Reklamy
Przedmioty użytkownika (56)
Kupuj zestawy
Zdobądź nawet 10% zniżki
fajna bransoletka z 3 zawieszkami charms +1 diamencik doczepiony polecam Bransoletka z AVONU nie śniedzieje ani nie traci koloru.
bransoletka charmsy
fajna koszulka oversize river island z kieszoneczką rozmiar z metki to s ale jest to zdecydowanie oversize wymiary dł calkowita - 72...
oversize szary river island top
8.08 zł
One size
must have wiosny beżowa mgiełka #pastele Marks&Spencer rozmiar z metki to xxl ale dla mnie to typowy oversize wymiary: pod paszkami 52 ...
piękna beżowa mgiełka  xxl
8.91 zł
XXL / 44 / 16
#koszulka z #neonowa lamowką #asymetryczna ma kieszonke uniwersalny rozmiar wymiary (+/- 1 cm ) paszki 48 dł przodu 63 dł tyłu 74 ;) ...
koszulka asymetryczna
16.15 zł
One size
#spódniczka #miętowa rozmiar z metki to s bedzie pasowac od xs do m w pasie gumka czarna nie przeswituje i nie ma wad + przesyłka 7.50 ...
mini mięta
8.97 zł
S / 36 / 8
efektowna #sukienka z #baskinka #odkryteplecy przód z cekinów kupiona i tylko przymierzona nie ma wad będzie pasować od s do L kupio...
sukienka od s do L
29.79 zł
One size
fajne szorty pasiaki rozmiar z metki to L na pierwszym zdj podaję wymiary stan idealny + 7.50 pol eko 9.50 pol prio
szorty pasiaki
25.00 zł
L / 40 / 12
#śliczna #maxi sukienka idealna na #lato góra z cekinami dół #ombre rozmiar z metki to S będzie pasowała też od xs do M wymiary biust ...
Wyprzedaż! maxi sukienka od xs do m
8.03 zł
S / 36 / 8
#cudna sukienka siateczka na plecach #odkryteplecy rozmiar to s/m ale podaje wymiary dł 81 paszki 44-45 pas 38-39 z boku zapinana na ...
sukienka siatka odkryte plecy
25.48 zł
M / 38 / 10
Przepiękny blogerski waterfall w kolorze ecru idealny na chłodniejsze letnie dni i wieczory nie ma wad ..pieknie sie prezentuje manekin "...
waterfall narzutka sweterek ecru
8.92 zł
One size
piękna mgiełka nude długi rękaw nie ma wad rozmiar 48 wymiary (+/- 1 cm) dł 73 paszki ok 60 nie robię zdjęć na sobie!!!!!!!!!!!!!! + pr...
koszula mgiełka nude
8.92 zł
4XL / 48 / 20
śliczna #sukienka idealna na #sylwestra lub #studniowkę połączenie czerni i brązu jest bardzo efektowne do tego złoty naszyjnik szpilki i...
mała czarna ukienka m
17.70 zł
S / 36 / 8
Śliczne cieplutkie rękawiczki z jednym palcem w pudrowym kolorze. Ciepłe polecam Zapraszam też to obejrzenia wszystkich moich rzeczy. +...
rękawiczki z jednym palcem
9.99 zł
One size
Rozkloszowana spódnica z grubego materiału czarna z paskiem bieli. Z tyłu złoty zip będzie pasować na m lub L wymiary dl 43,5 ,szer w pa...
spódnica czarno biała złoty zip M-L
19.89 zł
M / 38 / 10
Czarna rozkloszowana spódnica z kolekcji marki River Island. Spódnica będzie się nadawała zarówno do zestawu officowego, jak i na przyjęc...
Czarna rozkloszowana spódnica  M- L
25.45 zł
L / 40 / 12
Śliczne nauszniki od środka futerko a na zewnątrz sweterkowy splot prześliczne
szare ciepłe nauszniki
efektowna #sukienka z #baskinka #odkryteplecy przód z cekinów kupiona i tylko przymierzona nie ma wad będzie pasować od s do L kupiona za...
odkryte plecy sukienka od s do L
75.00 zł
M / 38 / 10
piękna czarna spódnica maxi BooHoo w pasie gumka wiec bedzie pasować od xxs do s długość 110 paszgumka od 30 do 48 + przesyłka wg cennik...
czarna spódnica maxi od xxs do s
17.90 zł
S / 36 / 8
nowa koszulka t-shirt z nadrukiem. Koszulka jest nowa bez wad. !00% bawełny - porządny materiał! biust 46 dł 66 dł rękawka 14 rozm z met...
czarna t-shirt czacha aztec
8.04 zł
M / 38 / 10
Piękna modna koszula mgiełka floral kwiaty rozmiar z metki to s ale bedzie pasowała od xxs do s w koszuli można podwinąć rękawy nowa wy...
koszula mgiełka floral xs-s
30.00 zł
S / 36 / 8
sukienka w delikatnym odcieniu różu stan idealny rozciągliwa z odkrytymi plecami fajnie się dopasowuje i podkreśla co trzeba nie prześwit...
sukienka bandażowa odkryte plecy xs-s-m
19.90 zł
S / 36 / 8
fajna sukienka s-m nowa bez metek nie ma wad tył czarny wymiary (+/- 1cm) biust od 42 do 50 pas 37 biodra od 41 do 50 dł 84 nie robi...
sukienka  print s-m
36.30 zł
M / 38 / 10
fajna sukienka s-m nowa bez metek nie ma wad tył czarny wymiary (+/- 1cm) biust od 42 do 50 pas 37 biodra od 41 do 50 dł 84 nie robie zdj...
sukienka print s-m
40.44 zł
M / 38 / 10
#narzutka36 #kwiaty #narzutkałączka #3/4rekaw narzutka w kwiaty nie ma wad rozmiar z metki to S podaję wymiary (+/-1cm) paszki ok45 ...
narzutka łączka  kwiaty
8.91 zł
S / 36 / 8
Podobne rzeczy
noszone kilka razy, stan bardzo dobry
spodenki
20.00 zł
XS / 34 / 6
Założone dwa razy.
Sznórowane na bokach materiałowe shorty rozmiar xs
20.00 zł
XS / 34 / 6
Krótkie spodenki rozmiar xs/s jedne z wysokim stanem obcisłe fajne
Spodenki
15.00 zł
XS / 34 / 6
ubrane raz. rozmiar xs/s
Krótkie dresowe spodenki
20.00 zł
XS / 34 / 6
Rozmiar xxs do s
Krótkie spodenki PINK
69.00 zł
XS / 34 / 6
Rozmiar xs
Ogrodniczki
35.00 zł
XS / 34 / 6
Spodenki liliowe w kropeczki
Spodenki
18.00 zł
XS / 34 / 6
Ofeuje czarne skorkowe spodenki. Nigdy nie byly noszone.
Czarne skórkowe spodnie rozmiar XS
50.00 zł
XS / 34 / 6
Na sprzedaż nowe spodnie rurki w kolorze białym . Model spodni na gumce z kieszeniami na pupie, rozmiar spodni XS ( 34 ). Bardzo modny i ...
Spodnie rurki
55.00 zł
XS / 34 / 6
Hawajki rozmiar xs Bez wad +kw
Hawajki
8.00 zł
XS / 34 / 6
Krótkie spodenki, jeans.
Krótkie spodenki, jeans.
15.00 zł
XS / 34 / 6
Noszone tylko dwa razy stan idealny :)
Spodenki asymetryczne czarne:)
20.00 zł
XS / 34 / 6
Używane
Spodenki
5.00 zł
XS / 34 / 6
więcej info priv
Krótkie spodenki jeansowe
35.00 zł
XS / 34 / 6
Cena podlega negocjacji. Jedna para 10zl + kw
Spodenki
10.00 zł
XS / 34 / 6
Niestety nie pamietam gdzie kupione, a metka wycieta bo "drapała" rozmiar xs
Szare szorty z motywem po bokach , rozmiar xs
6.00 zł
XS / 34 / 6
Zapale xxs xs s
Spodenki
5.00 zł
XS / 34 / 6
Xxs xs zapraszam
Spodenki
10.00 zł
XS / 34 / 6
Zapraszam polecam na xxs xs.
Spodenki
10.00 zł
XS / 34 / 6
Zapraszam
Spodenki palmy
0.01 zł
XS / 34 / 6
Zapraszam
Spodenki
0.01 zł
XS / 34 / 6
mam do sprzedania spodenki
Spodenki
15.00 zł
XS / 34 / 6
Spodenki 10 zl. ogrodniczki dlugie 45zl krótkie 35zl. xxs.xs
Spodenki.ogrodniczki
10.00 zł
XS / 34 / 6
Bardzo wygodne, posiadają duże, praktyczne kieszenie
Jeansowe ogrodniczki
35.00 zł
XS / 34 / 6

Vintedzianki szukały również


Inne, Niebieski Inne, Wielobarwny Inne