00 zł
S / 36 / 8
Sprzedam ładne ciepłe spodenki w kratkę ,bardzo ładnie wyglądają i sie prezentują .Wygodne i nie gryzące.Pasuja do różnych stylizacji.Pol...
Spodenki w kratke
9.00 zł
S / 36 / 8
Dobry materiał, założone kilka razy, dobre na małe 36 i 34
Spodenki next 36/3 4
19.00 zł
S / 36 / 8
Niespotykane krótkie spodenki z kratkę! Biało-miętowe, idealne na lato, pozdrawiam :) Więcej szortów u mnie, zapraszam :)
super spodenki NEXT
9.00 zł
S / 36 / 8
Tylko sprzedaż. Spodenki miałam na sobie raz jednak są na mnie za duże- pasują na rozmiar S/M Wyglądają jak nowe. Jeans wygląda bardzo o...
Jeansowe Szorty spodenki z wysonkim stanem Next
44.50 zł
S / 36 / 8
Szorty są idealnie skrojone, przez co bardzo dobrze układają się na ciele, w szczególności pupie.
Szorty z dziurami NEXT
22.00 zł
S / 36 / 8

Vintedzianki szukały również


Wielobarwny Next Inne, Next Inne, Next, Inne, Wielobarwny Inne