Przedmioty użytkownika (61)
Kupuj zestawy
Zdobądź nawet 50% zniżki
T-shirt w stanie idealnym. Wymiary: Szerokosc mierzona pod pachami: 40cm Dlugosc mierzona od ramienia: 60cm W razie pytan prosze o wiado...
Bialy t-shirt koty tumblr must have
20.00 zł
S / 36 / 8
Legginsy w stanie idealnym. Na zdjeciu wygladaja troche jakby byly brazowe, ale wg mnie to raczej kolor srebrny/szary. Wymiary: Dlugosc...
Szare metaliczne legginsy
25.00 zł
S / 36 / 8
Legginsy w stanie bardzo dobrym. Jedyna wada to mala kropeczka, ukazana na zdjeciu czwartym. Oprocz tego stan idealny. Wymiary: Dlugosc ...
Legginsy Gym Hero
70.00 zł
S/M / 38 / 10
Spodnie w stanie bardzo dobrym. Jedyna wada to nieoryginalny guzik. Z metki to rozmiar XS ale sa rozciagliwe, wiec beda dobre rowniez na ...
Rurki odkryte kolana skinny tumblr dziury
35.00 zł
XS / 34 / 6
Plaszcz w stanie idealnym. Bedzie swietny na wiosenne jak i jesienne dni. Z metki to rozmiar M, ale bedzie dobry rowniez na S. Wymiary: D...
Granatowy płaszczyk Vila wiosna
40.00 zł
S/M / 38 / 10
Bluzka w stanie bardzo dobrym, posiada normalne slady uzytkowania. Wymiary: Dlugosc mierzona z tylu: 43-44cm Szerokosc mierzona pod pach...
Bluzka Hollister szara minimal 3/4
20.00 zł
S / 36 / 8
Sukienka w stanie idealnym. Z rekawami 3/4. Z przyjemnego, cieplego materialu. Rozmiar z metki to M, ale bedzie dobra na osoby noszace ro...
Bordowa sukienka w krate New Look
35.00 zł
M / 38 / 10
Sweterek w stanie idealnym (na zdjeciu uklada sie nienaturalnie, w rzeczywistosci nie ma takiego wybrzuszenia), w pieknym, srebrzystym ko...
Metaliczny sweter River Island minimalizm tumblr
35.00 zł
S / 36 / 8
Spodnie z metki maja rozmiar 34, ale ja aktualnie nosze S-M i tez sa dobre. Bez wad. Wymiary: Dlugosc mierzona od pasa: ok 99cm Szerokos...
Czarne rurki skinny minimal
30.00 zł
XS / 34 / 6
Bluza pochodzaca z wymiany, niestety okazala sie za mala. Z metki to rozmiar M, ale wedlug mnie bedzie dobra na osoby noszace rozmiar XS-...
Bluza Zara pudrowy róż z kapturem
30.00 zł
S / 36 / 8
T-shirt bez sladow uzytkowania. W modnym, bordowym kolorze. Wymiary: Dlugosc mierzona z tylu: 63cm Szerokosc mierzona pod pachami: 50cm. ...
Bordowy T-shirt MONKI
20.00 zł
S / 36 / 8
H&M
Spodnie noszone kilka razy. Wyjatkowo wygodne, poniewaz sa na gumce. Idealne na lato, z przewiewnego materialu. Bez wad. Wymiary: Dlugos...
Materiałowe spodnie w serduszka
15.00 zł
XS / 34 / 6
H&M
Elegancka sukienka z wytlaczanego materialu. Nigdy nie noszona. Wymiary: Dlugosc mierzona z tylu: 80cm Szerokosc mierzona pod pachami: 41...
Czarna sukienka H&M
20.00 zł
S / 36 / 8
Bez wad. Bedzie dobra ma osoby noszace rozmiar od XS do M. Wymiary: Długość mierzona z tyłu: 75 cm Długość mierzona z przodu: 66 cm Szer...
Zwiewna koszula w kwiaty floral dłuższy tył
20.00 zł
S / 36 / 8
Bez wad. Z metki to rozmiar M ale bedzie dobra rownież na L. Wymiary: Długość mierzona z tyłu: 75 cm Szerokość mierzona pod pachami: ok...
Szara marynarka z podszewką pudrowy róż
30.00 zł
M / 38 / 10
Normalne ślady użytkowania. Z metki to rozmiar XL, ale ja nosze S i pasował. Bedzie wiec dobry na osoby noszace rozmiar od S do L. Wymia...
Sweterek brudny róż river island
20.00 zł
Uniwersalny
Sweterek po rozłożeniu ma kształt prostokąta. Dzięki temu ma krój nietoperza. Bez wad. Wymiary: Długość: 40 cm Długość rękawa: ok 45 cm ...
Kremowy sweterek Zara minimal minimalizm
50.00 zł
M / 38 / 10
Spódniczka z koła. Uszyta z przyjemnego, ciepłego materiału, nadaje sie raczej na chłodniejsze dni. Z metki to rozmiar L, ale ja nosze S ...
Szara spódniczka z koła dzianinowa minimal minimalizm
15.00 zł
Uniwersalny
H&M
Normalne ślady użytkowania. Wymiary: Długość mierzona z tyłu: 61 cm Szerokość mierzona pod pachami: 43 cm. W razie pytan proszę o wiado...
Różowy transparentny t-shirt H&M
15.00 zł
M / 38 / 10
Normalne ślady użytkowania. Bluza uszyta z przyjemnej bawełny. Wymiary: Długość mierzona z tyłu: 46 cm Szerokość mierzona pod pachami: ...
Granatowa bluza Hollister
20.00 zł
S / 36 / 8
Stan idealny, bez wad. Z metki rozmiar XS, ale bedzie dobre na osoby noszace rozmiar XS-M. Wymiary: Długość mierzona z tyłu: 58 cm Szero...
Ażurowy sweterek vero moda nietoperz
20.00 zł
XS / 34 / 6
Bluzka w geometryczne wzory z Topshop. Uszyta z elastycznego materiału. Stan idealny. Wymiary: Długość mierzona z tyłu: 49 cm Szerokość ...
Bluzka Topshop crop top minimal tumblr
35.00 zł
M / 38 / 10
Sweter bez wad. Z metki to rozmiar L, ale według mnie pasuje na S. Wymiary: Długość mierzona z tyłu: 60 cm Szerokość mierzona pod pacha...
Wełniany sweter Ralph Lauren
40.00 zł
S
Z rozciagliwego materiału. Dobre na XS-S. Wymiary: Długość nogawki: 99 cm Szerokość w pasie: 34 cm. W razie pytan proszę o wiadomość. I...
Marmurkowe rurki super skinny
30.00 zł
XS / 34 / 6
Bardzo przyjemny w dotyku, idealny na jesień. Normalne ślady użytkowania. Z metki to rozmiar L-XL, ale ja uważam, ze bedzie dobry na osob...
Włochaty sweterek w serduszka
20.00 zł
Uniwersalny
Podobne rzeczy
Spodenki w idealnym stanie z podwiniętymi nogawkami. Koszt wysyłki to 10 zł
Czarne eleganckie spodenki
20.00 zł
S / 36 / 8
Krótkie spodenki z Topshopu . bardzo wygodne polecam, wysyłka 6 zł :)
Krótkie spodenki szorty
10.00 zł
S / 36 / 8
Shorty są mocno wyciete,bardzo sexy :3 #topshop36 #topshop #summer#spodenki #shorty36 #pink
Shorty w paski topshop
18.37 zł
S / 36 / 8
spodenki idealne na wiele okazji, bez jakichkolwiek wad
szykowne czerwone spodenki
16.00 zł
S / 36 / 8
Sprzedam spodenki z motywem flagi amerykańskiej. Są w bardzo dobrym stanie. Rozmiar z metki to S. W razie jakichkolwiek pytań proszę o ko...
Spodenki z motywem flagi amerykańskiej
20.00 zł
S / 36 / 8
CENA BEZ WYSYŁKI- EKONOMICZNY 7,50 ZŁ Sugeruj się tą ceną- 12 zł Czarne elenagckie spodenki #basic. Rozmiar S, żadnych wad. Kupione w top...
Czarne elgenackie spodenki krókie baic, rozmiar S
7.09 zł
S / 36 / 8
Śliczne króciutkie spodenki, posiepane na dole. Są w Świetnym stanie. Obwód w pasie 66 cm. przesyłka w cenie
szorty krótkie spodenki
22.68 zł
S / 36 / 8
#krótkiespodenki #ćwieki #rozmiar36 #czarnobiałe 10 zł + przesyłka :)
Krotkie spodenki z ćwiekami
10.00 zł
S / 36 / 8
Spodenki z topshopu, dość krótkie #topshop
Topshop spodenki jeansowe
70.00 zł
S / 36 / 8
Mam do sprzedania jeansowe spodenki z wysokim stanem, rozmiar z metki 36 - W26, są w idealnym stanie, bardzo rzadko noszone :)
Jeansowe spodenki wysoki stan Topshop 36
28.00 zł
S / 36 / 8
Modne szorty z Top Shopu w biało czerwone paski. Dzięki wysokiemu stanowi wyszczuplają i wydłużają sylwetkę. Sprawdzą się na wakacjach. N...
Szorty spodenki w paski wysoki stan
30.00 zł
S / 36 / 8
W idealnym stanie, więcej zdjęć na priv :) rozmiar s
spodenki top shop
50.00 zł
S / 36 / 8
Mam na sprzedaż spodenki marki Topshop, miałam je na sobie raz, więc są w idealnym stanie. Polecam :) #topshop #topshop36 #szorty #stanid...
Spodenki Topshop
20.00 zł
S / 36 / 8
Piękne szorty ombre z niskim stanem z topshopu rozmiar s/m polecam #szorty #low #topshop #szortyjeansowe #ombre
Szorty niski stan topshop ombre
35.00 zł
S / 36 / 8
2 pary szortów stan idealny wysyłka 12 zł
Denim TopShop
60.00 zł
S / 36 / 8
Mam do sprzedania spodenki firmy top shop, rozmiar 36. Są w stanie idealnym, założone tylko dwa razy. Zapraszam do kupna. + kosz wysyłki...
jeansowe spodenki top shop
16.20 zł
S / 36 / 8
Spodenki topshop idealne krata kieszonki z tylu ze skory
Topshop spodenki eleganckie krata
20.00 zł
S / 36 / 8
Witam, mam do sprzedania spodenki firmy topshop rozmiaru 36 w kolorze karmelu, brązu. Spodenki mają wysoki stan, kieszonki oraz francuski...
Spodenki topshop 36 wysoki stan karmel brąz
65.00 zł
S / 36 / 8
Zielone spodenki z wysokim stanem świetnie wyglądają na pupie ;) Szorty zakupione w Top Shopie, rozmiar S. Polecam ! 😊
Spodenki wysoki stan Top Shop XS/S
25.00 zł
S / 36 / 8
Sprzedam dżinsowe krótkie spodenki, rozm 36, używane ale brak wad Cena+ wysyłka
Krótkie spodenki jeansowe topshop 36
15.00 zł
S / 36 / 8
szerokość w pasie: 34 cm długość: 25 cm (z przodu) 29 cm (z tyłu)
spodenki szorty przecierane z dziurami topshop
30.00 zł
S / 36 / 8
Spodenki w świetnym stanie, zero uszkodzeń. Kolor butelkowo-zielony, materiał bardzo miękki. rozmiar S W26 pas: 35cm stan:19cm dł: 21cm ...
szorty krótkie spodenki jeans butelkowe Topshop
19.00 zł
S / 36 / 8
Stan idealny rozmiar 36
Kombinezon jeans Top Shop 36
39.00 zł
S / 36 / 8
+ koszt wysyłki 11 zł NIE WYMIENIAM SIĘ
krótkie spodenki z wyższym stanem
20.00 zł
S / 36 / 8

Vintedzianki szukały również


Inne, Niebieski Inne, Niebieski topshop Inne, topshop Inne, topshop, Fioletowy Inne, Fioletowy topshop Inne